Zoover
Hotel Pace Helvezia

Hotel Pace Helvezia

Hotelsterstersterster
6,9

Mooi hotel, slecht ontbijt,onvriendelijk personeel

Julia
29-3-2017

Ontbijt was vreselijk. Oud brood en weinig keus voor een ontbijtbuffet.

Personeel was zeer onvriendelijk en het hotel ligt aan een zeer drukke weg, waardoor je slecht kon slapen. Geen 4 sterren waardig.

Het hotel ligt midden in het centrum, dat was wel ideaal, alles (bijna) op loopafstand.

Gereisd Met oudere kinderen in maart 2017

Midden in de historische stad

Maurits
8-4-2016

Hotel Pace Elvezia is een wat gedateerd hotel, maar de ligging is perfect: midden in de historische stad. Alles op loopafstand. Vriendelijke mensen, beetje oubollige kamers, maar alles wat je nodig hebt is er. Goed ontbijt. En...een onovertroffen dakterras: wat een uitzicht over de stad!! Alleen al daarom is dit hotel voor de Rome-toerist een aanrader.

Centraal hotel

anoniem
28-2-2013

Prima, centraal gelegen hotel. Aan vernieuwing toe maar de zeer goede ligging maakt dit goed

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2012

Straatlawaai!

Ronny Van Looveren
16-2-2013

We hadden een kamer aan de straatkant en hebben geen oog dicht gedaan. Als je in het centrum van een stad verblijft, dan weet je wel dat er lawaai kan zijn, maar dit overtrof echt alles!

Ook de staat van de kamers kan zeker beter voor een 4 sterren hotel.

Ontbijt was ok.

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2013

oud en versleten!

Pincket
16-2-2013

Voor de vierde keer bezoek ik Rome. Dit keer verbleef ik in hotel Pace Helvezia.

Wat de ligging betreft is dit uitstekend. Vlak aan het colosseum en Forum Romanum en vlak aan de via del Corso.

Wat de kamer betreft was deze ruim en ok, maar niets speciaals. De badkamer echter was zeer vuil en versleten. Schimmel rond het bad en venster. Vuile wc-bril, stukken en brokken van meubelen en muren.

Bij het opmaken van de kamer werden de bedden enkel toegelegd en niet opgemaakt. In de badkamer werden enkel de handdoeken vervangen.

Het personeel was vriendelijk maar niet uitbundig, De hoofdverantwoordelijke van de balie was echter heel behulpzaam.

Het ontbijt bestond uit een buffet, deze was goed maar niet uitstekend. Helaas ook hier weer vuile glazen, .....

Mijn algemene indruk van het hotel is versleten, slordig en vuil. De locatie is hun grote troef!!!!

Na een aantal bezoeken in Rome kom ik helaas niet meer terug naar dit hotel, het is zijn 4 sterren niet waard, wel eerder 2 sterren!

geen 4 sterren

Harry
21-10-2012

Kamer erg somber en vies. Kijkt uit op een blinde muur.

Er ontbreekt een deur bij de doucheruimte. In plaats daarvan een vies gordijn. Douchekop hing los. Dus zelf vasthouden. Erg onhandig bij douchen. Een lift constant buiten gebruik. Andere lift erg klein.

Ontbijt prima en hotel ligt erg centraal.

Gereisd Met partner in oktober 2012

Eenvoudig hotel met fantastische ligging

sofie
25-7-2012

Wij hebben 4 nachten in dit hotel verbleven. De kamers zijn zeer eenvoudig maar het is maar voor een citytrip natuurlijk. Ik moet toegeven dat het hotel aan opfrissing toe is, likje verf, wat nieuw behang en het kan weer verder. Het ontbijt is lekker en er is genoeg.

De ligging is dan ongelofelijk, 5 minuten van de trevifontein, 10 minuten van het coloseum, forum romarum achter de hoek. Wij hadden een kamer aan de achterzijde op de 6de verdieping, met een fantastisch uitzicht.

HEEL GEWOON HOTEL

Claudine
24-7-2011

WE VROEGEN BIJ BOEKING RUIME 3 PERS. KAMER EN AAN DE RUSTIGE KANT VAN HOTEL. WE KREGEN KLEINE KAMER AAN KANT VAN DE STRAAT (DAG EN NACHT VERSCHRIKKELIJK VEEL VERKEER)!! DUS 2X HET OMGEKEERDE!

WE HEBBEN WEL NIET GERECLAMEERD OMDAT HET PRACHTIG WEER WAS BUITEN EN WE ENKEL OP DE KAMER WAREN OM ONS TE WASSEN EN TE SLAPEN. KAMER IEDERE DAG MOOI GEPOETST EN ONTBIJT WAS LEKKER.

Fantastische ligging. Zeer behulpzame medewerkers.

Boudewijn
18-11-2010

Zeer goed hotel, Fantastisch gelegen in het centrum van Rome.

Alle bezienswaardigheden op loopafstand. De medewerkers zijn zeer behulpzaam en leggen je alles uit over de stad en de plaatsen waar je geweest moet zijn!

Enige nadeel is dat de weg waar het hotel aan ligt erg druk is. Logisch natuurlijk in de stad, maar niet echt lekker voor je nachtrust. Maar al met al een dikke voldoende!!!!

Goed hotel, ruime kamers, nachtlawaai

Liesbeth
15-11-2010

Afgelopen weekend hier verbleven. We hadden een ruime 3-persoonskamer, alle voorzieningen, ruime badkamer.

Het ontbijt was zeer uitgebreid en lekker. Het hotel ligt zeer centraal gelegen, 15 min van Collosseum, vlakbij Via del Corso, Trevi, ...

Je hebt er wel last van straatlawaai, ligt aan een drukke straat en constant rijden er zeer veel auto's.