Zoover

6,2

ideaal voor een citytrip

Liesbeth Vermeire
9-7-2015

Een ideaal hotel voor een citytrip!Wij waren heel tevreden : proper,gevarieerd ontbijtbuffet,niet ver van de stadskern en vriendelijk en behulpzaam personeel.

Gereisd Met partner in juli 2015

Goede uitvalsbasis voor een redelijke prijs

rodofumi
10-2-2014

Het hotel is voor italiaanse begrippen van buiten minder, maar van binnen van betere kwaliteit dan gemiddeld. Behulpzaam, vriendelijk personeel. Kamers niet superruim maar netjes, met airco. Alleen niet aan de voorkant slapen ivm zeer drukke via Aurelia. Goed ontbijt (zeker voor italiaans begrip). Goede restaurants op loopafstand. Busstop voor de deur, of neem gewoon een taxi. kost je 10-15 euro naar het centrum maar dat scheelt je de drukke en zakkenroller-gevoelige metro in Rome.

Wat een afbraak, vreselijk!

Marijke
28-5-2013

Het derde hotel van onze rondreis en als je aankomt schieten de tranen al haast in je ogen. Het lijkt een beetje op een achterstandswijk die je binnen komt rijden en we hebben nog net de velgen van de auto mee naar boven genomen. Dat de auto er de volgende dag nog stond was al een verrassing. Er is dus gratis parking, maar wel volop in het zicht. Als eerste kregen we kamer 440 toegewezen, waar we 1 nacht verbleven hebben. De airco werkte niet en ook het raam open zetten ging niet (na zoveel lagen verf gaat dat niet meer lukken). Overal zitten de vlekken (vloerbedekking en muren) en de brandgaten zitten in de vitrage. De badkamers zijn wel recent opgeknapt (helaas geen scherm, dus alles nat tijdens t douchen). Kamer 441 die we de tweede nacht hadden, was op een wel werkende airco na niet veel beter. Het ontbijt is slecht en de borden zijn te vies om van te eten, dat hebben we maar over geslagen. Het is overigens aan te lopen naar de metro, maar reken op een wandeling van 20-30 minuten.

redelijk; ligging echt te ver van centrum

ton verbeek
17-10-2012

Net hotel, zakelijke inrichting. Geen sfeer in hotel, niets te beleven. Omgeving weinig te doen. Wel 2 goede restaurants op loopafstand. Via hotel kun je gratis gebruik maken van naastgelegen fitnesscentrum. Er is dakterras aanwezig, maar dit stelt eigenlijk niets voor, karig gemeubileerd en slecht uitzicht.

Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt is eenvoudig maar keurig verzorgd. Slechts enkele Italiaanse zenderos via satelliet televisie beschikbaar. Keurige geluiddichte kamer, niet vies, maar ook niet erg netjes schoon gemaakt. Wat ons erg is tegen gevallen is de ligging. Deze is echt te ver van het centrum af; te bereiken via bus en metro. Deze sluiten niet goed op elkaar aan. De reisduur naar het centrum is 1 tot 1,5 uur.

prima prijs kwaliteit

karin
18-8-2012

Goed hotel met lekker dakterras!

Ligging ten opzichte van centrum is met openbaar vervoer prima te doen.

We hadden echt een prima kamer en zeker voor de prijs die we ervoor betaald hebben.

Gereisd Met partner in juli 2012

Leuk hotel, alleen iets te ver uit het centrum.

S en S
20-8-2008

Dit is een redelijk hotel, de kamers zijn goed, met airco, alleen iets te ver uit het centrum. Het is ongeveer 15minuten lopen naar het dichtsbijzijnde metro-station, maar er gaat vlak voor het hotel een bus naar dit station (ongeveer elke 30minuten) , ook gaat er een bus naar het centrum, maar met de metro reizen is vele malen comfortabeler, ivm airco want die heb je niet in de bus, plus dat de bussen vaak stampvol zitten, met 30graden is dat niet fijn. Op metrostation Cornelia pak je dus de metro ( deze gaat ongeveer elke 10minuten ) naar het centrum, die rit duurt ongeveer 5 á 10 minuten. Deze metrolijn, Lijn A, gaat langs Vaticaanstad, Trevi fontijn, Piazza del Popolo ( dit is aan de rand van het park Villa Borghese), de Spaanse trappen, en Termini ( centraal station ) en hier vandaan kan je weer de metro naar bv het Colloseum nemen ( lijn B ). Het valt dus eigenlijk wel mee, maar je moet dus altijd wel eventjes reizen voor je in het centrum bent. ( ps het ontbijt is vrij simpel )

hotel ligt aan de rand van Rome aan een ringweg bus - dan

R. van Efferink
29-10-2007

hotel ligt aan de rand van Rome aan een ringweg bus verbinding binnenstad - bus-metro dan centraal station

Gereisd Met partner in oktober 2007

hotel lag aan een drukke rijksweg

H. Maat
25-10-2007

hotel lag aan een drukke rijksweg. veel geluidsoverlast.Ook moeilijk zelf te vinden met openbaar vervoer vanaf vliegveld.(geen advies van reisburo ontvangen)

Gereisd Met partner in oktober 2007