Vakantie in Braunwald

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

wintersport accommodaties Braunwald

Reviews over Braunwald

• 9johanna_kok12-06-2014

Rustige groene omgeving

Ook voor ouderen een mooie bestemming!

• 8Sfeer in stad
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in mei 2014

• 7Wouter11-06-2013

Prachtige plek

Wij zijn hier op wintersportvakantie geweest. Het is een idyllisch plaatsje in kanton Glarus, autovrij en alleen te bereiken met een treintje. Het skigebied is klein, maar voldoet. De omgeving is prachtig. Algemeen probleem op dit moment met Zwitserland in het algemeen, en zeker ook met Braunwald, is dat het extreem duur is. Zelfs zo extreem dat het voor Zwitsers zelf nauwelijks nog te betalen is. Voordeel hiervan is dat het er zeer rustig was en we de pistes welhaast voor onszelf hadden. Uitgaansleven en cultuur hoef je er niet te verwachten. Rust en natuur des te meer.

De sneeuwzekerheid is wel een aandachtspuntje van Braunwald aangezien het relatief laag ligt. Wij hadden geluk dat er 2 meter lag toen we aankwamen; een week later was er nog maar een meter van over door het warme (12 graden!) weer.

• 9Omgeving
    • 8Sfeer in stad

december 2012

• 9Fam. Van Eijk07-07-2009

ouderwets op een positieve manier

een heerlijk, relaxed gebied met verrassend genoeg veel sneeuw! ook voor de snowboarder of offpiste ski-er geschikt

• 7Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur
    • 10Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in maart 2009

• 10yvonne28-06-2009

Nergens zo mooi en rustig!!!!!!!!!!!!!!!

Wij komen er nu paar jaar wat is het daar geweldig dat uitzicht geen auto's en mooie wandelingen. kan je daar maken. we gaan in oktober weer terug naar ons plekje. prachtig huisje !!!!!!!!!!!

• 6Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 10Sfeer in stad

Gereisd met partner in oktober 2008

• 9Victorine van der Hoop26-10-2007

Braunwald is een rustig, zeer groen, prachtig op een helling gelegen bergdorp in het Linthal met uitzicht op gletchers en bergtoppen. Is autovrij. Een bergtreintje brengt je naar boven, parkeren bij het dalstation. Vervoer geschiedt met elektrische wagentjes. Je moet er niet heen voor cultuur of uitgaansleven, wel voor wandelen, rust en ruimte. Supermarkten, bakker en sport-/bazaarachtige winkel aanwezig, verder niet veel. Wel aantal goede hotels.

• 3Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur