Zoover

6,7

Goed voor twee dagen.

John
25-7-2014

De camping ligt op een mooie loopafstand van de toren van Pisa. (800 mtr). De campingplaatsen zelf vallen erg tegen, zeker als het geregend heeft dan is het een grote modderpoel. De camping is echt een trekkerscamping en goed voor een of twee dagen, dan heb je de omgeving ook wel gezien. De camping, maar ook het stadje Pisa is niet echt gezellig.

Gereisd Met partner in juli 2014

Prima plek om Toscane te bezoeken met de trein.

e.jacobs
27-4-2014

we waren hier in een huisje met veranda van touroperator, de eerste helft van

april 2014. Huisje was prima in orde.

Personeel super vriendelijk!

Stad op loopafstand, treinstation op 500 m,net als grote supermarkt.

Met trein naar Florence, Lucca en cinque terre geweest, heel goedkoop,

Binnen 6 uur retour is ook nog gratis(denk aan Lucca bv).

Paar dagen moutainbike gehuurd.

In voorseizoen beslist een aanrader!

Pisa is trouwens,ook buiten het beroemde plein met Dom,Torre Pendente.enz.een hele mooie italiaanse stad.

Eetgelegenheden zijn er genoeg in de stad.Zwembad was nog niet open.

Goede camping vlakbij de toren

RonaldenIngrid
8-11-2013

Ruime plekken, met schaduw, toren op loopafstand, sanitair net vernieuwd, superschoon. Goed en vriendelijk personeel. Ook makkelijk bereikbaar.

Gereisd Met partner in augustus 2013

Dit was absoluut niet wat we verwacht hadden

Gerard Jans
12-9-2013

Camping op zich is redelijk als je met eigen accommodatie bent.

Wij hadden een stacaravan geboekt en dat viel ons behoorlijk tegen.

Vies, veel dingen stuk en slecht uitgerust met servies en bestek.

Voor ons was dit een niet nogmaals camping.

Eigenaars zijn wel heel vriendelijk maar ja daar heb je niets aan als je caravan een zooitje is.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2013

Prima Camping vlak bij de Toren

steffanb
12-9-2013

Prima camping vlak bij de toren (loop afstand). De tweepersoons caravans zijn vrij basic maar prima voor een aantal nachten. De keuken is buiten en dat heeft wel iets leuks. Wij vonden de camping verder wel gezellig. Het zwembad was prima en het personeel aardig en behulpzaam.

Gereisd Met partner in augustus 2013

Wat een vreselijke camping

Marjo de Veth
29-8-2013

Torre Pendente is een camping die ik iedereen zal Afraden. De caravan geboekt via een "solide reisbureau" dachten we, is vies slecht voorzien van kook en eet benodigdheden. De deurkrukken waren stuk de tafel en de stoelen waren stuk. Wij hadden een babybedje bij besteld dit stond vlak naast het gasfornuis (de enige plek waar het kon staan) de veranda was een klein stoepje van amper 2x2 meter hier moet je dan met 5 personen op zitten. De airco deed het niet binnen was net zo warm als buiten. Omdat we het er niet mee eens waren hebben we na veel geheen en weer een andere caravan gekregen echter voor 2 nachten deze caravan was veel beter. Maar ook de laatste caravan was vies en er ontbrak servies en bestek geen theepot en zelfs geen afwasbak.

Dus geen Torre Pendente meer.

Prima camping

Fijma
18-8-2013

Alles is al min of meer gezegd, goede camping kan niks toevoegen. Volgens ons is hij niet geschikt voor langere periode, als je Torre hebt gezien, stadje paar keer bezocht en reisje naar Florance of Luca gehad dan heb je het gezien,

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

Uitstekende camping voor bezichtiging toren

Toine
15-8-2013

De camping ligt op loopafstand van het centrum van Pisa. Het heeft alles voor een stadscamping: barretje, supermarkt, zwembad en goed en schoon sanitair. Alleen het kampeerterrein valt wat tegen en oogt rommelig, er zijn schaduwnetten gespannen op een frame van ijzeren palen waardoor het wat weg heeft van een parkeerplaats en daarmee wat mij betreft ongeschikt voor een langer verblijf dan een dag of drie. Wij bleven een nacht en het was prima.

Relaxte camping op loopafstand van de toren.

yvonne_38
11-8-2013

Een oase vlakbij de drukte! Soepele ontvangst, je mag zelf een plekje kiezen. Voor schaduw zijn doeken gespannen. Netjes en schoon sanitair. Lekker, maar vol zwembad. Winkel met royaal keuze. Vriendelijk personeel. Goede voorzieningen voor campers.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2013

Perfecte stadscamping

sddonker
2-8-2013

Wij hebben hier een paar dagen gestaan ivm een bezoek aan de toren, wat dus op loopafstand is. Ideaal. Je mag zelf een plek uitzoeken, overal hangen netten zodat je schaduw krijgt.. Zelfs in juli was er nog ruimte genoeg. De toiletgebouwen waren super. Het zwembad was prima en een heerlijke verkoeling. Een badmuts is verplicht, maar dat is op de meeste campings in Italië zo. Is niet erg. Het winkeltje op de camping was prima, lekker brood etc. Prima camping, aanrader.