Berner Oberland

We hebben een aantal aanbieders voor Berner Oberland voor je op een rij gezet:

wintersport accommodaties Berner Oberland

We hebben een aantal aanbieders voor Berner Oberland voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Berner Oberland

Super ligging in prachtig gebied

Sahbi,
    6-1-2019

We wilden een leuk hotel, dicht bij de pistes, betaalbaar maar op een leuke plek

Gereisd met partner in januari 2019

Mooie kleine (familie)camping, aanrader!

Judith,
    21-8-2018

Op de bonnefooi langs gegaan. Was nog precies 1 plekje waar onze caravan op paste. Prachtige ligging! De Thunersee is vlakbij en uitzicht op Eiger en Mönch.

Gezinnen worden aan speeltuin kant geplaatst. Zijn ook 2 zwembadjes bij. Onze kids van 8 en 4 hebben zich daar prima in vermaakt.

Sanitair super schoon. Nog nooit zo schoon meegemaakt. Douches en washokjes gaan na 22.00uur op slot imv avondrust, daar moesten we wel rekening mee houden. Alleen een paar wc's en losse wastafels zijn dan beschikbaar tot 7.00uur.

Bij aankomst krijg je eerst een rondleiding. Caravan moest precies staan volgens de regels, eigenaresse helpt dan mee en caravan stond toen meteen 100% waterpas.

Ze zijn zuinig op hun gras. Worteldoek mag niet en tenttapijt moet gaatjes hebben. Wij mochten ons tappijt niet gebruiken, maar kregen er 1 van hun te leen. Ook verloopstekker hebben ze te leen. Handig!

8 nachten gestaan en erg naar ons zin gehad. Aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Mevr. Vos,
    20-8-2018

Een super vriendelijke camping. Het sanitair is schoon. Bij het “inchecken” krijg je een kortingskaart voor de omgeving. Wij hebben de Aareschlucht, de Rheinbachfall, de Rosenlaui Gletscher en Luzern. ‘S Nachts kan het er nog wel koud worden. Wij waren met een tent. De plek mag je zelf uitkiezen en zijn niet afgebakend. Ze hebben ook we klein opzet-zwembad waar je kunt afkoelen.

Gereisd met partner in juli 2018

Het was geweldig

Monique,
    19-8-2018

Sanitair is super schoon, het gras was mooi kort, mooie uitvalbasis voor dagtripjes, eigenaresse praat nederlands en gaf mooie tips, om 22.00u heerlijk rustig, gratis wifi, voor de kinderen een klein zwembad maar groot genoeg om even af te koelen, gastvrij ontvangst, gratis douches, kortom alleen maar pluspunten

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Fijne, rustige camping met geweldig uitzicht.

CJ,
    17-8-2018

Leuke camping. We kwamen aanwaaien en hier was nog precies 1 plekje. Er zijn veel campings in de omgeving, deze blonk uit in schoon sanitair ;)

We hebben er 1 week gestaan. Prachtig uitzicht en rust. Tussen 22:00 en 7:00 is de gehele camping stil, erg fijn. Er is een klein speeltuintje (met 2 zwembadjes) waar onze kids van 5 & 7 zich prima in hebben vermaakt. De nabij omgeving is ook erg mooi. Wel duur om een gondel/trein naar een bergtop te pakken. Gelukkig heeft de camping-eigenaresse kortingskaartjes voor veel uitjes :) Trein naar Schynige platte is o.a. een aanrader (en daar mooi wandelen).

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018