Zoover
Vakantiehuis Tourist Village Tre Capitelli

Vakantiehuis Tourist Village Tre Capitelli

Vakantiehuis
8,2

Fijn huisje op een geweldige plek

Linda Neefjes,
13-11-2018

Fijn en rustig gelegen vakantieparkje aan het Idromeer.

De verhuurde huisjes zijn gedateerd, maar daar moet je doorheen kijken. Het onderhoudt wordt gedaan waar hoort. De huisjes zijn klein, maar vanwege het mooie weer ben je veel buiten.

Mocht het eens slecht weer zijn dan red je je binnen prima.

Bedlinnen is te huur en ook een extra rand om het bed, zodat je kleintje er niet uitvalt is te regelen.

Op het park is een zwembad, waar je een badmuts moet dragen ( die krijg je bij je huisje), een minispeeltuinje voor de kleinsten, een pingpongtafel en een surfschool. Bij deze laatste kun je allerlei waterartikelen huren. Ook ligt er in het water een trampoline.

De strandjes bestaan uit kiezels en stenen, wat voor ons het dagelijkse stenen gooien met zich meebracht.

Er is een kleine supermarkt op het park, maar op rijafstand zijn er nog 3.

Boven het park is een restaurant waar je pizza's kunt afhalen.

Een perfect plek met geweldig uitzicht

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Heerlijke meer-vakantie

Johan Tensen,
4-11-2018

Fijne plek, goede vibe, ruim gevoel, schoon, basic huisjes en toch zeer comfortabel (goede matrassen, goede waterdruk, keuken goed ingericht), direct aan het meer en vooral een Prachtig Uitzicht :)

Niet het gevoel van een standaard/vol vakantiepark. Fijn dat er watersport aangeboden wordt. Leuk voor kinderen, ook fijn voor de ouders (kids gingen surfen, wij dronken cappucino's & wijntjes op het terras van het bijgelegen restuarantje).

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Superrrrrrrr

Dorina Hepping,
26-8-2018

Goed:

- wasmachine in huisje

- ligging tav het meer

- ontvangst van de beheerder met zakje met wc papier enzo enzo

- veel informatie met bezigheden in de omgeving, behulpzame beheerder om dingen te regelen ( beheerder spreekt vloeiend nederlands)

- restaurant heeft heerlijke pizza's

- supermarkten vlak bij ( 5 km)

- Brescia,vlak bij, prachtige stad

- canyoning SUPER, paragliding SUPER, mooie wandelroutes van verschillende niveaus

- op de camping bij de surfschool genoeg spullen te huur om je prima te vermaken

- super vakantie gehad! !!

Minder:

- ligging huisje vlak bij de weg, veel lawaai passerend verkeer

- bedbank is niet een bank om op te zitten

- harde matrassen op de bedden

- veel muggen! DEET meenemen

- zwembad is klein, en verplicht badmuts op

- waterschoenen nodig om het meer in en uit te komen. Heel veel stenen / keien

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Linda,
16-8-2018

Het ligt heel mooi, er zijn heel veel dingen om te doen: er is een pizzeria op het park en in de buurt ook nog een glutenvrije, er is een surfschool waar je ook dingen huren zoals een surfplank, je kan er suppen en ook nog kanoën (1 p. of 2 p.) en het is helemaal Nederlands behalve de pizzeria op het park. Maar er loopt wel een hondje los rond maar die trekt zich van niets of niemand wat aan. Er was een hele goeie sfeer, relaxt en kleinschalig.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Fijne ervaring voor het hele gezin!

Sarah,
13-8-2018

We hebben genoten van ons verblijf in Tre Capitelli. Een huisjespark met de sfeer van een camping. Er heerst een bijzonder gezellige sfeer op het park. Alle faciliteiten zijn geweldig voor kinderen. Zo huur je gemakkelijk een bootje of een surfplank. Het animatieteam organiseert tussentijds gezellige activiteiten. Het park is overzichtelijk waardoor Kinderen gemakkelijk hun eigen weg vinden. Dat maakt het tot een ontspannen vakantie voor het hele gezin.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Als thuiskomen

Tineke,
11-8-2018

Voor de 4e keer naar tre capitelli geweest. Het voelde als thuiskomen. Met 3 kinderen, 12, 14 en 18 jaar huisje Maria geboekt. Wel gedateerd, maar met 2 douches en 2 toiletten prima te doen. Ook bij slecht(er) weer voldoende ruimte om binnen te zitten. Voor volgend jaar weer hetzelfde geboekt.

