Zoover
Camping Torre Pendente

Camping Torre Pendente

Campingster
6,7

Goede uitvalsbasis om Pisa te bekijken

Bram
27-8-2017

De camping ligt op 800m van het centrum van de stad. Deze camping wordt met name bezocht door passanten die na één of twee nachten weer vertrekken. De plekken zijn niet groot, het zwembad ook niet. Het sanitair was voldoende schoon.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

Prima uitvalsbasis

Familie
13-8-2017

Camping op wandelafstand van de toren, ik zou de weg wel niet na elf uur s avonds doen, is wat verlaten donker terrein.

Bij aankomst prima geholpen, zonder je het vraagt de uitleg hoe je naar de toren kunt, je mag zelf een plek kiezen, plekken zijn redelijk qua oppervlak, duidelijke scheiding een heel aantal plekken zijn doeken gespannen voor schaduw.

Sanitair goed, zuiver, niets op aan te merken. Zwembad wat aan de kleine kant, maar met kinderbad en glijbaan. Overdag ook animatie voorzien voor de kinderen, heel goed trouwens: vrijblijvend, aan zwembad als ze zich wat verveelden verscheen er plots iemand die ze ging bezighouden.

Winkel aanwezig, dame mocht vriendelijker.

Gelet op ligging prijs kwaliteit prima voor enkele dagen.

Prima voor kort verblijf

Christel
6-2-2016

2 nachtjes op deze camping verbleven met als doel het bezoek aan Pisa

- vriendelijke ontvangst bij de receptie

- zelf uitkiezen van een plekje, onder de shaduwdoeken

- sanitair matig, maar voldoende

- zwembad klein, maar prima voor afkoeling. Nadeel:badmuts verplicht

- speelgelegenheid alleen geschikt voor peuters/kleuters

- 800 mtr te voet naar het beroemde plein, prima te doen. Plein erg mooi. Route

ernaartoe, "achterbuurt gevoel"

- klein campingwinkeltje, erg duur. Op de route naar toren (ong. 5 min lopen) ligt een

grote supermarkt

Prima camping op hele goede locatie

groen
1-8-2015

Prima camping voor een paar dagen. Zelf plek uitzoeken. Vriendelijk geholpen bij receptie. Leuk zwembad voor de kids. Zwembad zou wel wat schoner mogen. Locatie is op loopafstand van de toren ca. 800m en 5 min van station. Sanitair prima.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2015

leuke camping, mooie stacaravan

Corine Jansen
2-9-2014

Naar aanleiding van enkele negatieve ervaringen wil ik toch de mijne toevoegen. Wij zijn hier een paar nachten eind augustus geweest. We dachten een oude caravan te krijgen maar kregen een supermooie nieuwe stacaravan met veranda. De stacaravan was heel ruim en heel smaakvol ingericht. Volgens mij het type maxi comfort.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2014

Wat een vreselijke camping

Marjo de Veth
29-8-2013

Torre Pendente is een camping die ik iedereen zal Afraden. De caravan geboekt via een "solide reisbureau" dachten we, is vies slecht voorzien van kook en eet benodigdheden. De deurkrukken waren stuk de tafel en de stoelen waren stuk. Wij hadden een babybedje bij besteld dit stond vlak naast het gasfornuis (de enige plek waar het kon staan) de veranda was een klein stoepje van amper 2x2 meter hier moet je dan met 5 personen op zitten. De airco deed het niet binnen was net zo warm als buiten. Omdat we het er niet mee eens waren hebben we na veel geheen en weer een andere caravan gekregen echter voor 2 nachten deze caravan was veel beter. Maar ook de laatste caravan was vies en er ontbrak servies en bestek geen theepot en zelfs geen afwasbak.

Dus geen Torre Pendente meer.

Prima camping

Fijma
18-8-2013

Alles is al min of meer gezegd, goede camping kan niks toevoegen. Volgens ons is hij niet geschikt voor langere periode, als je Torre hebt gezien, stadje paar keer bezocht en reisje naar Florance of Luca gehad dan heb je het gezien,

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

Perfecte stadscamping

sddonker
2-8-2013

Wij hebben hier een paar dagen gestaan ivm een bezoek aan de toren, wat dus op loopafstand is. Ideaal. Je mag zelf een plek uitzoeken, overal hangen netten zodat je schaduw krijgt.. Zelfs in juli was er nog ruimte genoeg. De toiletgebouwen waren super. Het zwembad was prima en een heerlijke verkoeling. Een badmuts is verplicht, maar dat is op de meeste campings in Italië zo. Is niet erg. Het winkeltje op de camping was prima, lekker brood etc. Prima camping, aanrader.

matige camping op handige locatie

Paul
25-8-2012

hele kleine plekken; 's nachts lawaai van jongeren; erg duur voor wat je krijgt

zwembad is goed.

op loopafstand van bezienswaardigheden van Pisa.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

Eenvoudig maar perfecte uitvalsbasis voor Pisa

mathieuvw
2-1-2012

Eenvoudige, ietwat stoffige camping met leuk klein zwembadje. Zwembad had een glijbaantje, dus voor kleine kinderen zeer voldoende. Wel badmuts verplicht, beetje apart. Personeel was vriendelijk en behulpzaam, bijvoorbeeld met het geven van tips over de omgeving.

Sanitair was niks bijzonders, maar wel schoon.

Camping is vooral een perfecte uitvalsbasis voor bezoek aan Pisa. De camping ligt op 800 meter van de scheven toren, dus beter kan niet. verder is Pisa overigens een heel leuk stadje waar je goed kan winkelen. Alle toeristen blijven rondom de (overigens schitterende) toren van Pisa hangen, waardoor de rest van het stadje authentiek Italiaans is gebleven; een beetje stoffig maar mooi, gezellig en vele mooie winkels.