4.709

wintersport accommodaties Frankrijk

Reviews over accommodaties in Frankrijk

Netjes hotel, gemoedelijke sfeer, mooie omgeving!

Kyra,
    24-10-2018

Een mooi en fijn hotel, netjes en schoon en er heerst een hele gemoedelijke sfeer. De kok probeert van de gerechten kunstwerkjes op je bord te maken en dat lukt aardig, maar persoonlijk vond ik het eten minder smaakvol. Het mag er mooi uitzien maar de smaak vind ik minstens zo belangrijk (zo niet belangrijker). Minpunt is dat het (keuken)personeel fanatiek rookt en dat doen ze in het zicht van de hotelgasten.

Maar buiten dat kun je hier perfect verblijven. De eigenaar is een geweldige begeleider tijdens wandeltochten in de bergen. We hebben genoten!

Gemoedelijke nette camping

A van Gelder,
    26-8-2018

laatste 2 weken van augustus verbleven we in een Coco sweet tent op deze camping, voor ons de 1e keer maar echt een aanrader. Zeer leuke nette camping voor gezinnen met kinderen tot een jaar of 8. Gemoedelijk zwembad, geen gedoe met handdoeken leggen. camping ligt in Autrans, klein plaatsje in de nabijheid van Villard de Lans. Vers brood bij de bakker in het dorp, mooi loopje in de ochtenduren. Er staan 6 Coco Sweet tenten in de nabijheid van het sanitair, Het grootste pluspunt van deze camping. De hele dag door werd er schoongemaakt..!!! Wil je er op uit dan is er genoeg te beleven. We zijn wezen parapenten, grotten bezocht, rodelen (dit zit pal naast de camping, prachtige baan, 7 euro per rit, (tip! neem een rittenkaart!) Grenoble is prachtig, in het Archeologisch museum geweest (Gratis!), de Alp d`huez opgeweest, goed te doen vanaf de camping, ri.Meaudre is prachtig, aanrader. Boodschappen doe je bij de Netto, ri. Villard de lans.

Wat een plek! Onvergetelijk mooi!

Frank en Jeannette,
    20-8-2018

Hou je van rust, stilte en eenvoud? Ben je gevoelig voor gastvrijheid en hartelijkheid?

Dan is Le Clou dé place to be!

Fantastische camping op een prachtige plaats.

E&T,
    19-8-2018

Al diverse jaren op deze camping verbleven, zowel gekampeerd met de tent als in een chalet verbleven. Dat we terug komen zegt al veel. Heel fijne camping op een fantastisch mooie plaats. De chalets zijn uiterst comfortabel, schoon , goede bedden en zeer compleet ingericht. Heerlijk de dag beginnen met een kop koffie op de veranda met een prachtig uitzicht.

De camping is groen, ruim opgezet. Sanitair wordt zeer goed schoon gehouden. We zijn hier ook met (oudere) kinderen geweest die zich uitermate goed vermaakt hebben, er is genoeg te doen of zelf te regelen voor de oudere jeugd. Ook zijn ze mee geweest met buitensport activiteiten waar ze zeer enthousiast over waren. Eigenaars zijn behulpzaam, vriendelijk en relaxt. Begeleiding bij de activiteiten is zeer kundig en ze hebben er duidelijk plezier in. De omgeving is prachtig, je kunt direct vanaf de camping al mooie wandelingen maken. Maar ook in de omgeving veel te doen. Aanrader!

Marjorie,
    18-8-2018