Zoover

2019

Prima voor het geld

Fam. Hooijer
18-8-2019

Leuke en schone camping en eerste kennismaking met een camping in Italie. Zwembad was voor onze boys van 15 en 12 misschien een beetje aan de te kleine kant, maar zij hebben zich desalniettemin prima vermaakt. Zij vonden het echter wel erg jammer dat het zwembad tussen de middag dicht ging. Wij als ouders vonden het juist wel prettig, omdat boys weer even konden uitrusten in schaduw :-) - geen badmuts nodig.

Het strand is op loopafstand en voorzien van strandbedjes waar je voor moet betalen. Als je iets verder loopt, is er genoeg ruimte om nog met je handdoekje op het strand te liggen. Wij hadden gehoopt om hier nog te snorkelen, maar het water is hier te troebel om iets te kunnen zien.

In de buurt van de camping is eigenlijk niet zoveel te doen. Een dagje naar Venetie is leuk!

Wij hebben hier een week gezeten en ons vermaakt. 2 weken zou voor ons echter te lang zijn, omdat wij er meer van houden om erop uit te trekken.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Aangenaam, heerlijk ontspannen!

Petra G.
30-10-2018

Ons eerste verblijf in Italië op deze aangename camping. Mooie caravan met 3 slaapkamers gehuurd via touroperator. Kraakproper bij aankomst. De camping en ook de omgeving trouwens is zeer netjes, proper en oogt verzorgd. Rust kan je hier zeker vinden. Het zwembad sluit tussen 13 en 15 uur, maar daar hadden we niet zoveel last van. Wel jammer dat je de bedjes en parasols aan het zwembad moet reserveren en betalen (redelijk kostelijk). Hoeft echter niet, je kan ook gewoon je handdoek neerleggen, hiervoor zijn plaatsen voorzien. Het zwembad is mooi, lekker warm water, soms wel wat te druk. De weg door het pijnbomenbos naar het strand was enorm aangenaam! Geen drukke baan, maar gewoon rechtstreeks vanuit de camping het bos in om zo aan de zee en het strand te komen, een mooie rustgevende wandeling en echt niet ver. Ook op het strand kan je bedjes en parasols huren, maar wij liepen gewoon wat verder door en zochten een mooi vrij plekje. De zee is zalig warm, wel geen echte grote golven. Het dorpje Eraclea Mare is zeker een bezoekje waard, net zoals Venetië. Vanaf Punta Sabbioni (ongeveer 45 minuutjes rijden) kan je heel makkelijk de boot nemen. Ook een dagje naar het Aquafollie waterpark geweest, leuk! Verder een erg mooie uitstap naar Slovenië gemaakt waar we de Grotten en het kasteel van Postojna hebben bezocht. Dit is wel zo'n 160km enkele reis, maar zeker de moeite waard, echt mooi. Wij hebben enorm genoten op deze mooie verzorgde camping en zijn helemaal tot rust gekomen. Er wordt ook meermaals en preventief gesproeid op de camping om de muggen onder controle te houden en wij hebben dan ook zeer weinig last gehad! Shows/animatie is niet aan ons besteed, wij lezen liever een boek of spelen een gezelschapsspelletje. Ook kregen we bij aankomst een WIFI code en het bereik/ontvangst was zeer degelijk op de camping (belangrijk voor onze tiener!). Wat ik wel gemist heb is een lekkere bakker op de camping, brood moet je halen in de supermarkt en dit kan echt niet tippen aan de fantastische bakkerijtjes op de campings in Frankrijk. Ja er zijn wat "regeltjes", maar zo blijft het voor iedereen aangenaam en wij hebben ons hieraan alvast niet gestoord!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Heerlijk !!!

karin
7-9-2018

Heerlijke camping veel te doen voor kinderen je kunr er lekker eten en drinken de sfeer is heerlijk !!! Lekker zwembad gezellig strand .

Gereisd Met partner in september 2018

Nooit meer

Cindy Spelters
20-8-2018

Het zwembad is gesloten van 13u tot 15u op het heetste van de dag, wat zeer jammer is! Ligstoelen en parasols moeten betaald en reserveert worden, dus als alles volzet is kan je geen stoelen meer reserveren! Alles wat je wil doen van activiteiten moet betaald worden! Te Strenge regels in het zwembad! Kussens in de caravan zijn heel dun. Héél veel last gehad van muggen, na de tweede kwamen ze een muggenverdeling doen en toen was het wel véél beter, want muggenspray hielp gewoon niet! Douchekraan werkte moeizaam, water bleef niet op temperatuur!

De shows waren super mooi! Chapeau, veel afwisseling! Héél vriendelijk personeel! Voor een 4 sterren camping had ik echt veel meer verwacht!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

👍camping👍Top restaurant👎Bewakers na 23 uur

Amsterdam
14-8-2018

Accomodaties zijn te duur elk jaar duurder maar geen verbetering veel lege plekken zowel bij de verhuur als eigen camping plekken.

