Zoover
Hotel Villa Paradiso Village

Hotel Villa Paradiso Village

6,6

We gaan hier zeker terug komen

Mark
18-12-2018

Wij hebben hier een zeer goede vakantie gehad. Eten was goed,bedden zijn goed,omgeving is mooi.En even voor de mensen onder ons die een slechte review geven. Het kost 250 euro p.p voor een week all incl. in mei . Even kijken naar prijs kwaliteit,dan kom je tot de ontdekking dat het hier zeer goed is voor het geld wat je betaald.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2016

leuk Voor kleine kinderen maar voor ons nooit meer

Iris
7-8-2018

Mooie ligging dicht bij meer. Sterk verouderd hotel. Eten is matig. Weinig keuze en niet altijd smaakvol. Eten was vaak wat aan de koude kant. Zwembad is te klein voor aantal gasten. Je bent genoodzaakt om vroeg een bedje te reserveren.... all inclusieve stelt niet veel voor. Precies om 22 uur is niets meer te krijgen. Maar 1 bar om te bestellen. Mevrouw Menoo aan de bar is uiterst onvriendelijk! Is aan het puffen bij elke bestelling. De rest van het personeel is ok! Entertainer mauritzio is super! Kamers zijn klein en simpel maar bedden super lekker! Goed werkende airco. WiFi is niet aan te beginnen.... een en al ellende

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Niet teveel verwachten en eten valt erg tegen

Bin
21-7-2018

Het avondeten is echt een enorme tegenvaller. Voor een Italiaans hotel verwacht je lekker eten en dat krijg je hier niet. Veel keuze in salades maar weinig keuze in vlees/vis. Het vlees smaakte en rook vaak raar en ook de pasta’s waren niet op smaak. Eten niet altijd goed gaar. Ontbijt prima en genoeg keus. Familiekamer erg klein voor 4 personen en weinig opbergruimte. Geen WiFi op kamers alleen bij receptie. Weinig ‘gezond’ drinken. Drie sapjes (mierzoet). Drie frisdranken, Spa rood en water. keuze in koffies/warme chocomel etc uit automaat. Koffie was niet lekker. Aan bar wel lekkere koffie/cocktails etc. Tegen betaling. weinig parkeerplekken, te weinig ligbedden en terrasjes. Geen balkon op kamers en geen wasservice in hotel. Positief: prima bedden, aardig personeel, mooie omgeving, airco op kamer, gezellige sfeer door animatie, kamers schoon. Prijs/kwaliteit in verhouding, maar voor lekker eten/drinken moet je hier niet zijn.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Nooit meer

Gezin met kind
19-9-2016

Het eten is niet heel lekker, smaakloos.

Zwembad te klein voor het aantal mensen in het hotel.

Voor ijsjes moet je betalen, dus dit is geen all inclusief.

Voor alcohol moet je ook betalen, dus wat betekent hier All Incl niets dus

Gereisd Met vrienden in augustus 2016

Dit is GEEN 4 Sterren waard

Familie
    17-9-2016

slaapkamers waren prima, heerlijk met airco. Het is voor ons geen 4 sterren hotel.

Weinig te doen, iedere avond hetzelfde. Dit is geen all inclusief, ijsjes voor de kinderen moet je betalen, een Baco moet je 5 euro voor betalen.

Gereisd Met vrienden in augustus 2016

low budget hotel

nicolette
    16-9-2016

villa paradiso is een low budget hotel

ontbijt niks mis mee genoeg variatie

diner valt tegen weinig afwisseling in eten ( wij hadden bv de gehele week gebakken aardappelen als bijgerecht)

toetjes waren wel dik in orde

all inclusive formule werkt goed

Gereisd Met partner in september 2016

Nooit meer

Dennis
    20-8-2016

De kamers waren veel te klein . Bijna geen bergruimte. Kapotte tegels in de badkamer. 's Morgens moest je rennen om een ligzetel bij het zwembad te kunnen bemachtigen. De frisdranken en het bier uit de zelfbediening waren van mindere kwaliteit. Gelukkig was het restaurant wel goed. Alleen moet je tijdig aanschuiven voor het buffet of er rest je geen dessert meer. De desserts werden door de hotelgasten op meerdere tafels nog voor het begin van de maaltijd op tafel gezet. Hotel is geen 4 sterren waard...

vreselijk, nooit meer

Esther
    26-7-2016

Hotel zegt een 4* te zijn is het dus niet.

Kamers zijn klein. Te weinig faciliteiten. Het eten is zeer onder de maat. Soms nog rauw en de salades zeer eentonig waar veel dingen uit blik komen. Drankjes ook weinig keus. Uit een automaat cola, sinas, 7up en water. 3 sapjes en bocht wijn en bier uit een tap. Met diner staan de sapjes uit.

Veel te veel kamers/mensen naar wat het hotel aan kan. Te weinig ligbedden, zitgelegenheid buiten, ets, konden zelfs de auto niet kwijt.

Ook al is het relatief goedkoop, het is de prijs niet waard!

Uit nood zijn wij 3 dagen uitgeweken naar een leuk waterpark in de buurt. Waar wel meer dan genoeg ruimte was.

Voor ons nooit meer.

Ook voor de 2e keer prima !

Arie
    17-7-2016

Na week in 2015 dit jaar weer terug gekomen. Even tevreden als verleden jaar. Gemoedelijk hotel en goede uitvalsbasis voor de omgeving. Prijs/prestatieverhouding is voor deze omgeving erg goed.

Gereisd Met partner in juni 2016

voor de 3de keer!

2boys
    27-10-2015

Voor deze prijs ga je niet snel iets anders vinden in Italië!

Dit jaar waren er heel wat verbeteringen tegenover vorig jaar:

- ook 's middags een koud buffet aanwezig

- keuze uit verschillende lunchpakketjes om mee te nemen

- wifi nu ook buiten aanwezig

- nieuw management

kamers zijn inderdaad te klein en bergruimte is te beperkt, maar hoeveel ben je binnen op vakantie?! Eten is lekker, maar niet waanzinnig. De pasta's in 2014 waren lekkerder, maar buffet was zeker zo lekker dit jaar.

Door de eigen hotelactie waardoor onze reis voor 2016 nog 600 euro goedkoper wordt, hebben we beslist zeker terug te komen! We kunnen dus al beginnen aftellen!

Er heerst een gemoedelijke sfeer en kinderen vinden heel makkelijk vriendjes doordat het overgrote deel van de gasten Belgen en Nederlanders zijn en ook zelf hebben we er al vriendschappen aan overgehouden.

Dit hotel is een goed bewijs van dat veel luxe niet nodig is om toch een topvakantie te hebben!