Zoover

6,7

Gewoon goed

Marnix
25-9-2012

Deze camping is op loopafstand van het centrum en bezienswaardigheden van Pisa gelegen. Ook het treinstation is op loopafstand en biedt mogelijkheden om bijv. naar Lucca te gaan. Het restaurant, kantine, sanitair en andere voorzieningen zijn erg goed. De staanplaatsen zijn wel wat aan de kleine kant, onze drie trekkerstenten konden er net staan, daarom geen 7 maar een 6.

Goede camping met toprestaurant

Judith (20)
15-8-2008

We hebben hier in een stacaravan gezeten. Zag er prima uit. Goed sanitair en fijne bedden. Vriendelijk personeel. Alle faciliteiten aanwezig, maar wel klein zwembad. Ligging was 800 meter van de toren af en dichtbij het treinstation. Het restaurant van de camping was top. Goede prijzen en super heerlijk eten. Je kreeg ook genoeg. Verder was het fijn dat je ook met Nederlands terecht kon. Voor de kinderen waren er ook activiteiten, alleen jammer dat er geen avondentertainment was. Langs de camping stond idd een glasrecyclingfabriek (waar we net langs stonden). Hier hadden we echter helemaal geen last van. Je zag alleen een muur, maar hier had men bloemen voor geplant. Wat ook fijn was, was dat de stacaravans beschikten over een hor voor de raam. Wel fijn, omdat er in het gebied wel een aantal muggen zaten. De camping is een aanrader voor iedereen die er een paar daagjes tussenuit gaat om Pisa te zien, of voor zoals wij rondtrekkende studenten.

schone camping en makkelijk vlakbij vliegveld

Huub Spijkerboer
27-7-2007

schone camping en makkelijk vlakbij vliegveld.leuk voor een dag of 3-4.pisa zelf is niet te zien. luca wel. je kan er leuk fietsen.

Gereisd Met vrienden in juli 2007