Zoover

Hotel Helvetia

Hotelstersterster
7,1

• Ligging t.o.v. pistes9,5

niet tevreden over de service en nachtrust

Charles Meer
29-12-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

Laten we met het negatieve beginnen, wij verbleven op het tweede verdiep, het eerste verdiep was bijna volledig afgehuurd door Italianen. Deze mensen leefden zo goed als in de gang, maakten enorm veel lawaai en dit ging door tot 2-3-4u 's nachts. Toen wij hiervan een melding maakten aan de receptie deed de nachtwaker er niks aan, toen wij dreigden niet te betalen ging hij/zij over tot actie. Ik vind dat het om 23u toch stil mag zijn in een hotel waar kinderen verblijven. De volgende dag kwamen wel excuses van de hoteleigenaar, maar 's avond was het opnieuw hetzelfde liedje.

Ook het zwembad is niet toegankelijk voor kinderen onder de 18j zonder begeleiding van een meerderjarig persoon (+18j).

Het eten is heel lekker, je hebt 's avonds voldoende keuze, voor ontbijt krijg je spijtig genoeg geen fruit, anders is alles aanwezig. De kamers zijn proper, voldoende groot, zijn voorzien van tv, douche... een nadeel is dat er op het 2de verdiep geen wifi was om tijdens luidruchtige nachten te...

Een aanrader

Bob Matthyssens
1-8-2008
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij verbleven reeds 3 jaar achtereen in dit hotel tot onze zeer grote tevredenheid. Zwembad,sauna, dampbad e.d. zijn gratis. Skiliften zijn vlakbij en een ondergrondse garage is beschikbaar. De kamers zijn klein maar voldoende en steeds proper. Personeel is uitermate vriendelijk en het eten is zonder meer goed ( en wij zijn vrij kieskeurig) Ons verlof voor 2009 is reeds geboekt.

zeer vriendelijk. prima keuken

Matthyssens Robert
1-8-2008
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij bezoeken dit hotel nu reeds drie jaar en zijn zeer tevreden. De bediening is prima en de kamers proper. Wij zijn vrij bourgondisch ingesteld en het eten is prima. Vlak bij de piste gelegen is dit zeker een aanrader.

Gereisd Met vrienden in augustus 2008

spijtig ontbijt in een donker hol namelijk receptie gasten

cauwenbergh
20-3-2007
  • Ligging t.o.v. pistes9

spijtig ontbijt in een donker hol namelijk kelder

onvriendelijke receptie restaurant gasten ook in kelder eten maar zus en zo

Gereisd Met vrienden in maart 2007

Wij zijn net weer terug van een weekje Livigno in hotel We

Cindy
28-3-2006
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij zijn net weer terug van een weekje Livigno in hotel Helvetia. Het was weer prima. We hadden een nette, ruime kamer. Het ontbijt wordt ieder jaar iets uitgebreider en tussen de middag eet je ook heerlijk op het terras. En hotelgasten krijgen in het restaurant nog 10% korting. Het hotel is ideaal gelegen midden in het dorp en aan de achterkant stap je zo in de skilift.

Wij lunchen hier al sinds een jaar of 3 dagelijks wanneer

Cindy
15-2-2005
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij lunchen hier al sinds een jaar of 3 dagelijks wanneer we in Livigno gaan skiën en in 2004 hebben we ook in dit hotel gelogeerd. Wij vinden het een leuk hotel met vriendelijke bediening. De kamers zijn heel netjes en schoon, hoewel niet al te groot. Direct achter het hotel kun je de skilift instappen. Het eten is hier erg lekker en de prijzen zijn laag.

Hebben hier vorig jaar met kerst een enorme slechte gehad.

van den heuvel marc
24-11-2004
  • Ligging t.o.v. pistes8

Hebben hier vorig jaar met kerst een enorme slechte ervaring gehad. Het hotel heeft een mooi restaurant, maar de hotelgasten moeten in de kelder eten zonder uitzicht.

Wel een mooi saunagedeelte, maar het zwembad was 6 van de 7 dagen gesloten.

Kamers waren vrij mooi. Het eten schandalig slecht, kerstmenu was erbarmelijk. Het tussengerecht was besaust met de soep van de dag ervoor. Dessert was oneetbaar, een stuk oud kerstbrood.

Zeker geen aanrader!!!

De ligging is wel goed, er vertrekt een zetellift in de tuin van het hotel