Zoover

2007

Net terug van 10 dagen op deze camping

Elise
14-5-2007

Net terug van 10 dagen op deze camping. Wij hebben in de stacaravans gelogeerd die op het terrein staan. In één woord perfect!!! Ruim, schoon perfect sanitaire voorzieningen, in de caravan! Mooie groene camping en ideaal om vanuit die camping verschillende plaatsen te bezichtingen als je zonder auto wilt reizen. Treinstation is inderdaad op loopafstand en vanaf daar kun je elke richting uit. via het centraal station ben je ook zo in Florence en andere plaatsen. Heel vriendelijk en gastvrij personeel en dat lugubere tunneltje is misschien luguber als t donker is, maar overdag niet. Het is een gewone auto wel door een tunnel met daarnaast een voetgangers-/fietserspad. Aan de andere kant van de tunnel zit een erg grote goede supermarkt, dus ook op loopafstand. En de toren uiteraard ook, allemaal lekker dichtbij!

Pisa op loopafstand

Rina Brekvoort
10-6-2006

Pisa op loopafstand. Uitstekend sanitair en fijn zwembad. Echt een passantencamping. Leuk voor 1 of 2 dagen.

Gereisd Anders in juni 2006

Ik heb op deze camping gewerkt in het hoogseizoen voor Ik

Floortje
29-3-2006

Ik heb op deze camping gewerkt in het hoogseizoen voor drie maanden. Ik heb daarvoor jaren lang gekampeerd. Veel klachten waren dat mensen vaak de weg niet konden vinden. Het sanitaire op de achterzijde en zijkant van de camping is heel goed. Omdat het een doorgangscamping is, is er eigenlijk altijd wel plek voor een tent. Voor camper of caravan is het makkelijk als je van te voren belt. Omdat er ook een jeugdhostel bij zit is de camping zeer internationaal georienteerd en spreekt er altijd wel iemand Engels. Duits daarintegen is iets moeilijker! Wel dichtbij de toren, jammer dat je eerst door een luguber tunneltje moet wil je het stadscentrum bereiken. Wel dichtbij een treinstation +/- 5 min, met trienen direct naar Lucca. Veel plezier! Ps: De zee is makkelijk te bereiken ook te voet, vragen aan de receptie. Nadeel wel, veel prive stranden!

Geschikte camping om de Torre Pendente, Toren van Pisa te

Tineke
26-7-2005

Geschikte camping om de Torre Pendente, Toren van Pisa te bezoeken. Op loopafstand! Ook is op loopafstand een goede supermarkt aanwezig... Het sanitair is prachtig en goed onderhouden.

Neem wel een klamboe mee, want het is verbazingwekkend met hoeveel vliegen je daar 's avonds wordt geconfronteerd. Een caravan met horregaas....en dan zoveel rotvliegen die toch nog binnen kunnen komen!!!!!!!!!!!! Een reden om er na twee of drie nachten zo snel mogelijk weg te wezen!