Zoover
Camping Vigna sul Mar (Glamping)

Camping Vigna sul Mar (Glamping)

5,9

Prima schone camping.

Erica
12-9-2018

Prima camping!

Waren hier met onze twee hondjes is erg hondvriendelijke camping met een heuse speeltuin voor de honden. Wees gerust nergens vind je poep of heb je overlast van de honden.

Kindvriendelijk zijn ze zeker en ondernemen genoeg met de kids

Schoon en fijn zandstrand.

Zwembad ook schoon en genoeg plekken om te liggen alleen soms iets te weinig bedjes.

Leuke bezienswaardigheden in de ongeving alleen heb je daar wel een fiets of auto voor nodig.

Muggen zitten overal in Italië dus neem voldoende citronella en afterbeet mee.

Zouden maar zo nog eens terug kunnen komen hier.

Gereisd Met partner in september 2018

Veel geblaf en stinkend afval

Wendy
19-8-2018

Alle recensies kloppen precies over deze camping. Het is een ramp, geboekt via touroperator en dan ben je de slechte plekken. Wij zitten naast de hondenspeeltuin, dat geeft in de ochtend en avond veel geblaf! Daarnaast naast de vuilcontainers, iedere ochtend om half acht worden deze geleegd door drie vrachtwagens. Dit is absoluut geen relaxte camping. Het eten in het restaurant is slecht en het duurde 1,5 uur wachten op drie pizza's. Voor ons is dit nooit meer!!

Prima camping

Heetebrij
19-8-2018

Wij hadden geboekt via een touroperator, prima ontvangst en ze kwam nog een keer langs om te vragen of alles in orden was. Caravan met veranda en airco geboekt. Camping zelf, prima, geluid van de entertainment Is inderdaad hoorbaar tot laat. Voor de rest een rustige leuke camping. Wil je wat doen, dan moet je inderdaad wel een stuk rijden, er is in de omgeving verder niks te doen. Strand daar zijn bedjes te huur, je mag dan ook niet voor de bedjes liggen, hiervoor moet je een klein stukje naar rechts lopen om vrij te liggen. Strand loopt rustig aan af en is ideaal voor kleine kinderen. Wij hebben in de supermarkt gewoon brood gekocht, is wel wat duurder dan de lidl, maar gewoon betaalbaar zoals op elke camping. Wij hebben 1x gegeten bij het restaurant, prima prijs kwaliteit verhouding. Pizza gehaald een aantal keer, prijzen variërend tussen de 5 en 7 euro en de keuze is reuze! Verdere boodschappen hebben wij gehaald bij de Lidl.

Nooit meer!!!!!!!!

Jill
9-8-2018

Supermarkt is erg slecht!

Koop je een duikbril van intex voor 4,95 is na een dag alweer kapot. Vraag ik me geld terug krijg ik te horen dat het mijn fout is.

Waardelose supermarkt!

Nemen ook geen verantwoordelijkheid als verkoper voor hun producten en behandelen je ook nog eens een keer slecht als je komt klagen.

Gereisd Met vrienden in augustus 2018

Nette camping

Meijer
9-8-2018

Wij zijn 1 Augustus een weekje naar deze camping geweest. Toen we aankwamen zijn we vriendelijk geholpen door de receptie .

Om 15 uur konden wij inchecken bij home air. Zeer onvriendelijk personeel van home air.

Ook het personeel van het restaurant was zeer onvriendelijk en het eten was slecht.

De caravan van home air zijn wel netjes .

De camping zelf is heel rustig leuk zwembad en de zee is heel dichtbij.

Om 20.30 begint elke avond een show en die stopt om 23.30 heel de camping kan daar aan meegenieten want het geluid is overal te horen. De omgeving is niets te doen alles is minimaal 100 km rijden voor wat grote plaatsen. Er is wel een Lidl heel dicht in de buurt waar je de boodschappen kunt halen.

Als je dingen wilt zien is deze camping niet aan te raden als je zon,zee, strand wilt is dit een ideale camping. Let wel op bij deze camping dat de het 90% Italiaans is en dat die mensen overal voorrang krijgen.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Zeker voor herhaling vatbaar.

Anoniem
8-8-2018

Boeken via de camping loont. Kunt je eigen caravan kiezen en zijn vaak ook de beste gesitueerde. Daarnaast krijg je een plek op het strand met parasol en ligbed inclusief. Wat betreft de muggen, gewoon iedere avond goed insmeren en dan valt het allemaal wel mee. Als je naar dit gebied gaat weet je dat je niet in de meest mooie omgeving zit, maar er zijn echt wel leuke plaatsjes te vinden. Comachio, Ravenna en Ferrara bijvoorbeeld. Camping heeft leuke zwembaden, maar in de middag wel erg druk. Animatie is goed, maar mag wel iets minder luid en schreeuwerig. Supermarkten op korte afstand, campingwinkel is qua prijs best redelijk. Wij hebben ons op deze camping in ieder geval goed vermaakt. Ook een leuke mix van staanplaatsen, huurtenten en mobilhomes.

