Zoover

6,4

Matig

Anouk
15-7-2018

Na een lange reis kwamen we aan bij het hotel, het personeel hete ons niet eens welkom en belde gewoon tijdens de incheck. Zelf moesten we er achter komen dat er wifi was want dit werd ook niet verteld. Eenmaal bij de kamer aangekomen bleek de douch deur kapot en de douch overstroomde al als je de kraan heel even aan had. Een kapotte koelkast, de oplossing was dat we water koel konden zetten achter de bar in het restaurant i.p.v. dat de koelkast werd gemaakt. En een stopcontact die we zelf moesten zoeken, het was het stopcontact van de tv en ook zonder beveiligings-kap erom heen. Met deze opmerkingen deden ze niks, Ik was blij dat ik mijn powerbank mee had. Verder was het ontbijt wel prima en het lag mooi dichtbij het station en de stad.

Gereisd Met partner in juli 2018

te doen, maar niet vol enthousiast

ria hovius
1-7-2016

goede ligging, geen vriendelijke ontvangst. defecte lift, waar we zelf voor moesten bellen, maar naar wie?? geen gratis wifi zoals in de folder staat. Ontbijt goed. tv op kamer die niets doet. koelkast zonder snoer, kamer erg klein geen terras. Sombere entree op de eerste verdieping. 2 pers. kamer met 1 stoel. Op de wastafel geen glas of iets om te tandenpoetsen, na vraag 2 plastic bekertjes. Oudere heren in de entree die slecht engels spraken, geen telefoon zoals in de folder vermeld staat. Wel goed schoon en elke dag schone handdoeken.

Heerlijk

H wolbers
25-6-2016

Personeel was vriendelijk, kamer was schoon en netjes, airco, douche was schoon en netjes, dagelijks schone handdoeken

Ontbijt stelt niet zo heel erg veel voor tenzij je van zoete broodjes houd.

Prijs - kwaliteit verhouding is goed

Restaurantjes liggen om de hoek en zijn goed

Ik zelf kan restaurant la tavernetta aanbevelen deze ligt op loopafstand (via Vicenza)

Prima hotel

Hade
31-8-2015

Wij hebben één nachtje geslapen in Hotel Giorgi. We kamen aan rond de inchecktijd. Alleen was de schoonmaakster nog bezig met het schoonmaken van onze kamer. De beheerder deed er gelijk alles aan om ons een andere kamer te geven zodat we niet hoefden te wachten, top! Het bed was erg fijn, de douche is ietwat klein maar mooi schoon en netjes. Het ontbijt is mierzoet, maar dat vonden wij wel erg lekker. Het personeel is enorm behulpzaam en staat je graag te woord. Ook de ligging was ideaal, vlakbij het treinstation Termini en van daaruit kun je makkelijk de metro pakken naar de bezichtigingen in Rome.

Prima ligging; goed hotel

Rene
13-4-2013

Het hotel is ideaal gelegen; vlakbij station en restaurants. Rome is als stad prima bereisbaar vanuit dit hotel. Ontbijt was uitstekend, personeel was vriendelijk. Hotelkamer was prima. Zeker een aanrader voor eenieder die de stad Rome wil ontdekken.

Gereisd Alleenreizend in januari 2010

Centraal gelegen Hotel dat wordt opgeknapt.

floggen
13-5-2012

We zijn in mei 4 dagen in dit hotel geweest. We waren met 7 personen en hadden 3 kamers geboekt. Alle kamers waren keurig schoon,maar er zijn wel verschillen in de uitvoering van de kamers (de een is veel luxer dan de ander). De muur van de doucheruimte in een van onze kamers was behoorlijk aan het afbladderen. Voor een paar nachten gen probleem, vriendelijk personeel, goed ontbijt. Binnenplaats is een rommeltje. Het hotel bevindt zich in een wat rustiger straat vlak bij het station. Veel restaurants in de buurt, maar weinig cafe's. Lift is inderdaad heel bijzonder. kortom een goed en betaalbaar hotelletje.

Voor herhaling vatbaar.

Rob
26-2-2012

Voor 4 euro met de bus van Terravision vanaf vliegveld Campioni naar het centraal station in Rome. Hotel Giorgi ligt op 100 meter lopen vanaf het station en daardoor goed gelegen. Kamers werden iedere dag netjes opgeruimd en bed opgemaakt. WIFI kostenloos verkrijgbaar op verzoek, maar de verbinding werkt alleen in de centrale ruimte. Ontbijt compleet met een kleine ontbijtzaal. Omdat er maar 1 serveerster was kon ze het aanvullen niet altijd bijhouden en moest je er soms om vragen. Er kwam wel altijd weer voldoende bij. Televisiekanalen nihil, douche erg koud. De lift uit 1860 is een ervaring op zich.

geen goed management

ank.versteeg
31-12-2011

Op 1ste Kerstdag om 9.15 uur al geen brood meer (verweer:andere gasten hebben alles opgegeten) ontbijt was tot 10 uur. eenzijdig ontbijt. Airco alleen door receptie te bedienen, info werd niet gegeven ook geen tv-info.:, later bleek dat je i.p.v. 3 zenders door bepaalde knop in te drukken meerdere zenders kon krijgen. een kamer een minimini-tv. Extra kussen kon eerst pas de volgende dag, of zelf komen halen (5 etages met antieke lift uit ca.1900) naar beneden. Beddengoed hele week niet verschoond, bed zelfs 1 x niet opgemaakt, zelf gedaan. plastic beker bad hele week niet vernieuwd. Stopcontact vonkte, ondanks herhaald verzoek niet gemaakt. Bedlamp deed het niet.

Na melding klacht heeft de manager middenin eetzaal te midden van andere gasten staan schreeuwen, wilde meteen naar de kamer om samen te kijken. Meneer gilde al trouwens bij aankomst van gasten dat hij doodmoe was.Ander personeel wel aardig, zetten ook een kopje thee als dat nodig was.

mooi centraal tov openbaar vervoer.

Gerrit en Dinie
16-12-2011

Vanaf het Vliegveld Fiumicino met de Leonardo Express rechtstreeks naar Termini. Via de centrale aankomsthal zoek je de uitgang Via Marsala en dan is het maar enkele minuten lopen naar Di Giorgi.

Ontvangst was vriendelijk, de kamer (5e etage) is ruim genoeg, het ontbijt eenvoudig maar goed. Inderdaad een ouderwetse lift, die kan haperen als de deuren niet goed dicht zitten.

Vanaf Termini vertrekken ook de bussen ( open toeristische), kaartje voor 2 dagen kost 18 euro pp. Metrokaart 3 dagen kost 11 euro pp.

Je komt in ieder geval redelijk snel bij alle historische plaatsen.

Maar let op bedelaars, zakkenrollers (vooral Roma-achtige meisje die in kleine groepjes werken nabij plaatsen waar veel toeristen zijn), en zwervers die goedkope bus/treinkaartjes proberen te verkopen.

Rond Termini veel gelegenheid om te eten en te drinken. Termini heeft ook een redelijk grote en goed gesorteerde supermarkt

Rome is 1 groot openlucht museum, wij hebben het er goed naar ons zin gehad.

Ideale locatie

Danny
5-12-2011

Hotel Giorgi ligt slechts 1 straat vanaf station Termini, een idea plek om Rome te ontdekken.

Het hotelpersoneel is vriendelijk, de oudewetse ligt geeft een nostalgisch gevoel.

De kamer is netjes en normaal van formaat, prima voor enkele nachten.

Het ontbijt is simpel, maar toch genoeg keuze.

Gereisd Met partner in november 2011