Zoover

Corona

7,4

Taal

Sorteren

eenvoudig maar prima hotel met perfecte ligging

Sandra
1-5-2016

Het hotel ligt in een zijstraat van een drukkere straat en op loopafstand van het Station. Het oogt wat gedateerd maar de service is prima. Vriendelijke receptionist die goed Engels spreekt. Kamers eenvoudig maar alles aanwezig. Douche werkte niet goed maar werd meteen verholpen. Ontbijt is vrij karig en ruimte beneden in het hotel ook. Maar de bedden zijn goed en de ligging van het hotel is perfect. Wifi moet je voor betalen, 10 euro per kamer per verblijf (wij gingen 3 nachten). Zou het hotel wel aanraden, voornamelijk vanwege de ligging en het vriendelijke personeel.

in de straat van het hotel is een paar keer per week een marktje met verse groente, fruit, tassen, schoenen e.d. Daar heb je geen last van qua herrie.

goede prijs/kwaliteit verhouding

ien
8-1-2015

Wij hebben hier 4 nachten doorgebracht met onze kinderen.

Kamers in het hotel zijn niet erg groot. Wel schoon! Verwarming was gelukkig zelf te regelen want het was erg warm op de kamers. Badkamer groot genoeg. Elke dag schone handdoeken.

Ontbijt was niet uitgebreid maar wel voldoende voor ons. Koffie thee melk en wat sapjes uit automaat. Broodjes brood om te roosteren, vleeswaren, jam. Helaas alleen de laatste ochtend kaas. Diverse soorten cornflaces en yoghurt.

Hotel heeft een perfecte ligging. 5 minuten loopafstand naar metrostation Repubblica. Van hieruit alle bezienswaardigheden heel goed te bereiken. Lopend is het ook goed te doen zeker met het mooie weer wat wij hadden.

Kortom voor ons een goed 3 sterren hotel, we hebben het perfect gehad!

Goede prijs-kwaliteitverhouding

Petra
24-10-2013

Het hotel heeft een gunstige ligging bij station Termini. De straat waarin het hotel ligt is wat troosteloos, maar we hebben ons er geen moment onveilig gevoeld, ook 's avonds niet. Bij aankomst kregen we van de vriendelijke receptionist uitgebreide uitleg over de bekende bezienswaardigheden en hoe we daar het best konden komen. Erg attent! De kamers zijn klein en simpel ingericht, maar zijn schoon en meer heb je voor een stedentrip eigenlijk ook niet nodig. De kamer werd elke dag schoongemaakt en de handdoeken werden dagelijks ververst. Het ontbijt was niet erg uitgebreid maar wel goed qua smaak, bij ons was de kaas gewoon aanwezig (ondanks sommige asociale Nederlanders die een hele bak namen, dan is het logisch dat het soms op raakt). Avondeten hebben wij niet in het hotel gedaan. De markt is elke dag (behalve zondag). Wij hebben van het opbouwen geen last gehad, sliepen op 1 hoog pal boven de markt. De kamers zijn wel gehorig. Zeker goed hotel voor de prijs, ideaal voor stedentrip.

prima prijs/kwaliteit

nicokoolen
5-10-2012

Diverse beoordelingen geven aan dat het ontbijt karig is. Behalve plakjes kaas is het buffet goed en compleet. Ook schrijven sommigen last te ondervinden van de markt die dagelijks wordt gehouden. Onze kamer lag er pal boven en we hebben er geen (geluids)overlast van gehad. Was gewoon een prima hotel.

een centraal gelegen hotel

scheinck
30-10-2011

kleine maar schone kamers, goed bed, prima douche en daar gaat het om want hoeveel tijd breng je nu op de kamer door?

wij hebben geen last van de markt gehad.

het ontbijt vonden wij wat minder maar ach, er zijn vele plekken waar je heerlijk kunt lunchen.

Vriendelijk personeel , schone kamers

Danny Bollaart
5-7-2011

Het hotel ligt op 5 minuten lopen van het termini station, en ook het colloseum en trevi fontein liggen op redelijke loopafstand . De kamers waren netjes en schoon , bedden waren goed, douche was ook goed .Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam . Het ontbijt was simpel maar goed te doen. Rome zelf was werkelijk fantastisch, een groot openluchtmuseum .

Goed hotelletje

libas
1-7-2011

We hebben hier 5 nachten geslapen en ik moet in tegenstelling tot andere beoordeelaars zeggen dat we geen last hadden van het opbouwen van de markt (het opbouwen begon om 6 uur) en ook niks geen hinder hebben gehad van veegwagens. De bediening en service is ruim voldoende, we werden direct geïnformeerd over de pas ingevoerde toeristenbelasting. De kamer (wij hadden 206 en is aan de straatkant) was schoon en voldoende voor een citytrip, werd ook dagelijks schoongemaakt. Ook handdoeken kregen we dagelijks schoon. Het ontbijt was voldoende en eigenlijk meer dan ik verwachtte. Kortom, voor een citytrip een goed en centraal gelegen hotel.

Knus hotel

joconowa
17-2-2011

Net terug uit Rome en 4 nachten in hotel Corona geslapen, een klein hotel met schone kamers en badkamer een eenvoudig ontbijt maar voldoende wij hadden kamer 109 met

een balkonnetje met uitzicht op een binnenplaats, geen last gehad van de herrie op de

straat. Naast het hotel zit een goed restaurantje naam Antica Boheme

aanrader

rini
17-2-2011

Net terug van 5 dagen Rome, het is een goed en eenvoudig hotel, het enige minpunt is dat er iedere dag behalve zondag een markt is in de straat voor het hotel, deze wordt vanaf 04.00 uur opgebouwd met het nodige lawaai. Ook het s'nachts voorbijkomen van vuilnis en veegwagens geeft de nodige herrie. Ontbijt is simpel maar voldoende, kamers ruim genoeg en schoon.

Simpel maar schoon hotelletje

Cita
21-11-2010

Wij zijn net terug van 4 nachten Corona. Het is inderdaad een heel simpel hotelletje maar wel schoon! Kamers worden elke dag schoon gemaakt.

Het ontbijt viel mij een klein beetje tegen. Geen kaas, geen gekookte eitjes en geen Nutella zoals eerder wel vermeld. Alleen ham, worst en jam. Wel ontzettend veel zoetigheid zoals suikercroissants, cake en taart (echt Italiaans). De Italianen ontbijten nu eenmaal niet zoals 'wij Nederlanders'. Maar de broodjes en het vlees en de zoete lekkernijen zijn wel lekker!! Goed begin van de dag!

De kamers zijn klein maar wel schoon en de douche is fris, en daar gaat het toch om want wanneer zit je nu op je kamer als je in Rome bent? Bijna niet!!!!

Naast het hotel is een Trattotia waar je redelijk kunt eten voor niet te veel geld. Een beter restaurant/pizzeria op 1 minuut loopafstand is 'Strega'.

Alle bezienswaardigheden op loopafstand als je van wandelen houdt! Een prima hotel..!!!!