Leuk voor 1 keer

Terry
29-7-2018

Wij zijn hier 2 weken geweest in juli

Camping opzich niks mis mee, zwembad was schoon en goed.

Strand zijn we 2 x geweest daar betaal je grof geld voor een bedje. Eerst rij 25,- voor 2 bedjes, 2de rij 20,- en 3de en 4de rij 15,- vind dat echt schandalig!

Wij hadden een fuji stacaravan geboekt bij vacansoleil dat was echt een armoedige zooitje.

Restaurant daar kan je goed eten voor weinig geld wij waren met zijn 3en rond de 40,- kwijt inclusief drank, eten is goed je moet alleen geduld hebben met de bediening.

Camping ligt erg afgelegen er zijn geen uitentieke dorpjes in de buurt, het stadje naast de camping steld ook niks voor!

Muggen bij het leven!!!

Onze ervaring: het was oke maar we komen niet meer terug

Zeg deze camping in een drukkere omgeving, maak de strandbedjes gratis of goedkoper doe wat aan de bediening en de camping is top

Anti muggenspul meenemen

Wendy de Langen
22-7-2018

We verbleven in Lido della Nazzione en gingen de zondagavond markt bekijken in Lido Pomposa....

Breng je anti muggenspul mee want er is geen ktaampje waar ze dat verkopen en er is sprake van een muggencomplot. "Elke zondag 21.00 uur etenstijd!!! Alle mensen groot klein dik dun de keuken bestaat uit verschillende Europese nationaliteiten AAAAAANVALLÚÚÚÚÚHHHHH

Gek genoeg zijn we er niet lang genoeg gebleven om alle zaken te beoordelen onder het rennen voor ons leven.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Heerlijke vakantie op leuke camping

Annemieke
6-9-2017

Wij hebben genoten op deze camping. Niet te groot, alle faciliteiten centraal gelegen bij elkaar, netjes onderhouden. Geen last gehad van de vele honden. Eten in restaurant was prima, wij vonden alles lekker. Bediening kan inderdaad vriendelijker en het zou fijn zijn als ze alles tegelijk uitserveren. Dat gebeurt nu niet. Zwembaden prima en strand heerlijk dichtbij. Je kunt je eigen strandstoelen en parasol meenemen. Er zijn leuke waterfietsen te huur bij de camping ernaast. Ligbedden bij zwembad in de middag gratis, 's morgens €3,- per stuk. De animatie was erg enthousiast. Gelukkig zat er een Nederlandse in het team en mijn dochter ging er elke dag heen. Muziek stopt pas om 23.30 uur, half uur te laat naar mijn zin.

Omgeving is saai, maar dat weet je als je deze regio boekt. De nabijgelegen Lido's zijn wel leuk om 's avonds een keer uit eten te gaan. Wij zijn weinig van de camping af gegaan, voor ons was alles er wat we nodig hadden. Er is een zeer kundige en vriendelijke dame in de tourist office op de camping. Touroperator had wel slechte plekken, gelukkig heel centraal, maar erg dicht op elkaar en de airco begaf het ineens. Werd goed opgelost door de contactpersoon ter plaatse. Wij vonden het heel fijn dat onze kinderen van 6 en 8 overal zelf heen konden op de camping en vanaf het strand.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

Gemiddelde camping

A3
16-8-2017

De accomodaties van de camping zelf liggen het mooiste en hebben over algemeen de meeste ruimte. Wij hadden geboekt via touroperator. Echt een tegenvaller! Weggedrukt in een hoek vlakbij opslagplaats van de camping, vuilnisbakken en verblijfplaats van al het personeel. Echt een zootje!

Overigens vinden wij de tenten van andere touroperator ook te dicht op elkaar staan. Je kunt letterlijk op elkaars bord kijken.

Verder is er een leuk voetbalveldje,l druk in de avond en volop muggen maar kids hebben daar veel plezier.

Zwembad niet spectaculair maar prima. Op tijd aanwezig zijn voor een bedje, er zijn er gewoon te weinig. Ze zijn overigens wel gratis.

Er is slechts een specifiek luxer model bedje dat je kunt huren.

Animatie geen gebruik van gemaakt.

Strand lekker dichtbij, druk maar relax. Wel vaak veel zeewier in het water. Er werden honden toegelaten. Heeft niet onze voorkeur.

Wij hebben het prima maar gaan niet meer terug.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017