Zoover

2019

Nooit meer

Henk
5-9-2019

Staanplaats gehuurd met eigen caravan.

Als je pech hebt zijn de plaatsen vlakbij het strand vol en kom je in het bos terecht

Hier heel veel ( kleine) en scheve plaatsen.

Veel herrie tot laat in de nacht zoals meer besproken en weliswaar overal vol WiFi bereik maar daar zit geen internet achter. De WiFi kunnen ze dus beter gewoon uitschakelen.

Als je niks met WiFi en telefoon wilt hebben is dit de ideale camping want ook 4g en bellen is erg lastig.

Om 19 uur mag je niet meer fietsen maar wel mag je tot 24 uur met de auto rijden en de animatie mag tot 4 uur geluid maken.

Fijn wel is het strand en het zwembad, wel jammer dat je voor een bedje moet betalen in het zwembad.

Al met al Voor ons geen tweede keer meer op deze camping.

We hebben gezien wat we wilde zien, Vesuvius en pompeij is een must als je daar bent.

Schrik niet van de slechte wegen en zwerfvuil tot vuilniszakken lang de wegen, dat is echt problematisch daar.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Mooi, schoon, direct aan zee, super restaurant.

Paul
22-11-2018

We hebben een herlijke tijd gehad op Baia Domizia. Je loopt zo het strand op, of duikt het super schone zwembad in.

We hadden stacaravan Capri van de camping zelf en die lagen op de beste plek van de camping. We hadden totaal geen last van herrie, ik denk dat ik 's avonds 1 keer muziek heb gehoord in de verte bij het strand.

Het restaurant kun je alles ook afhalen wat dus ook heel veel mensen doen, dit scheelt namelijk in de prijs. In Italie betaal je extra voor zitplaatsen. Ook een heerlijk groente en fruit stalletje naast de camping winkel.

De caravans van de bekende touroperators staan wel op de mindere kant van de camping. Ik was ook naar de beruchte disco gelopen maar op dat punt waren geen caravans meer.

Wij waren er tot de 28e, het was best rustig op de camping, hopelijk gaan we nog een keer terug want het was heerlijk.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Fijne lodgetent maar lawaaierige omgeving (jammer!

Marco
4-8-2018

Onze accomodatie was erg fijn! Wij hadden een lodge tent gehuurd voor 1 week en deze was van alle gemakken voorzien! Minpunt was wel de schoonmaak bij oplevering. Dit aangegeven bij de receptie; ondanks beloofde extra schoonmaak niemand gezien.

Het aller allergrootste nadeel vinden wij echter de onvoorstelbare herrie tot 4uur ‘s nachts elke nacht weer! Ik lees zo hier de reviews dat dit probleem al jaren bestaat en buiten de camping zou liggen. Maar ook op de camping zelf kunnen ze er wat van door een zeer luid animatieteam.

De camping zelf is wel mooi met een fijn strand en zwembad. Badmuts (helaas) verplicht. Het directe achterland van deze camping is bijzonder saai, wel geschikt voor dagtrips ( met de trein) naar Napels, Rome, Sorrento en Pompei.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Nooit meer sorry

Cees
27-7-2018

Op Italy village is het een vervallen zooitje

Geen aanrader

Er valt in de oudere huisjes niet eens te koken laat staan een volwassen bed aanwezig voor een vijfde persoon

Veel herrie in de avond en nacht

Klachten worden niet opgevolgd

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Enorme teleurstelling en dus nooit weer

Familie Brouwer
28-8-2017

Onze caravan van de touroperator (447) was doorleeft en stond naast de doorgaande weg. Het allergrootste probleem was de dagelijkse overlast van de disco (niet vd camping) naast de camping/weg. Deze caravans op deze plek zouden nooit onder deze omstandigheden verhuurd mogen worden. We hebben dit aangegeven bij de receptie die aangaf er niets aan te kunnen doen. Ze geven aan dit regelmatig bij de politie aan te kaarten.

De caravan was gedateerd (uitgeleefd) en niet schoon en netjes.

