Zoover

Gereisd Met partner in mei 2019

Matig/slecht ontbijt

C.T.
27-7-2015

De broodjes zijn oud/hard. Omdat ons eerste ontbijt op een zondag was dachten we dat dit zou kunnen komen door de openingstijden van bakkers. Echter was op de overige dagen precies hetzelfde. De kamers en service is verder wel prima. Lokatie is goed.

Gereisd Met partner in januari 2015

perfecte ligging

mpmleijs
6-1-2014

het hotel is een prima uitvalsbasis om Rome te ontdekken.Metro om de hoek en het treinstation Termini ligts op 5 min lopen.Echter het hotel is aan vernieuwing toe,kamers erg klein en behang wat loslaat,badkamer zo mogelijk nog kleiner.kamer was wel schoon.het ontbijt werdtniet aangevuld dus na de 1e morgen toen we zagen dat bijna alles op was zijn we de dagen daarna vroeger gegaan.

Goed geslapen en uitgebreid ontbeten.

mevrouw Willockx
2-11-2013

Meer hadden we niet nodig. Ligging niet echt in centrum maar wel dicht bij metrostation.

Gereisd Met vrienden in september 2013

Leuke uitvalsbasis

Dani
31-10-2013

Hotel Villafranca is ideaal als uitvalsbasis om Rome te bezichtigen, de metro stopt om de hoek, en vanaf hoofdstation Termini maar 10 min lopen. Het hotel heeft goed uitgebreid ontbijt, maar we hadden de kleinste hotelkamer ooit met uitzicht op graauw binnenpleintje, wel netjes onderhouden. Leuk zijn de verschillende restaurantjes in de omgeving waar je lekker kan eten.

Midden in Rome.

greet
18-10-2013

Een prachtige ligging midden in het centrum. 5 minuten lopen van Termini. Net hotel, kamers iets gedateerd maar schoon. Koffie en thee met waterkoker op de kamer. Toen we vroegen om nieuwe zakjes koffie voor de laatste dagen was dit geen enkel probleem. De kamers zijn niet erg groot maar voldoende voor een stedentrip. De televisie mag wel efficiënter ingesteld worden. Gratis Wifi aanwezig. Personeel vriendelijk.

Perfecte ligging voor een bezoek aan Rome

JaMa
15-8-2013

Hotel ligt op ongeveer 10 minuten lopen vanaf Termini. Hotel is rustig gelegen met leuke restaurantjes in de buurt. Personeel is erg klantvriendelijk. Ontbijt is goed. Verder geen mogelijkheid voor diner maar die zijn er voldoende in Rome (en niet duur). Goede bedden. Badkamer is enigszins gedateerd maar wel schoon (evenals de kamer).

Gereisd Met partner in juni 2013

Prima hotel, Prima ligging

Silvester van der Leer
3-4-2013

Voor het eerst in Hotel VillaFranca verbleven, ontvangst was prima, en vriendelijk, nette kamers, goed schoon, nette badkamer (wel een slap straaltje douche maar dat is niet z'n ramp) goed bed, gratis wifi, snoep/drank automaat op de gang van elke verdieping.

Ontbijt was amerikaans en prima verzorgd

Gereisd Met vrienden in maart 2013

Prima hotel voor een mooie prijs.

Samantha
19-2-2013

Dit is een prima hotel voor een steden trip naar Rome.Vriendelijk personeel dat voor je klaar staat.Niet teveel voorstellen bij de kamer maar je slaapt er alleen maar.Het hotel serveert alleen ontbijt.Er is echter wel volop keuze.Binnen 2 minuten lopen ben je al bij het metro station.1 halte verder ligt het station Termini waar de 2 metro lijnen samen komen.Hier kun je dus makkelijk overstappen naar een andere lijn.Mochten wij nog eens terug keren naar Rome dan gaan we weer naar dit hotel.

leuk hotel, mooie kamer

M
1-11-2012

Hotel Villafranca in Rome is een leuk en gezellig hotel, op 10 minuutjes lopen van het centrum

Gereisd Met partner in maart 2012