Zoover

5,5

Prima hotel!

Sabine Beirnaert
24-7-2016

Prijs kwaliteit is dit een prima hotel! Heel vriendelijk, heel proper en super goed gelegen! Alle dagen propere handdoeken en lakens om de twee dagen! In de badkamer was geen haar meer te bespeuren, en dit op een witte vloer! Ontbijt was niet uitgebreid maar voldoende om de dag mee te starten. Airco werkte prima en het was er ook zeer rustig.

Als we nog eens terug naar Rome gaan zal ik niet twijfelen om dit hotel terug te boeken!

Top hotel op een top locatie

Desiree
23-9-2011

Hotel King is een echte aanrader voor wie een stedentrip boekt. Wij waren met 9 personen van 9 mnd t/m 65 jaar en iedereen voelde zich happy. De kamers waren ruim en vana lle gemakken voorzien. Sommige waren al vernieuwd, anderen duidelijk gedateerd maar wel schoon! Ontbijtzaal is klein, maar wij hoefden nooit te wachten. Het personeel is heel vriendelijk zowel aan de receptie als in de ontbijtzaal. en wij gaan zeker weer terug. Alles ligt op loopafstand en in een veilig gebied. Openbaar vervoer, zowel, bus en metro, liggen op 3 min. lopen. Het hotel ligt in een kleinere straat waardoor er ook niet veel verkeerschaos is. Een toppertje.

Slecht

rome-ganger
31-5-2011

Ik heb dit hotel begin jaren tachtig geboekt. Vieze kamer met beestjes, vreemde kostgangers in de andere kamers en onveilig gevoel (heb ik toch niet vaak) Verbaast te lezen dat dit hotel nog steeds bestaat en nog steeds zo slecht is....

Gereisd Alleenreizend in januari 1982

Prima ligging voor 5 dagen Rome

GJ Bruinier
24-3-2011

Vanuit dit hotel kun je goed Rome "doen" in 5 dagen. 200 meter van de Spaanse Trappen en 300 meter van Plaza Barberini (metro). Bedden schoon en goed, elke dag schone handdoeken en bedden werden netjes opgemaakt. TV met 186 kanalen. WiFi in de bar op 1e etage. Douche op de kamer, wij hadden geen bad. Wel kleine douche cabine, maar douche zelf prima. Ontbijt zaaltje klein, soms even geen plaats. Vraag cappuccino ipv koffie uit de kan. Plakjes worst en kaas. Hotel wat gedateerd.

Absoluut een prima hotel

katja71
6-10-2010

Goed hotel voor een bezoek aan Rome. Beetje verouderde kamers maar dat geeft wel sjeu! Eigenlijk echt Italiaans. Schoon sanitair en alle dagen wordt de kamer schoongemaakt en voorzien van schone handdoeken. Prima bedden. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Probeer ook eens de authentieke lift op de 3e etage!

Het hotel ligt enorm centraal, de straat uit en je staat bij de Spaanse Trappen. In de straatjes achter Via del Corso heel veel heerlijke restaurantjes. Al met al prima hotel voor een goede prijs/kwaliteit verhouding. Verwacht geen 5* hotel, maar Italiaanse sfeer vind je er voldoende.

veel beter dan verwacht

jansen
25-6-2010

ondanks vorige beoordelingen toch geboekt en prima bevallen. van alle negatieve

vorige verslagen, op de wat kleine kamers na, niets kunnen terugvinden

Recentelijk gemoderniseerd en opgeknapt (schilderwerk, meubels bar, airco's)

Wat ons betreft voor herhaling vatbaar.

kamer op de 3e verdieping hebben balkon als extra!!

personeel vriendelijk en behulpzaam. Kamers uitstekend schoongemaakt en

voorzien van schoon beddegoed en iedere dag wisseling gebruikte handdoeken

in schone nieuwe. Eten was prima verzorg en voldoende plaats voor een ieder.

kortom wel degelijk een (normaal) goed verzorgde en schone accomodatie.

Goed gesitueerd hotel, alleen erg vies!

G.C.
14-11-2009

Hotel King was niet het beste hotel, maar was prijstechnisch ok.

Het is erg goed gesitueerd vlakbij de Spaanse trappen.

De kamer was erg klein en vies, de airco werkte niet.

Gereisd Met partner in juli 2001
2008

Zeer slecht !

Rob van Leeuwen
23-9-2008

Enige positieve aan dit hotel is de ligging.

Het hotel stamt uit 1953. Daarna is er m.i. nog maar het hoogst noodzakelijke geinvesteerd. Pure roofbouw. Maximaal verdienen.

Kamers en badkamers zijn vies. Veel stof, schimmel en vieze kitranden. Badlinnen en textiel overigens wel o.k. Bedden redelijk al zijn het losse bedden met lakens en dekens.

Ontbijt is slecht en matig. Zelfs voor een eitje betaal je EURO 3,50 extra. Ontbijtzaal niet aangepast aan capaciteit hotel. Bar van hotel is onbemand en dat is maar goed ook, omdat dit er ook al niet fris uitziet.

Laat je niet verleiden door de foto's op internet.

Ze zijn m.i. ofwel in 1953 gemaakt, danwel door een zeer knappe fotograaf "gemaakt".

Al met al zeer jammer.

dit nooit boeken

henk van kranenburg
22-9-2008

De entree is redelijk tot goed. Maar daarna! De kamers zijn oud en ronduit vies. Dit gold voor alle kamers. Dit hotel is rijp voor de sloop. Schimmel, veel stof BAHHH!

Gereisd Met vrienden in september 2008
2006

Eén van de betere 3 sterren hotels beloofde de brochure,

Rick
19-11-2006

Eén van de betere 3 sterren hotels beloofde de brochure, prijs was er ook naar,rest helaas niet.

Schimmel op alle muren in de veel te kleine badkamer, wc pot voor het laatst schoongemaakt in 1971, zeer kleine kamer waar het behang van de muur komt. Dit hotel heeft zijn laatste update heeft gehad in de september 1969. Prijs/kwaliteit een -1 dus. Konden naar een andere kamer maar die was nog kleiner en net zo smerig. Bij aankomst huilende Duitse gasten aan de receptie n.a.v. hun kamer. Het dakterras is nu een opslagplaats voor stinkende vuilniszakken. Maar wie daar allemaal geen probleem mee heeft kan wat betreft de ligging geen beter hotel vinden. Op alle andere gebieden is het een hotel waar je nog niet dood gevonden wilt worden. Wij kwamen er levend uit in september 2006. Gelukkig heeft onze vakantie er verder niet onder geleden, Rome is prachtig. Doen !! maar niet in dit hotel.