Zoover

7,6

Prima

Martha Peeters
26-6-2017

Prima hotel om Rome te ontdekken

Gereisd Met partner in juni 2017

Goed hotel, top locatie. Aanrader!

Hans
29-5-2017

Wij hebben in mei 2017 een stedentrip naar Rome gedaan. Verbleven in het hotel Giolli. Prachtlocatie midden in het centrum. Kamers zijn schoon en ruim. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.  Het ontbijt is prima verzorgd en heeft een ruime keuze.  Vanuit het hotel loop je in tien minuten naar de Trevi fontein en in een kwartier naar het Colloseum.  Onze kamer 234 lag aan de binnenzijde van het hotel en je hoort niets van het verkeer.  Prima geregeld dus via touroperator.  Tip: regel vooraf transfer van en naar hotel. Wij hebben een heerlijke stedentrip gehad.

Ideaal!

EstherHb
4-2-2016

Hotel heeft een ideale ligging. Op loopafstand vh Termini station en ook op loopafstand van veel bezienswaardigheden zoals o.a. het Colosseum, de Trevi Fontein.

Kamers zijn prima, niet hoogstaand, maar wel netjes. Overal wifi. Ontbijt gaf genoeg keuze. Er is een kleine lift in het hotel.

Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Bij de receptie krijg je meteen een handige kaart van Rome met alle bezienswaardigheden er op. Hiermee kan je prima door Rome zwerven.

Hotel staat aan een grote winkelstraat.

Uitstekende ligging, gezellig hotel

Angelico Riviere
29-1-2014

Na meer dan 1000 hotels in Rome bekeken te hebben was dit mijn keuze en ben zeer tevreden. Ik zou er zeker terug keren. Prachtige centrale ligging op wandelfstand van treinstation en veel bezienswaardigheden. Voor de deur stopt bus 64 die je op 10 min in vaticaanstad brengt. Ook taxistand voor de deur. Hotel heeft leuke kamers,elke dag gepoetst en verse handdoeken. Goeie harde bedden. Overal gratis wifi in het hotel en is niet traag. Voor Italiaanse normen vind ik het een super ontbijt, vers en lekker. Personeel super vriendelijk. Bij de check in direct een uitleg van alle bezienswaardigheden en plannetje en dit zonder er naar te vragen. Ik kom bij een volgend bezoek aan Rome zeker terug naar dit hotel. Wie hier over klaagt, voor die prijs... Is niet goed wijs. Hier drie nachten gelogeerd.

De moeite waard!

bjorn_riviere
13-11-2013

Mooi hotel, gelegen op wandelafstand van alle bezienswaardigheden. Alles ligt op 15 à 20 min wandelen van het hotel. Vaticaan op +/- 15min met het openbaar vervoer. De kamers zijn zeer verzorgt en het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt is niet al te uitgebreid maar alles wat nodig is, is aanwezig. Ondanks dat het hotel aan één van de drukste invalswegen van Rome ligt, was er totaal geen geluidshinder, kamers zijn perfect geïsoleerd. Nog een pluspuntje, het hotel ligt op ong. 10min wandelen van het station Termini, waar je een rechtstreekse trein of shuttle verbinding hebt met de luchthaven. Conclusie: een ideaal hotel om in te verblijven tijdens je citytrip in Rome. Bij ons volgend bezoek aan Rome wordt verblijven we zeker en vast opnieuw in Hotel Giolli.

Goede locatie alles te voet te doen

Danny
8-5-2013

Een oudbollig hotel alsook onze kamer, de badkamer was blijkbaar juist hersteld en de douche sproeide zeer onreglmatig warm/koud. Het ontbijt was maar miniem maar wel allemaal vers.

Het personeel is zeer vriendelijk en vooral heel behulpzaam als je vragen hebt over Rome

Gereisd Met partner in april 2013

Mooie uitvalbasis om Rome te verkennen

Paul
2-10-2012

Het hotel ligt centraal en op loopafstand van het station Termini en de vele bezienswaardigheden in Rome. het hotel heeft weinig faciliteiten maar dat misten we niet zo. Je bent toch de hele dag de hort op en dineren kun je uitstekend op de Via Nazionale of een van de zijstraten.

Gereisd Met partner in september 2012

Goed hotel, overal vlakbij

Binneke
23-9-2012

Hotel Giolli is goed gelegen, ligt op wandelafstand van alle bezienswaardigheden.

De kamers zijn verzorgd en goed onderhouden. De badkamer is groot en comfortabel, het personeel is over het algemeen vriendelijk. Sommige wat meer dan andere natuurlijk.

Het ontbijt is heel erg basis, niet veel keuze maar wel lekker.

In de buurt zijn ook een aantal leuke winkels en restaurants waar je goedkoop kan eten.

Goed hotel voor citytrip

gea
12-12-2011

Ligging is ideaal tov historisch centrum. Personeel is onvriendelijk. Ontbijt is goed, koffie niet lekker. Kamer 112 is zeer lawaaiig, direct naast de eetzaal en aan de straatzijde. Bedden zijn erg hard, op een 2 persoonskamer maar 1 stoel. Kamer en sanitair goed schoon.

Gereisd Met partner in december 2011

goed

ann
21-11-2011

Dubbel gevoel bij boeking, mailke met vraag om boeking met bon kon in eerste instantie niet,daarna via winkel direct in orde (?)Kamer 3°verd.-piepkleine lift- uitzicht binnenkoer.Ruime kamer.Zitbad-douche niet te doen,immens gevaarlijk,je kunt je noch draaien noch keren, water spat volop op de vloer, bjgevolg kijk waar je je voeten zet!

150€/kamer;ontbijt gewoontjes.Personeel toont geen interesse in zijn gasten.Er zijn betere hotels vermoed ik.