Zoover

6,1

Nooit meer

B. Janssens
9-3-2019

Het ontvangst was prima, maar de kamer was gedateerd: slijtage plekken op de vloer, de kasten beschadigd en niet acceptabel voor een 4 sterren hotel.

De douche: overal slijtage op de kranen enz. Het bad liep slecht door en zo had ook het toilet kuren.

Gereisd Met partner in maart 2019

Mooi Hotel

L.
31-8-2018

Je kon goed communiceren met het personeel ( Engels).

Personeel is vriendelijk.

Jammer dat je naast een drukke weg zit.

Binnen 10 min. Ben je bij de metro.

Gereisd Met partner in augustus 2018

Prima

Feenstra
30-8-2017

Netjes hotel met keurige kamer. Dichtbij een restaurant en supermarkt. Metro op 5 minuten afstand lopen. Een aanrader.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Afknapper van formaat voor 4sterren (helaas)

Ronald
4-4-2017

Ontbijt zelfs te weinig plaats voor iedereen te zetten.

Koffiemachine met 10man constant aanschuiven (minimum)

Kleine kamers, je hoort alles op de gang...

Goeie douche, in zo'n plastic kuip.

Laatste nacht zelfs iets anders geboekt !

Gereisd Met partner in april 2017

Goed genoeg, maar niet voor herhaling vatbaar.

Loes Brandsma
29-3-2017

Redelijke kamer, nette badkamer. Ontbijt was niet heel uitgebreid, maar er was voldoende variatie. Veel zoete broodjes. Lounge met bar was ongezellig en smoezelig. Ik heb er nooit iemand gezien.

Zeker tien minuten lopen naar dichtstbijzijnde metro. Vond ik eigenlijk net te ver.

Gereisd Met partner in maart 2017

Nooit meer

Britt
5-5-2014

Hotel geboekt via veiling en dus echt nooit meer. Werden helemaal boven in de hoek gezet met op de kamer een keiharde stoel en een bed waar je door heen viel. Nooit meer!

Gereisd Met vrienden in januari 2013

Goed hotel voor een stadsvakantie

Gerrit Groen
31-10-2013

Hotel Santa Costanza is een gewoon hotel (3 sterren) met een aanvaardbare prijs. Gelegen in een rustige wijk vlakbij station Tiburtina met vlak in de buurt buslijnen naar het centrum en op loopafstand metrostations Bologna en Sant' Agnese. Met de metro ben je binnen 20 minuten in het centrum van Rome.

Hotel heeft een wat rustieke uitstraling met vriendelijk personeel achter de receptie. Spreken goed Engels en zijn zeer behulpzaam. Kamers zijn standaard uitgerust en netjes verzorgd. Ontbijt is niet al te uitgebreid, maar in voldoende mate is alles aanwezig. Tijdens de piek is het wel wat rommelig bij het buffet en loopt er te weinig personeel rond om alles goed te laten verlopen.

Jammer dat het hotel geen gelegenheid voor diner heeft. In de omgeving zijn weinig restaurants. Het vlakbij gelegen restaurant Momart is waarschijnlijk een aanrader, maar elke avond is het daar overvol. Supermarkt en apotheek zijn wel dicht bij het hotel.

Hotel is zeker een optie voor volgende vakantie in Rome.

dit nooit meer

cemal
20-5-2013

kamers waren stoffig en ik kreeg jeuk. ontbijt bestond alleen uit kaas en vlees en jam brood wat hard. ligging is ver van centrum wel bereikbaar met bus. Koffie en thee stonk naar riool. Absoluut geen aanrader. Pizza en spaghetti kunnen ze in rome niet maken, want koks zijn indiers, arabieren en chinezen,

Gereisd Met partner in mei 2013

Goede ligging

nathalie naert
11-5-2013

Net een week terug uit Rome. Aangenaam verrast door dit hotel. Heel rustig gelegen, en toch alles bij de hand. Een supermarkt en apotheek bij het hotel en net voor de ingang hotel de bushalte! Met de 310( die om het kwartier langskomt) op het gemak naar Termini. Vanuit het hotel ong10 min lopen naar Metro Bologna. Ik moet zeggen- Rome heeft een heel simpel en vlotdraaiend metro- systeem. Er lopen maar twee lijnen ( een derde in de maak). Het ontbijt was bevredigend, geen hoogvlieger maar ook geen honger geleden. Bij ons volgende bezoek aan Rome komen we hier terug

Een prettig hotel, prettig geprijsd.

Alexandra
2-3-2012

Wij bezochten hotel Costanza als onderdeel van een vakantiedeal (aktie van de dag) en hadden ons niet zoveel van de accomodatie voorgesteld. We waren aangenaam verrast. De kamers zijn netjes ingericht, niet groot, maar alles is er. De badkamer was netjes en werd keurig schoongemaakt. Het ontbijt was (zeker voor Italiaanse begrippen!!) uitgebreid en erg lekker. (behalve de koffie, maar die kun je verder overal heerlijk drinken....) Vanaf metro station Bologna is het ongeveer 10 minuten lopen naar het hotel of er zijn een aantal bushaltes direct om de hoek (20 meter) die je naar het centrum brengen.