Zoover

6,7

Valt wat tegen.

H schaap
12-7-2018

Meer een camping voor overnachten of paar dagen om Pisa te bezoeken. Sanitair regelmatig niet goed schoon, misschien ook vanwege het grote verloop, is al redelijk oud, aan renovatie toe. 90% campers, Zwembad is wel fijn, maar je moet een badmuts op. Te koop voor 2,50 in winkeltje. Terrein wordt niet bij gehouden.

Gereisd Met partner in juli 2018

Prima uitvalsbasis

Pietje
27-7-2017

Prima uitvalsbasis om steden zoals Pisa, Lucca en Florence te bezoeken. Prima sanitair en fijn dat je je eigen plek mag uitkiezen. Persoonlijk houd ik meer van natuurcampings maar door de goede ligging toch voor deze camping gekozen. De weg naar Pisa lijkt wat 'achterbuurt-achtig' maar is volgens mij prima. Vlak na de tunnel, voor de stadspoort van Pisa zagen wij wel dat iemand hardhandig werd beroofd. Let goed op je spullen en vermijd straatverkopers.

redelijk goed

torro pendente in pisa
7-10-2016

wij zijn hier eind september geweet

bij aankomst vroeg de man onze paspoorten en wilde deze houden tot we weer vertrokken. wij weigerde dit. conclusie ......... dan ook geen plaats.!!

hij wwilde ons dus alleen een plaats geven als hij de paspoorten van ons beiden had. !? affijn dit toch maar gedaan. Campng redelijk goed maar ligt wel in achterbuurt en bedrijven terrein. sanitair was schoon. winkeltje duur

nooit meer

Michel
25-8-2016

6 nachtjes op deze camping verbleven met als doel het bezoek aan Pisa en het reizen met de trein naar Luca,Florance, enz.

- zeer onvriendelijke ontvangst bij de receptie

- Kassa is alleen s'ochtends en s'avonds even open. Betaal je niet voor 11 uur , voor de dag van vertrek dan wordt er een dag extra ingehouden.

- Kassa zit in hetzelfde loket als de receptie. De kassa is het rechterraam en het linkerraam de receptie. De receptie is dus open maar kassa vaak niet. (LOG van de medewerkers)

- Je krijgt een plek toegewezen en je moet die zelf opzoeken aan de hand van een kaart. Erg onvriendelijk. Ik ben gewoon ergens gaan staan bij de overige tenten en ik heb er nooit iemand over gehoord. (geen controle)

- Buiten de camping kom je gelijk terecht in een achterbuurt. Je moet elke keer door een lange, smalle donkere tunnel naar het centrum of supermarkt. En je loopt langs de fabrieken en afvalbakken af.

- Snachts hoor je de fabrieken als je slaapt.

- sanitair is perfect, fijne douche (heet en koud water regelbaar) en wc met wc papier

- zwembad klein, maar prima voor afkoeling. Nadeel:badmuts verplicht (2 euro)

- speelgelegenheid alleen geschikt voor peuters/kleuters

- 800 mtr te voet naar het beroemde plein, prima te doen. Plein erg mooi.

- Op de route naar toren (ong. 5 min lopen) ligt een grote supermarkt met gratis magnetron en zitgelegenheid en je kan er je tel opladen. Super service!!

Ik ga hier niet nog eens naartoe aangezien ik telkens weer het achterbuurt gevoel kreeg. Lopende langs de afvalbakken en door de donkere graffiti tunnel.

Mooie kleine camping

Tim en Wendy
11-8-2016

We zaten in een stacaravan, deze was schoon en voorzien van airco.

De camping is netjes en het personeel is erg vriendelijk.

De ligging is ideaal. Op loopafstand van het centrum van Pisa en het station.

Gereisd Met partner in augustus 2016

Dure plek

roel pot
2-8-2016

We zijn daar geweest voor twee nachten twee personen en camper en betaalden 78,00 euro. Wij vonden het te duur. Onregelmatige plekken en je kan zo twee plaatsen gebruiken want er is geen controle. Gratis WiFi wat niet goed werkt. Voordeel is wel erg ducht bij de scheve toren.

Gereisd Met partner in juli 2016

Goed opgezet

Truus
4-9-2015

Deze camping is een prima uitgangspunt voor een bezoek aan de toren van Pisa . Dat kun je lopende doen en de trein is vlakbij voor bezoek aan Lucca en Florance enz.

De camping is rij aan rij. Je parkeert je caravan of anders onder de groene netten die in de bomen hangen voor de zon. Bij terugkomst van je dag is er ook nog een prima zwembad.

Kortom een prima camping voor kort bezoek.

Sanitair was schoon. Over eetgelegenheid en kinder speelterrein kunnen we niet oordelen.

Geweldige camping

Tessa
19-8-2015

De meeste klantvriendelijke receptie ook! Mijn vriend moest tijdens ons verblijf naar het ziekenhuis. Ze hebben ons enorm geholpen qua taal en service! We moesten nog twee nachten extra daar slapen en dat was helemaal geen probleem. Ze hebben voor ons alles verschoven om voor ons nog een plekje te hebben op de camping!

Ligging is top, 10 min lopen van de toren af.

Wat zeker is je hebt hier een top vakantie voor jong en oud!

Heerlijk!

Hillery
30-7-2015

Fijne ontvangst, zelf een plekje uitzoeken in laantje F. De andere lanen zijn net zo goed, dicht bij toiletgebouw. Sanitair is niet fantastisch, maar schoon genoeg, ruimte genoeg. Plek is schaduwrijk door doek en boom. Pisa zelf viel tegen, veel chinezen met nog meer camera's en straatverkopers. Lucca daarentegen (20 min) is prachtig. En ook andere steden zijn goed bereikbaar. Leuke camping in een prachtige omgeving.

Prima uitvalsbasis voor bezoek aan Pisa

dutchpaul
20-9-2014

Heel schoon en prima sanitair, zelfs na hele dag regen. Pisa zelf op loopafstand dus prima te doen.

Gereisd Met partner in september 2014