Zoover

Hotel Giglio dell Opera

kamer schoon maar oud

Yvonne
16-9-2019

Mooi hotel, goed eten, kamer schoon. Alleen de kamer die wij hadden was ernstig toe aan renovatie. Badkamer was zeer oud en beschadigd

Gereisd Met vrienden in augustus 2019

simpel ,maar een goed hotel.

Ineke
1-4-2012

We zijn net terug en hebben het prima na ons zin gehad in het hotel, eenvoudig maar elke dag schone handdoeken,en een schoon bed, dat tref je niet altijd, het ontbijt was niet uit gebreid maar zeker niet slecht,en de koffie was heel goed. het personeel was niet al te vriendelijk.

Gereisd Met partner in maart 2012

Prima hotel voor citytrip Rome

Eva
11-3-2012

Simpel, goedkoop, maar verder een prima hotel voor een aantal dagen. Dagelijkse schoonmaak, ontbijt zeer simpel (wel slechte koffie), vriendelijk personeel, wel kleine kamers, kleine badkamer, over het algemeen een goed hotel voor een goede prijs. Ligging t.o.v. Termini station is perfect!

Gereisd Met vrienden in maart 2012

Te doen voor een paar dagen

G. Schendstok
8-8-2011

Zeer gunstige ligging, echt vlakbij Termini. 150 meter lopen naar de Toeristische bus die je langs alle bezienswaardigheden van Rome rijdt. We kregen eerst kamer op de begane grond (kamer 105) maar daar zat waarschijnlijk de motor van de airco onder. De hele vloer was aan het schudden. Meteen andere kamer gevraagd en ook meteen gekregen. Ontbijt is waardeloos. Broodjes volgens mij uit de Romeinse tijd. Verder alleen kaas en jam en hele vieze koffie. Over de prijs (€ 50 per nacht per kamer) en de ligging mogen we niet klagen. Voor een paar dagen is het hotel goed te doen. HGBS

Prima hotel, vlakbij Termini, het centraal station van en

Michiel
14-6-2006

Prima hotel, vlakbij Termini, het centraal station van Rome en dus ook bij al het openbaar vervoer. De kamers zijn redelijk, niet al te groot, maar wel netjes. Voor een paar nachten is dit hotel zeker een aanrader.

Gereisd Anders in juni 2006