De gastvrijheid en vriendelijkheid van het personeel bij restaurant, winkels, strandtent was ver te zoeken. We deden echt ons best om in het Italiaans en/of Engels te communiceren maar de gastvrijheid en vriendelijkheid kwam er niet, werkelijk belachelijk.

Deze camping is in onze ogen echt geen 4 sterren waard, mede door de gedateerde accommodaties, voorzieningen (sport, (geen/slechte) wifi, restaurant etc ).

Een compliment aan de receptie ( Frank ) die wel uiterst vriendelijk zijn. De entree, receptie, zwembad(en) en gym zien er wel uitstekend uit.

De werkelijkheid t.o.v. presentatiegids is een enorme teleurstelling. We hebben slechts een handje vol luxere accommodaties gezien op/nabij een groene omgeving. Verder alleen maar zand, dorre bladeren, boomschors en rotzooi.

Camping met goede uitvalsbasis maar....

Hilde
21-8-2017

Camping is prima; mooi onderhouden, veel groen....

ruime plaatsen, sanitair wordt een paar maal per dag schoongemaakt.

Misschien een beetje meer respect graag voor de poetsvrouwen!!!

Ligt dichtbij Napels, Pompei, Capri, Amalfikust....

Een nadeel; veel te veel lawaai 's avonds en 's nachts! Die muziek hoeft echt niet elke nacht en veel te luid! Jammer.

Winkel op de camping gebruik je best in uiterste nood; een paar kilometer verderop is een groot winkelcentrum.

Vriendelijk personeel

Mooie zwembaden, misschien een uurtje vroeger open?

Badmeester mag wel vriendelijker zijn tegen de "buitenlanders" als je geen Italiaans spreekt, is de vriendelijkheid ver zoek.

Zorg misschien dat alle zwembaden proper zijn als mensen willen baantjes trekken

om 10.00h.

Je komt dan vroeg om plaats te hebben in het zwembad en moet dan nog een half uur wachten tot hij eindelijk klaar is

Strand is mooi, wordt elke morgen schoongemaakt.

Lekker restaurant!

Al bij al een mooie camping alleen muziek moet uit om 12.00h! zodat iedereen kan slapen.

Grote herrie camping tot 4 uur in de nacht muziek

Hans
12-8-2017

Mooie camping goed aangelegd, echter animatie tot 2 uur s'nachts en aan de nadere kant op de camping en jongeren vakantie organisatie met eigen catering en podium met DJ's tot 4 uur vol open met herrie en dat gaat tegen elkaar omhoog. We hebben helaas met daar aangeschafte oordoppen moeten slapen en als we niet hadden voogeboekt hadden we het al naar 1 nacht voor gezien gehouden. Waardeloze megacamping camping voor de reguliere campeerder die rustig op vakantie wil. We zijn echt wel wat gewent qua lawaai maar dit was wel erg slecht met mega lawaai. Wat ons betreft nooit meer naar Baia Domizia.

Niet voor herhaling vatbaar

Sas
6-8-2017

Voor alles moet je betalen: ondanks hittegolf 1 euro per uur voor airco, voor ligbedjes zwembad en maar liefst 18 euro per 2 pers. Voor bedjes strand excl. parasol. Lawaaierige camping tot late uurtjes, vooral tieners. Ligt in bos, geen veilig gevoel met bosbrandjes eromheen. Voor ons nooit meer!!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

Leuk, maar met nadelen

Iris
20-6-2017

Goede locatie, direct aan het strand

Heerlijke pizza's

Mooie zwembaden

Prima onderhouden toiletgebouw

Echter!

Dure camping

Extreme geluidsoverlast, elke avond muziek. Continu muziek bij het zwembad, muziek op het strand. Omroepinstallatie. Het is overal, continu. Grote min!

Supermarkt erg duur

Gereisd Met partner in juni 2017

Fantastisch, zeker herhalingsvatbaar!!

Gigi
15-8-2016

Het is een hele mooie camping die zeer mooi gelegen ligt in Zuid-Italie. Als je hier eenmaal komt wil je niet meer weg en wil je zeker terugkomen.

Alles wordt goed georganiseerd. Ze hebben bijvoorbeeld een heel leuk animatieteam die leuke activiteiten organiseert.

Gereisd Met vrienden in augustus 2016