Zoover
Hotel Quattro Fontane

Hotel Quattro Fontane

7,5

Centraal liggend klein sfeervol hotel

freekeningrid
4-6-2012

Vlak bij de Trevi fontijn en de Spaanse trappen. Centraal station op 1.3 km loopafstand.

Wij hadden de enige kamer met het balkon. Erg leuk.

Ontbijt was niet heel uitgebreid maar thuis eten we ook niet zo veel.

Gereisd Met partner in maart 2012

Fijn stadshotel

N&N
29-7-2010

na aankomst bij het trevi hotel dat we eigenlijk hadden geboekt bleek dit overboekt te zijn. we werden per privé busje overgebracht naar dit hotel (na akkoord bevinden) we kregen een junior suite toegewezen. Een hele grote kamer van 2 verdiepingen. Boven lag het bed en onder de badkamer en zithoek. De kamer heeft twee platte televisies en 2 airco's voor boven en onder. Het ontbijt is echt 3 sterren niet heel bijzonder maar ok. Het personeel is wisselend van spontaniteit. De aankomsthal is mooi en precies zoals op de foto's die op internet te vinden zijn.

wat algemene opmerkingen:

Het is 10 minuten lopen van de trevi fontein en alles in rome is goed te belopen. Pepy's bar onderaan de heuvel is overigens niet aan te raden. Il galato bij de trevi fontein is inderdaad een super ijssalon en zeer aan te bevelen (je loopt het zo voorbij het is piepklein).

Het boekje 100% rome is aan te bevelen hierin staan leuke tips en wanderroutes voor Rome.

Echt stads hotel, sfeervol maar klein

Wilma
28-9-2006

Echt stads hotel, sfeervol maar klein. Erg kleine kamers, wel schoon en goed ontbijt. Wij vonden het personeel aardig.

Voor dit geld vonden wij het een prima hotel vanwaar je snel bij het metrostation bent.

Gereisd Anders in september 2006

Goede ligging,alleen vonden wij het personeel niet erg op

anny
16-9-2003

Goede ligging,alleen vonden wij het personeel niet aardig,kamer erg klein (wel uitzicht op paus)en dat ze net aan die grote verbouwing begonnen toen wij er warenSept.2002 was ook wat minder .Wel alles op loopafstand.

Gereisd Anders in september 2003