Zoover
Camping Spina Village (Glamping)

Camping Spina Village (Glamping)

7,2

Nooit meer

Ralph van der Hulst
22-11-2018

Deze camping doet zich voor als luxe 'glamping' maar de campingplaatsen op de camping lijken meer op een Italiaanse sloppenwijk. De vaste staanplaatsen staan dicht op elkaar, en dat geeft een armoedig beeld. Op de toerplaatsen staan veel Italiaanse families bij elkaar, die erg luidruchtig zijn. Het zwembad, en de rest van de voorzieningen zijn mooi. Maar dit maakt het totaalbeeld nog niet goed. Geen aanrader.

Voor ons nooit meer!

Annegien
28-8-2018

Als je van een giga-grote camping houdt dan zit je hier goed. Er is van alles te doen op een zeer groot oppervlak. Wij vonden het iig véél te groot. Alles is ver weg, je kunt je kind(eren) niet alleen laten lopen naar toiletgebouw/zwembad/speeltuin etc. Kampeerplek wordt omschreven als ruim, echter je staat hutje-mutje, je hoort werkelijk ALLES van je buren. Vreselijke plek! (foto's op de site kloppen niet!)

Terras gezellig, prima drankjes. Afhaalrestaurant slecht, behalve de pizza's en hamburgers. Zwembad mooi maar vies. 1x p/w wordt het schoongemaakt, laatste dagen echt heel vies water.

Tussen 13-15 uur niet toegestaan om auto te rijden en af te wassen ivm siësta.

Animatie leuk, maar Italiaans. Sparwinkel prima. Grote speeltuin, speelhallen en disco voor de tieners. Trampolinepark moet je voor betalen. Bedjes aan het zwembad moet je ook betalen. Badmeesters zijn zéér (kind)onvriendelijk. Nooit meer hier naar toe!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Prima camping maar voor ons nooit meer.

Esmee
27-8-2018

Net terug van twee weken Spina Village, wij hebben het naar ons zin gehad. Wij hebben in een stacaravan gezeten van een touroperator en die was keurig en nieuw. De camping is inderdaad luidruchtig maar dat vonden wij niet erg. Het zwembad was prima en vrij druk maar ja het is ook hoogseizoen, tussen 12:30 en 16:00 gingen de glijbanen uit en was het ook lekker rustig bij het zwembad. Zwemmen mocht wel! Tussen 13:00 en 15:00 kan je de camping niet op of af, daar moet je wel rekening mee houden. Animatie is allemaal in het italiaans en ze doen het wel leuk, minidisco is van 21:00-22:00. Ze hebben luchtkussens en trampolines maar die kosten 3 euro per 10 min en 10 euro voor de hele avond per kind, best prijzig. Restaurant en afhaal was prima. BBQ op gas of bij een speciale plek die daar voor is gemaakt. Weinig te doen in de buurt, alles moet met de auto! Muggen vonden wij heel erg aanwezig en daarom zouden wij nooit meer gaan.

Een leuke tijd gehad!

CD
22-8-2018

We hebben ontzettend leuke dagen gehad! De camping is goed! De tent van touroperator is goed! Met een grote koelkast en een partytent i.p.v. parasol. Het zwembad is erg leuk. De bedden moet je huren maar je kunt prima je handdoek ergens neerleggen. De glijbanen zijn niet de hele dag geopend maar dat is niet erg. De badmeesters houden goed toezicht. Er zijn ook regelmatig activiteiten bij het zwembad. Leuke barretjes, ijskramen rond het zwembad met normale prijzen. Prijzen afhaalmaaltijden, restaurant en winkeltje ook normaal voor een camping. We vonden het meeste personeel vriendelijk. Iets wat de reviews vaak tegen spraken.

Strand was heerlijk. Een kant met waar je zelf met je spullen kun liggen en de kids konden spelen, en een andere kant met ligbedjes.

Uitstapje naar Italië in miniatuur is een aanrader met kinderen.

Er zijn wel enorm veel muggen. Je doet er goed aan hier voldoende middeltjes voor mee te nemen.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Fijne camping, leuk zwembad en fijn strand

Voerman
20-8-2018

Heerlijke camping, heeft alles wat je nodig hebt. Zwembad is schoon en groot genoeg. Ook genoeg ligplaatsen aanwezig. Jammer dat je niet met een balletje mag gooien of salto's mag maken.. Bus naar het strand is ideaal. Bij onze caravan zitten de parasol en bedjes op het strand inbegrepen, wat fijn is. Eten is prima. Vriendelijk personeel. Volgend jaar wellicht weer!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Prima camping, slechte ervaring touroperator

