Zoover

6,7

Dure plek

roel pot
2-8-2016

We zijn daar geweest voor twee nachten twee personen en camper en betaalden 78,00 euro. Wij vonden het te duur. Onregelmatige plekken en je kan zo twee plaatsen gebruiken want er is geen controle. Gratis WiFi wat niet goed werkt. Voordeel is wel erg ducht bij de scheve toren.

Gereisd Met partner in juli 2016

Prima voor kort verblijf

Christel
6-2-2016

2 nachtjes op deze camping verbleven met als doel het bezoek aan Pisa

- vriendelijke ontvangst bij de receptie

- zelf uitkiezen van een plekje, onder de shaduwdoeken

- sanitair matig, maar voldoende

- zwembad klein, maar prima voor afkoeling. Nadeel:badmuts verplicht

- speelgelegenheid alleen geschikt voor peuters/kleuters

- 800 mtr te voet naar het beroemde plein, prima te doen. Plein erg mooi. Route

ernaartoe, "achterbuurt gevoel"

- klein campingwinkeltje, erg duur. Op de route naar toren (ong. 5 min lopen) ligt een

grote supermarkt

Goed opgezet

Truus
4-9-2015

Deze camping is een prima uitgangspunt voor een bezoek aan de toren van Pisa . Dat kun je lopende doen en de trein is vlakbij voor bezoek aan Lucca en Florance enz.

De camping is rij aan rij. Je parkeert je caravan of anders onder de groene netten die in de bomen hangen voor de zon. Bij terugkomst van je dag is er ook nog een prima zwembad.

Kortom een prima camping voor kort bezoek.

Sanitair was schoon. Over eetgelegenheid en kinder speelterrein kunnen we niet oordelen.

Saai

Karin
21-8-2015

Na eerst een week op camping Fabulous in Rome te zijn geweest hier vier nachten doorgebracht. Camping is echt saai, er valt niks te beleven. Zwembad is erg klein en meer geschikt voor ukkies. Caravan was prima. Ruim genoeg en voldoende bergruimte. Veranda was wel vrij klein. Wij zaten helemaal vooraan en dan kijk je uit op de rokende schoorstenen van de fabriek die naast de camping ligt. Pingpong tafel staat in een heel saai hok met tl verlichting . Op een half uurtje rijden heb je wel een heerlijk openbaar zandstrand, kokito beach. Niet al te druk en zee loopt langzaam af. Uiteraard ook naar de toren geweest, je moet hiervoor door een lange, donkere tunnel lopen. Bij de toren halen de toeristen de grappigste stunts uit voor een mooie foto. Daar zijn ook een aantal restaurantjes waar je prima kunt eten.

Geweldige camping

Tessa
19-8-2015

De meeste klantvriendelijke receptie ook! Mijn vriend moest tijdens ons verblijf naar het ziekenhuis. Ze hebben ons enorm geholpen qua taal en service! We moesten nog twee nachten extra daar slapen en dat was helemaal geen probleem. Ze hebben voor ons alles verschoven om voor ons nog een plekje te hebben op de camping!

Ligging is top, 10 min lopen van de toren af.

Wat zeker is je hebt hier een top vakantie voor jong en oud!

Prima camping op hele goede locatie

groen
1-8-2015

Prima camping voor een paar dagen. Zelf plek uitzoeken. Vriendelijk geholpen bij receptie. Leuk zwembad voor de kids. Zwembad zou wel wat schoner mogen. Locatie is op loopafstand van de toren ca. 800m en 5 min van station. Sanitair prima.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2015

Heerlijk!

Hillery
30-7-2015

Fijne ontvangst, zelf een plekje uitzoeken in laantje F. De andere lanen zijn net zo goed, dicht bij toiletgebouw. Sanitair is niet fantastisch, maar schoon genoeg, ruimte genoeg. Plek is schaduwrijk door doek en boom. Pisa zelf viel tegen, veel chinezen met nog meer camera's en straatverkopers. Lucca daarentegen (20 min) is prachtig. En ook andere steden zijn goed bereikbaar. Leuke camping in een prachtige omgeving.

Prima uitvalsbasis voor bezoek aan Pisa

dutchpaul
20-9-2014

Heel schoon en prima sanitair, zelfs na hele dag regen. Pisa zelf op loopafstand dus prima te doen.

Gereisd Met partner in september 2014

leuke camping, mooie stacaravan

Corine Jansen
2-9-2014

Naar aanleiding van enkele negatieve ervaringen wil ik toch de mijne toevoegen. Wij zijn hier een paar nachten eind augustus geweest. We dachten een oude caravan te krijgen maar kregen een supermooie nieuwe stacaravan met veranda. De stacaravan was heel ruim en heel smaakvol ingericht. Volgens mij het type maxi comfort.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2014

Uitstekende camping

fotosuus
25-8-2014

Ik was enigszins huiverig na het lezen van enkele negatieve reviews over de camping, maar niets was minder waar.

Torre pendente is een kleine en rustige camping aan de rand van Pisa. Je loopt gemakkelijk Pisa in (wat overigens een uiterst saaie en toeristische plek is). Ook het station is op loopafstand.De plaatsen op de camping zijn ruim en voorzien van voldoende schaduw. Het sanitair is zeer schoon en heeft veel douches/ toiletten.

Prima uitvalsbasis om het noorden van Toscane te zien.