Fiss

wintersport accommodaties Fiss

We hebben een aantal aanbieders voor Fiss voor je op een rij gezet:

Chalet.nl

Dagen regen6667101011118666

Reviews over Fiss

• 9Roland21-12-2019

Geweldig

Hotel Haturlich is een zeer mooie relaxte lokatie om in fiss te verblijven. De rust, details en de aandacht voor de gast zijn zeer bijzonder. Alles is in harmonie, slapen, eten, en vooral je voelt je gezien en gehoord door Martin en het zonnige team. Een aanrader 👍bedankt voor een heerlijke week

• 8Uitgaanslevenn
    • 8Skigebied beginners
    • 10Après ski

Gereisd met partner in december 2019

• 9Jos Driezen05-09-2019

Weer een geweldige vakantie !

Fiss is een attractieve vakantieplaats vooral dan met kinderen. De verplaatsingsmogelijkheden zijn uitgebreid en uiterst attent geregeld. Via de vele transportmogelijkheden is iedere attractie vlot bereikbaar. Zeker doen !

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 9Jo14-04-2019

Heerlijk 🌞

Heerlijke berglucht met veel rust en heerlijk weer. Fijn dobberen in het meer bij park Höch. Geweldig ( niet al te groot) hotel garni Montess. Alles netjes strak en super schoon. 👍🏻

• 8Sfeer in stad
    • 9Skigebied beginners

augustus 2018

• 9Ferry Fusers11-04-2019

Herhaling gegarandeerd

Fiss , Serfaus bied gratis liften aan tijdens alle dagen van uw verblijf. Er zijn naast de vele liften waar men gebruik van kan maken zonder kosten, voor kinderen enorm veel speelmogelijkheden. Tevens een fraaie mountainbikecircuit beneden en ook van boven naar beneden. Goede eetgelegenheden waarvan Haus Charly er bovenuit springt in Fiss.

• 8Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 8Skigebied beginners

Gereisd met partner in augustus 2018

• 8Dijkje02-04-2019

Veel gezien en beleeft.

Schimpfosslhof erg leuk voor kinderrn , paardrijden en spelen met dieren. Rodelbanen zijn ook erg leuk. Pizzaria is erg goed in fiss.

• 1Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 10Après ski

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 10Hedwig A17-02-2019

Ik ga gauw weer naar Fiss

Als je eenmaal naar Fiss gaat, ben je ongetwijfeld verkocht; het is een gezellig dorp met zeer vriendelijke inwoners. Na ruim 20 jaar wintersport in Fiss nu ook een paar dagen in de zomer hier doorgebracht; geweldig genoten 😎😊👍🏻

• 9Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur

Gereisd met partner in september 2017

• 9Tom12-02-2019

Perfect gebied

Perfect gebied. Mooie combi tussen off-piste, uitdagende zwarte en heerlijk glooiende blauwe. Divers aanbod aan verschillende eettenten (de ene beter dan de andere uiteraard). 8 keer geweest, en komend jaar staat weer op de planning.

• 8Sfeer in stad
    • 8Après ski
    • 7Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in februari 2018

• 8Rosa Koerselman12-02-2019

I love Fiss

Ik ben een aantal keer in Fiss geweest, het dorp is erg fijn en dicht bij de piste van een fantastisch gebied. De accomodatie is goed geregeld en er is een groot en divers aanbod. Veel appartementen waar wij het liefst zitten. In het gebied ben ik als snowboarder al een paar jaar helemaal thuis. De lessen zijn goed geregeld met heel veel verschillende niveau's. Als skiër kan je hier ook zeer goed terecht. Ook hier vond ik de lessen erg goed geregeld.

• 6Cultuur
    • 8Omgeving
    • 7Skigebied beginners
    • 8Après ski
    • 6Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in december 2017

• 9C.11-02-2019

Gezellig

Een zeer fijn skigebied met goede voorzieningen en veel leuke restaurants. De apres ski onderaan de berg is ook erg gezellig.

• 8Cultuur
    • 7Skigebied beginners
    • 7Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in januari 2018

• 9Nikki10-02-2019

En fantastische vakantie

Fiss is geweldig. Wij zijn hier voor het tweede jaar op rij geweest. Vorig jaar verbleven wij in Pension Untersenes, een fijn pension met mooie pas gerenoveerde ruime kamers. Dit jaar zaten wij in hotel Belmont Garni, een wat groter hotel met oudere maar zeer sfeervolle kamers enheerlijk ontbijt.

Fiss biedt ons precies wat wij zoeken. Een rustige dorp met zeer vriendelijke inwoners. Volop leuke en heerlijke eetgelegenheden. Pizzaria Dolce Vita is echt een aanrader! Maar ook restaurant Dorfalm en de Hexenalm zijn om te genieten. En iedere avond een druk bezochte en onwijs gezellige apreski met super leuk barpersoneel en lekkere drankjes!

Het skigebied van Serfaus Fiss Ladis is erg veelzijdig en biedt iedere skiër een leuke en uitdagende vakantie. De Frommesabfart is een mooie lange route die je veel van de omgeving laat zien. Achter Serfaus ligt Masner. Op een mooie dag geweldig om naar toe te gaan. Je voelt je "On top of the world".

• 9Uitgaanslevenn
    • 9Skigebied beginners