Finland

Reviews over accommodaties in Finland

Redelijk hotel

Sarah,
    25-3-2019

Personeel was erg vriendelijk . Ontbijt was goed, veel keus, we hadden s avonds buffet erbij geboekt maar viel beetje tegen weinig keus , vaak beetje hetzelfde eten. Kamers waren wat ouder wel prima alleen schoonmaak kon vele malen beter. Voor het oog leek het netjes maar je moest vooral niet onder bed en bank kijken

Gereisd met partner in maart 2019

Genieten in Winterwonderland

Kim C,
    24-9-2018

Leuke gezellige cabins, van alle gemakken voorzien. We hebben al 4 x in deze huisje verbleven en het was altijd tip-top. De cabins zijn voorzien van een keuken met alle voorzieningen die je nodig hebt, fornuis, oven, koelkast, soms een kleine vriezer. En als je een keer geen zin hebt om te koken zijn er in het dorp ook verschillende restaurants. Vooral Poro is erg leuk. Wij gaan altijd in de winter en na een heerlijke koude dag buiten, gaat de sauna aan. Genieten. Komende winter gaan we voor de 5e keer. Dat zegt genoeg denk ik.

Gereisd met vrienden in december 2016

Fantastisch!!

Marijke,
    24-4-2018

Alles was goed geregeld!! Heel erg genoten. Makkelijk om alle trips te regelen vanuit dit hotel.

Gereisd met vrienden in februari 2018

Fantastisch!!

Marly,
    21-3-2018

Hotel en appartementen zijn prima, maar het personeel (in het bijzonder receptie) is fantastisch!

Heel behulpzaam, ook in geval van calamiteit (eigen ervaring). Ze nemen de tijd voor je en denken mee. Nog nooit in deze grote mate meegemaakt!

Gereisd met vrienden in maart 2018

Prima plek

Paul,
    4-3-2018

Prima plek. Nette kamers, goed zwembad, vooral voor kinderen. Ietwat afgelegen, maar met bus ( 8 euro dagkaart) alles goed te bereiken. Of huur een auto.

Gereisd met partner in maart 2018