Sorteren

wintersport accommodaties Berner Oberland

Reviews over accommodaties in Berner Oberland

Mooie kleine (familie)camping, aanrader!

Judith
    21-8-2018

Op de bonnefooi langs gegaan. Was nog precies 1 plekje waar onze caravan op paste. Prachtige ligging! De Thunersee is vlakbij en uitzicht op Eiger en Mönch.

Gezinnen worden aan speeltuin kant geplaatst. Zijn ook 2 zwembadjes bij. Onze kids van 8 en 4 hebben zich daar prima in vermaakt.

Sanitair super schoon. Nog nooit zo schoon meegemaakt. Douches en washokjes gaan na 22.00uur op slot imv avondrust, daar moesten we wel rekening mee houden. Alleen een paar wc's en losse wastafels zijn dan beschikbaar tot 7.00uur.

Bij aankomst krijg je eerst een rondleiding. Caravan moest precies staan volgens de regels, eigenaresse helpt dan mee en caravan stond toen meteen 100% waterpas.

Ze zijn zuinig op hun gras. Worteldoek mag niet en tenttapijt moet gaatjes hebben. Wij mochten ons tappijt niet gebruiken, maar kregen er 1 van hun te leen. Ook verloopstekker hebben ze te leen. Handig!

8 nachten gestaan en erg naar ons zin gehad. Aanrader!

Mevr. Vos
    20-8-2018

Een super vriendelijke camping. Het sanitair is schoon. Bij het “inchecken” krijg je een kortingskaart voor de omgeving. Wij hebben de Aareschlucht, de Rheinbachfall, de Rosenlaui Gletscher en Luzern. ‘S Nachts kan het er nog wel koud worden. Wij waren met een tent. De plek mag je zelf uitkiezen en zijn niet afgebakend. Ze hebben ook we klein opzet-zwembad waar je kunt afkoelen.

Het was geweldig

Monique
    19-8-2018

Sanitair is super schoon, het gras was mooi kort, mooie uitvalbasis voor dagtripjes, eigenaresse praat nederlands en gaf mooie tips, om 22.00u heerlijk rustig, gratis wifi, voor de kinderen een klein zwembad maar groot genoeg om even af te koelen, gastvrij ontvangst, gratis douches, kortom alleen maar pluspunten

Fijne, rustige camping met geweldig uitzicht.

CJ
    17-8-2018

Leuke camping. We kwamen aanwaaien en hier was nog precies 1 plekje. Er zijn veel campings in de omgeving, deze blonk uit in schoon sanitair ;)

We hebben er 1 week gestaan. Prachtig uitzicht en rust. Tussen 22:00 en 7:00 is de gehele camping stil, erg fijn. Er is een klein speeltuintje (met 2 zwembadjes) waar onze kids van 5 & 7 zich prima in hebben vermaakt. De nabij omgeving is ook erg mooi. Wel duur om een gondel/trein naar een bergtop te pakken. Gelukkig heeft de camping-eigenaresse kortingskaartjes voor veel uitjes :) Trein naar Schynige platte is o.a. een aanrader (en daar mooi wandelen).

Mooi, schoon, rustig, centraal gelegen camping!

Gerdi
    13-8-2018

Prachtige, rustige en schone camping op een perfecte plek.

Leuke plek voor een sportieve vakantie, lekker wandelen, zwemmen (in de zee of het prachtige zwembad in Interlaken), fietsen enz.

Mooie kampeerplekken, overzichtelijke camping met kinderen.

Goede uitvalbasis voor super mooie wandelingen!