Voor herhaling vatbaar

fam. van Leijsen,
5-8-2018

Een heerlijk vakantiepark met een gemoedelijke sfeer. Goed formaat huisjes. Misschien niet overdreven modern maar het was er schoon en er was niets kapot. Het ontbrak aan niets. Een wat een uitzicht! Geweldig. Van de omgewaaide bomen zijn leuke bankjes gemaakt aan het meer. We hebben lekker gezwommen en leuke dorpjes bezocht in de omgeving. Onze tienerdochters hebben zich erg goed vermaakt. Zelfs nog meegedaan aan een hardloopwedstrijd in de omgeving. Soms was de wifi wat minder, maar onze eigen 4G werkt er prima. De service van de eigenaren was vriendelijk. Kortom: we hebben het erg naar ons zin gehad.

Teleurstellend verblijf..

John,
29-7-2018

Goed: locatie appartement en inrichting.

Uitzicht na storm waar 4 bomen in 1 keer na een storm plat gingen en goed uitzicht op meer gaven.

Slecht:

De Bedbank... is niet om te zitten zo slecht....

Maar waar we twee weken ons echt kapot aan geërgerd hebben was het internet .. je waand je in het stenen tijdperk..Absoluut een schande.

In deze tijd van multi media niet fatsoenlijke WiFi..

Onvoorstelbaar..

En dan de horeca... Het restaurant ...!!! Hoort niet-bij het park extern gehost.

Dus niet even een drankje aan het water of zo.

Nee dan moet je de auto pakken om een kilometer of 3/4 verderop een terras te vinden. Dus niets op park verder..Voor kids leuk maar voor ons gezelligheid verder op zoeken.

Dus nee absoluut niet voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in juli 2018

Heerlijke vakantie gehad

Kuiper,
26-7-2018

Wel goed: ligging aan het meer, huis type Maria heeft een ruime bovenverdieping, veel opbergruimte in het huisje, surfschool op het park, restaurant aanwezig, supermarktje aanwezig, wasmachines aanwezig. Mogelijkheden voor canoying en parapenten (regel dit via surfschooleigenaar) in de directe omgeving. Leuk contact met andere tieners. Leuke markt in Crone. Op donderdagavond naar Salo aan Gardameer voor live muziek. Mooie oude plaatsjes bij Gardameer goed te bezoeken. Leuke wandelmogelijkheden. Fietsen snel steil.

Niet goed: Wifi, badkamers verouderd, kleine keuken. Slecht zittende bank. We misten een overdekte ruimte met tv / spelletjes e.d. waar bij nat weer de gasten en tieners elkaar kunnen ontmoeten (voor bijv. tour de France). We misten ook parasols bij het zwembad. Laatste nacht flinke storm met helaas veel schade op de camping (een grote boom schampte ons huisje).

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Heerlijk verblijf aan prachtig meer

Ria,
3-3-2018

Een vakantiepark met eenvoudige huisjes tegen de berg op gelegen.

Het park ligt aan het meer waar je kunt zwemmen en varen met kleine (zeil) boten, en kunt surfen. Vanaf het grote terras van het huisje kijk je prachtig uit over het meer. Het is er niet zo toeristisch als bij de grotere meren.

Supermarktje op het park voor eerste levensbehoeften. Grote supermarkt op ongeveer 10 km.

Het restaurant op het park is druk, dus reserveren, het eten is goed en betaalbaar.

Een rondvaart over het meer is aan te raden.

De bergen rondom het meer zijn goed bereikbaar met de auto en zeker de moeite waard. Je komt leuke dorpjes tegen.

Vanaf deze locatie zijn grotere toeristische locaties goed te bereiken. Wij hebben de Sagurta tuin bezocht. Aan te bevelen!

Maar je kunt hier vandaan ook bijvoorbeeld naar Venetië.

Aan het meer wat toeristische dorpjes met lokale markten.

Kortom een goede uitvalsbasis aan een heel mooi meer.

Gereisd met partner in juli 2017