Restaurant is top personeel is vriendelijk en prijs kwaliteit is goed

Regels na 23.00 uur moet je zachtjes doen en na 23.30 uur muis stil zijn zoniet komt er een bewaker met zaklamp op de fiets duidelijk maken ( hard pratend Italiaans ) dat het stil moet zijn. En komt elke 5 min controleren of je echt stil bent.

Voor de jongeren 14 jaar en ouder is dit geen vakantie geen hangplek of disco en worden door de zelfde bewaker van de camping gestuurd naar de bushalte ( een onverlichte gevaarlijke weg)

Er komt voor ons geen volgende keer!!!!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Super vakantie!

Simone
6-8-2018

Echt een heerlijke vakantie gehad op Portofelice. De camping is kleinschalig ten op zichte van de meeste andere campings aan de adriatische kust. Dat is heel fijn met de kinderen die al vrij snel hun eigen weg wisten te vinden op de camping. Overal dichtbij. Mooi zwembad, mooi strand, lekker restaurant en heel vriendelijk personeel!

Minpunten voor ons: geen opblaasdingen in het zwembad, de looproute naar strand (via bospad), omgeving is niet bijzonder.

Teveel regeltjes/geld

Familie van 3
4-8-2018

Het is een mooie camping, maar werkelijk OVERAL zijn regels voor. Bijvoorbeeld: het zwembad sluit tussen 13u en 15u, MAARRR 13 minuten voor 1 uur, wordt het zwembad al leeggeruimd. Blijven zitten in het zwembad is geen optie, want je wordt er echt uit gedwongen. Hetzelfde verhaal ‘s avonds; 13 minuten voor sluitingstijd, gaat het dicht. Verder is ‘lekker’ liggen bij het zwembad of de zee er niet bij. Je moet namelijk 10 euro per dag voor 2 ligbedjes betalen (vergeet niet dat het zwembad dicht is tussen 13u en 15u). Verder is de capaciteit van het zwembad te klein voor de mensen die er verblijven. De zee is een leuke optie, maar wel een flink eind wandelen (voor bijna iedereen op de camping). Ook hebben ze heel veel speelfaciliteiten (positief), maarrrr wederom; alles kost geld. Vanaf 23.30u is het STIL op de camping, er is dan niets meer te doen. Vanaf 00.00u moet het helemaal stil zijn (dus ook niet buiten kletsen). Voor ons nooit meer

Één ster teveel.

Eric
26-7-2018

Via een reisorganisatie een Safari tent betrokken voor een periode van twee weken. We waren hier drie jaar geleden ook al eens tijdens de grote vakantie van onze kinderen en toen was het erg leuk en gezellig druk. Dit keer viel het enorm tegen. Het was er te druk, er staan steeds meer vaste accomodaties; variërend van stacaravan tot complete bungalows en steeds minder caravans en losse tentjes. In het zwembad was het zo druk dat kinderen niet meer van de kant in het water konden springen. De badmeesters zijn alles behalve meegaand, bijna onvriendelijk en worden kinderen direct of hun ouders aangesproken op het gedrag van hun kroost in vloeiend Italiaans. Het horeca personeel is heel erg vriendelijk, behulpzaam en hebben ze onderling ook veel plezier. Ze hebben alleen weinig goed opgeleid nieuw personeel waardoor het wat langer duurt. De verouderde faciliteiten staan niet meer in verhouding tot het aantal gasten op deze camping.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Te klein zwembad, voor alles wordt geld gevraagd.

CMB
25-7-2018

Een nette camping met allerlei voorzieningen (restaurant, snackbar, supermarkt ed). Sanitair is schoon.

Zwembad tussen 13.00-15.00 dicht voor middagrust.

Een heel groot nadeel is dat je werkelijk overal voor moet betalen. Bedje en parasol bij het zwembad moet je reserveren en betalen (10 euro per dag), springkussens op de camping (5 euro per kind per avond), komen er vrienden op bezoek (16 euro pp).

Het zwembad is veel te klein voor het aantal bezoekers. Gelukkig is de zee op loopafstand.

Zee rustig en zeer geschikt v kleine kinderen.

Bedjes in weekend wel reserveren.

Omgeving niet heel bijzonder. Dagje Venetie is leuk, maar in juli erg warm en druk.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Zeker een camping om nog eens naar terug te gaan

F. Nieuwendijk
17-7-2018

Prachtige en schone camping die iets minder groot is dan veel campings langs adriatische kust. Wij hadden luxe stacaravan met grote veranda van alle gemakken voorzien inclusief bbq. Nadeel vonden wij dat veel dingen niet bij de campingprijs waren inbegrepen. Voor de kinderen bijvoorbeeld de luchtkussens, trampoline springen. Voor bedjes en parasol bij zwembad moet je ook betalen. Wel iets om rekening mee te houden i.v.m. vakantie budget. Is ongeveer 15 minuten lopen naar dorpje wat goed te doen is.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2017