Thomas
18-8-2018

Camping is goed verzorgd. Op de camping een goede winkel (spar) die eigenlijk alles heeft wat je nodig hebt. Ook is er een (afhaal)restaurant waar je lekker eten kunt bestellen. Er zijn 4 zwembaden, voor de allerkleinste (met wel wat diepere stukken (30-40cm), waar je op moet letten met glijbaantje en tot een "wedstrijdbad", waar je banen kan trekken (als het niet te druk is). Wij hadden een tent van een touroperator. Dit was echt verschrikkelijk. De locatie is niet onder de bomen, waardoor het al vroeg te warm is om binnen te blijven en waar de warmte erg blijft hangen. De tent is oud en heeft veel schimmel. Verder weinig mogelijkheden tot luchten. De gastheer en gastvrouw waren erg onvriendelijk en onprofessioneel. Let goed op dat ze niet onterecht ineens 20 euro borg inhouden. Dit is voor ons de laatste keer met deze touroperator.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Nooit meer

De graaf
17-8-2018

Erg grote luidruchtige italiaanse camping met een gedeelte voor honden.

Wij hadden een lodgetent in het bos in de zgn dog area, deze viel tegen, koelkast deed het niet goed,

bestek incompleet wc bril zat los en paraso was l erg smerig.

privacy van de tent niet goed alles dicht op elkaar.

Animatie tot s avonds 00.00uur alleen in het italiaans.

zwnmbad gaat maandag pas om 15.00 uur open en is eigenlijk te klein voor een zo grote Camping, voor de bedjes bij het zwembad moet je betalen zoals voor bijna alles op de camping ,[springkussens. zelfs lucht om je spullen op te blazen}

De bus naar het strand is wel zo fijn ,strand is wel oke loopt ook langzaam af.

Tussen 13.00u en 15.00 uur kun je de Camping niet verlaten of op per auto.

in de Directe omgeving is verder niet zo veel te doen.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Gezellige camping!

BT
16-8-2018

Gezellige camping met een mooi zwembad. Het zwembad biedt voor iedereen wat. Wij vonden het zwembad keurig bijgehouden. Het zag er vrijwel altijd netjes uit en dat met hoge temperaturen en veel gasten. Wat wel erg jammer was, was dat de badmeesters enorm streng waren. De kinderen mochten niets behalve zwemmen! Geen balletje, geen aanloop nemen, geen salto....

Voortdurend bliezen ze op hun fluitje!

Het strand bij de camping is verdeeld in twee gedeelten. Een deel met ligbedden en een deel zonder. Het deel zonder ligbedden is heel leuk. Je ligt echt in een natuurgebied. Er liggen grote takken (leuk om hutten mee te bouwen)

De busservice naar het strand is goed geregeld! Animatie op de camping is goed, maar wel alleen in het Italiaans. Het zou fijn zijn als er meer in het Engels verteld zou worden. Veel nationaliteiten op de camping, en ja veel Italianen, maar ja is dat niet vooral leuk in Italië?!

Omgeving is saai! Muggen viel mee

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

We hebben t wel gezien daar

Susan
14-8-2018

We hadden een stacaravan met airco en met veranda en heerlijk gezeten. Er rijdt een bus naar het strand (ideaal) het is ook te lopen maar met die warmte ... op t strand is een strandtent waar je van alles kan halen.

Savonds komt er een auto tegen de muggen spuiten en kun je tot heel laat buiten zitten zonder prikkers. T zwembad is lekker maar smiddags wel lauw en grauw water, de badmeesters kunnen alleen maar fluiten om alles.

Animatie was niet veel bijzonders, voor Italianen waarschijnlijk heel leuk.

Winkel is duur maar heeft wel van alles en dat geldt ook voor de bar.

Pizzeria is goed tot 23 uur kan je afhalen.

De omgeving viel ons tegen, als je niet van cultuur houdt heb je daar niet veel leuke plekken.

De WiFi op de camping is duur en bereik met je 4g/3G is wisselend.

Wel erg prettig is dat je met een stacaravan ook twee gratis bedjes en parasol krijgt op het strand, bij het zwembad moet je betalen.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Geluidsoverlast

Fam luiten
11-8-2018

De camping ligt dichtbij de zee, het eten is goed en niet duur. Toch zijn wij eerder naar huis vertrokken omdat we veel geluidsoverlast hadden. In de bomen boven je zitten duizenden cicades, en dit veroorzaakt van 's ochtends 8 tot 's avonds 10 enorm veel kabaal. Het is een dermate irritant geluid dat je elkaar bijna niet verstaan kan. Ik merkte ik aan de kinderen dat ze er een beetje apathisch van werden, er werd niet gebadmintond of gespeeld, waardoor er geen vriendschappen gemaakt werden. Ook bij andere tenten zag ik de kinderen niet buiten spelen, er vertrokken meer mensen eerder naar huis. 's Avonds werden we belaagd door muggen, en begonnen er veel honden te blaffen. Onze tent van touroperator stond in de "dog-area" . Dit stond niet vermeld in de reisinformatie. Maar het kan erger! De tenten van andere touroperators stonden in de volle zon, en ook daar oorverdovend kabaal van de cicades. Wij gaan hier nooit meer naartoe!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018