Zoover

Appartement

Heerlijk plekje in chiantistreek

Sander
7-8-2019

Mooi plek in t midden van toscane met heel veel mooie plaatsjes in de buurt. Zwembad is prima en prijs/kwaliteit ook. Ruinte was wat beperkt in ons appartement. Vriendelijke en behulpzame eigenaren.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Fantastische plek

Fam. Van Schijndel
15-8-2014

App. Borgo di Collelungo is een mooie accommodatie met 14 appartementen. Wij hebben 2 weken verbleven in app. 107 voor 6 personen met keuken/woonkamer met slaapbank op de begane grond en 1 slaapkamer met 2 losse bedden en 1 slaapkamer met 2 pers. Bed en een nis met 1 pers. Bed op de 1 E verdieping. Erg handig. De ruimte beneden is voor koken, wonen en slapen wel erg klein. Mooi terras met meubilair dat overloopt in de tuin. Bij sommige appartementen biedt de buitenruimte niet veel privacy maar daar hadden wij geen last van.

Het appartement ligt centraal in Toscane maar wel wat afgelegen ook door het 700 meter lange grindpad om de Borgo te bereiken. Montaione met 2 supermarkten is 8 km verder maar beheerde Lucia heeft een broodjesservice. Een naburige bakker brengt tussen half 8 en 8 uur vers brood en broodjes op bestelling.

Het zwembad is groot genoeg voor het aantal gasten en er zijn genoeg ligbedden en parasols.

Ruim, schoon en uitstekend ingericht

mevrouw Baart de la Faille
11-9-2012

Borgo is ruim opgezet, op heuvel met zicht op omringende valleien, dus koel op hete dagen. Veel groen, omgeven door wijngaarden en olijfbomen, mooi uitzicht. Wij hadden 2-kamer appartement met eigen terras, veel huisraad, sateliet-TV en zelfs een afwasmachine, relatief nieuw (of recent verbouwd) - met "rustieke" meubels. Ook heel fijn: uitstekende horren! Wel theedoek en tafelkleed, geen föhn. Vriendelijke eigenaresse die niet supergoed Engels spreekt maar wel behulpzaam is; we mochten kaarten en reisgidsen lenen, en ze kwam spontaan fruit langsbrengen.

Er is zoveel meer van te maken!!

Lia
27-8-2012

Wij, gezin van 3 met zoon van 8 jaar, hebben hier op zich een heerlijke vakantie gehad. Ligging is top, in de driehoek Florence, Pisa, Siena. Alle bezienswaardigheden zijn op redelijk korte afstand. Op het eerste gezicht een prima complex, ziet er mooi uit, leuk zwembad. Inrichting appartement is behoorlijk karig, is ook niet schoon (terwijl je wel 75 euro schoonmaakkosten betaald). Bij eventuele opmerkingen zegt de eigenaresse: It is what it is... Niet echt bereid het de gasten echt naar de zin te maken. Foto's van het interieur op de verschillende sites komen niet overeen met de werkelijkheid, er is geen gemeenschappelijke eetruimte, er wordt niet wekelijks een proeverij georganiseerd (als er al iets wordt georganiseerd is het erg duur). Desondanks hebben we er een heerlijke vakantie van gemaakt, maar er is zoveel meer mogelijk met dit complex, het is jammer dat er niet optimaal gebruik wordt gemaakt van de mogelijkheden. Iets meer passie zou niet misstaan!!

Zoveel van te maken, jammer dat dit niet gebeurt!!

Barbara
21-8-2012

De foto's op internet bij reisorganisaties en locatie zelf zijn misleidend. Er zijn geen hemelbedden, er is geen gezamenlijke eetzaal, er zijn geen proeverijen en de inrichting van de appartementen is verouderd. De prijs/kwaliteitverhouding is daarmee behoorlijk scheef. Ruim 1000 euro per week en een eindschoonmaakfee van 75 euro betalen terwijl de vloer plakt, het servies en bestek vuil zijn en de badkamer aan een stevige renovatie toe is maakt dat je je toch wat bekocht voelt.

Verder jammer dat sommige (Nederlandse) huurders zich gedragen alsof ze de hele Borgo hebben afgehuurd en zowel in het zwembad als 's avonds de rust totaal verstoren. Over bovenstaande zaken contact opgenomen met de beheerster, deze haalde haar schouders op en zei 'het is nu eenmaal zo'.

Jammer, de locatie is prima, het huis en terrein heeft absoluut potentie en we hebben er toch een fijne vakantie van gemaakt maar er had meer in kunnen zitten.

Aanrader!

GG
22-10-2010

Heerlijk genieten van het prachtige uitzicht vanaf het zwembad, het echte Toscane zie je om je heen. Appartement is superschoon, het hele complex is prima onderhouden. Deze accommodatie verdient een Zoover-award! Je hebt een auto nodig om het dorpje te bereiken. Bij aankomst krijg je een informatiemapje met info over supermarkten, restaurants e.d. De beste pizza's kun je eten bij Tavernetta in Montaione

Prachtige vakantiebestemming

Arina Bonekamp
28-7-2009

Borgo Collelungo is een fantastische vakantiebestemming. Bij aankomst staat er een fles wijn en gebak voor je klaar. Het appartement is basic, maar comfortabel ingericht. De tuin en zwembad worden heel goed onderhouden.

Ook de kinderen hebben hier een leuke tijd gehad. Ze konden naar hartelust spelen in de grote tuin en het zwembad.

De omgeving en het uitzicht zijn schitterend.

Al met al een heerlijke vakantie gehad.

Complex mooi en schoon, bij aankomst taartje en wijn, wij

Anja
23-8-2007

Complex mooi en schoon, bij aankomst taartje en wijn, wij hadden een groot appt.op beg.grond.Als je rust wilt ideaal.Voor kinderen te rustig, en het ligt zeer afgelegen. Voor winkels moet je de auto in.Enige minpuntje: Veel insecten, m.n. paardenvliegen !

Gereisd Familie in augustus 2007

Dit kleinschalige appartementencomplex is mooi ingericht

Peter
9-7-2007

Dit kleinschalige appartementencomplex is mooi ingericht en goed onderhouden. Prachtige tuin met zwembad en prachtige ligging bovenop een heuvel. Service uiterst vriendelijk. Alle Toscaanse kultuursteden en de kust binnen 50 km rijafstand. Wie hier komt voor amusement komt tevergeefs, voor de rust is het prima. De bereikbaarheid is wat minder over een ongeveer 1km smalle, onverharde weg.

Na onze slechte ervaring met apt

Richard
24-9-2006

Na onze slechte ervaring met apt. Redine bij Castellare di Tonda, was het hier een verademing. Perfect ontvangen door de gastvrouw (gebakken taartje, wijntje en in "no time" was alles voor ons geregeld). Prachtige accomodatie, mooie ligging, zwembad voor volwassenen en kinderbad, elke ochtend broodjes aan de deurknop en prima inrichting van het apt. (wij hadden 4-kmr apt. begane grond. Het aanbevelen zeker waard.