Zoover
Camping Torre Pendente

Camping Torre Pendente

Campingster
6,7

Prima camping op een fijne locatie.

Janneke
29-7-2013

De camping viel ons positief op door de goede service bij de receptie, de kwaliteit van het zwembad en de locatie (op loopafstand van Pisa, de supermarkt en het treinstation -> zodat je gemakkelijk even naar Lucca of Florance kan gaan). De camping beschikt over twee prima toiletgebouwen, waar ook twee koelkasten met diepvries aanwezig zijn, zodat je eventuele koelelementen gemakkelijk kan invriezen. Ook op deze camping zijn badmutsen verplicht, die voor 2,50 euro op de camping te koop zijn. Nadelig vonden wij de niet zo sfeervolle standplaatsen ( banen gras overspannen met een schaduwdoek) en het feit dat het 's nachts niet heel stil is ( ivm de naastliggende fabriek, trein en enkele vliegtuigen). Gelukkig kon dit de pret niet drukken en hebben we een overwegend positief gevoel aan deze camping overgehouden.

Mooie ligging

Mireille
10-7-2013

De camping heeft een perfecte ligging: op loopafstand van het centrum, toren, supermarkt en treinstation.

Alle ruimte op de camping wordt benut door tent, camper of caravan. In juni was het al erg druk, dus ik verwacht dat het in juli en augustus echt vol gepakt staat. De meeste plekken zijn in de zon.

Het sanitair is in prima staat en wordt goed schoon gehouden.

Het supermarktje verkoopt lekker brood en daarnaast veel andere levensmiddelen en camping spullen. Daarnaast is er een zwembad, restaurant en barretje aanwezig.

Doorreiscamping = ja, lang verblijf = nee.

mieke
28-5-2013

De camping zelf is uitstekend gelegen nabij de toren van pisa. Minpuntje is wel dat je een donkere tunnel door moet. De sanitaire blok wordt pas laat in de voormiddag gekuist. Waardoor je best niet tussen 10u en 12u wakker word want je kan dan de blok niet gebruiken. Regelmatig waren er tot 5 van de 8 wc's niet gebruiksklaar (wc papier niet voorhanden, wc niet doorgesjasd,...). Kuispersoneel is alles behalve vriendelijk.

De staanplaatsen zijn echt veel te klein. Wij konden 9 op 10 plaatsen niet gebruiken daar we teveel plaats nodig hadden voor onze auto en medium size tent. De eerste dagen was een ramp, het regende en overal op de plaatsen was modder en putten. Je zag overal de banden doorglijden van campers die wilden aanzetten. 's Morgens veel geluidsoverlast van andere campeerders die de camping gebruiken als doortrek. (Vanaf 5 u).

De hond van de baas loopt er vrij rond en heeft dan ook nog eens mijn aangelijnd hondje gebeten en 2maal toe aangevallen waarop ze geen gehoor gaven.

Gewoon goed

Marnix
25-9-2012

Deze camping is op loopafstand van het centrum en bezienswaardigheden van Pisa gelegen. Ook het treinstation is op loopafstand en biedt mogelijkheden om bijv. naar Lucca te gaan. Het restaurant, kantine, sanitair en andere voorzieningen zijn erg goed. De staanplaatsen zijn wel wat aan de kleine kant, onze drie trekkerstenten konden er net staan, daarom geen 7 maar een 6.

Tevreden

Yana
14-9-2012

De camping ligt niet ver van het centrum. Bushaltes op wandelafstand en ook een klein stationnetje van waaruit je bv. naar Lucca kan reizen. Wij zaten in een comfort huisje, heel gezellig en in goede staat. Het zwembad was ook goed en er zat nooit veel volk in (waarschijnlijk door de kleinschalige camping). Het eten in het restaurantje was goed en ook de bediening was in orde. Het winkeltje op de camping vonden we wel erg duur.

Superkleine plekken

Helen
2-9-2012

Camping Torre Pendente ligt erg dicht bij het centrum van Pisa en heeft een mooi zwembad (badmuts op) en schitterend sanitair. Daarentegen zijn de standplaatsen ontzettend klein en heb je 's nachts geluidsoverlast van zoveel mensen op een kleine oppervlakte. Wij hebben 's nachts geen oog dicht gedaan. Als je Pisa wilt zien, dan is de camping handig, maar ik zou geen nacht langer blijven dan nodig is om Pisa te zien.

Prima camping

Henk
27-8-2012

In augustus een stacaravan met airco gehuurd. Leuk zwembad. Winkels in nabije omgeving Een prima keus. Op loopafstand van de toren etc. Goede verbindingsmogelijkheden vwb openbaar vervoer. Zeer behulpzaam en vriendelijk personeel. Prima camping wanneer je geen overdreven eisen stelt.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2012

matige camping op handige locatie

Paul
25-8-2012

hele kleine plekken; 's nachts lawaai van jongeren; erg duur voor wat je krijgt

zwembad is goed.

op loopafstand van bezienswaardigheden van Pisa.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

Kleine, gemoedelijke camping

Coby Dirksen
22-7-2012

Vooral een 'doortrekcamping' voor reizigers met camper enz.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2012

Opgepast bij betaling!!

Marc Verboven
15-6-2012

Torre Pendente is een typische doorreiscamping. De meeste klanten blijven er slechts 1 of 2 dagen. Eigenaar tracht de klanten te bewegen tot een langer verblijf door een korting van 20% aan te bieden voor een verblijf vanaf 3 dagen. Op zich zelf is daar natuurlijk niets mis mee ware het niet dat de korting straal vergeten wordt. Opgepast dus bij de afrekening'.