Zoover

2019

Zeer goed allemaal

Rob
27-7-2019

Ontbijt geweldig, airco kamer, rustig , korte loopafstand centrum, elke dag schone lakens handdoek schoonmaak.

Alleen de WiFi liet te wensen over soms geen verbinding of viel weg. Kan aan mijn toestel liggen of te weinig accesspoints

Gereisd Met partner in juli 2019

Enigszins teleurstellend

Guillaume
15-3-2019

Mooi hotel, echter zijn de kamers vrij krap. Op de badkamer is het zelfs, vanwege het bidet dat er blijkbaar ook persé in moest, zo krap dat je niet fatsoenlijk voor de wastafel kunt staan. Het matras is vrij hard. Meest storend was nog dat begin maart, toen wij er waren, niet eens een kopje koffie gedronken kon worden (geen bar, en op de kamer is geen waterkoker o.i.d) terwijl het restaurant waar gedineerd kan worden buiten het seizoen gewoon gesloten is.

Gereisd Met partner in maart 2019

Mooi en handig

Nele
13-8-2014

Hotel Athenaeum****ligt op 10 min wandelen van het mooie oude centrum in Firenze. Het hotelpersoneel is vriendelijk en heel behulpzaam. -

Gereisd Met partner in januari 2014

Goed en modern hotel

Harry en Christien
1-7-2012

Hotel ligt dicht bij centrum van Florence, 10 min lopen. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Nette schone (ietsje kleine) kamers met douche, toilet en bidet. Prima werkende airco (het was rond de 39 graden tijdens ons verblijf). Ontbijt is goed en goed verzorgd. Wifi op kamer werkt goed.

Dit hotel is echt wel een aanrader !

Gereisd Met partner in juni 2012

Mooi hotel, vriendelijk personeel

Leny Zitter
12-9-2011

Hotel ligt net buiten het centrum. Een hele lange straat.

Mooie schone kamers, vriendelijk personeel vooral bij het ontbijt.

Prima en zeer uitgebreid ontbijt.

Handig zijn de gratis leenfietsen van het hotel

Gereisd Met partner in augustus 2011

super!!!!

Marga
23-8-2011

Heel leuk hotel, vlak bij het centrum, ong. 10 minuten lopen. Het ligt centraal om alle belangrijke hoogtepunten van Florence te bezoeken. Het personeel spreek heel goed Engels en je kunt alles aan ze vragen, niets is teveel. Goede kamers, goed ontbijt en een leuke binnentuin om 's avonds te genieten met een lekker drankje van een geweldige dag Florence.

Zeker een aanrader, en ik hoop nog zeker een keer terug te komen.

Keurig hotel met gratis fietsen !

J. Romkes
13-7-2011

Goed hotel, dicht bij het centrum, ong. 15 min. lopen naar de Dom. Personeel is vriendelijk en internet ontvangst was redelijk. Onbijt was goed maar we moesten extra betalen voor scrambled egg. Onze kamer lag aan de achterkant van het hotel was schoon maar wel enigszins gedateerd. Dit bleek o.a. uit het feit dat de beugel voor de douchekop van de muur viel toen we deze wilden gebruiken.

Het hotel is een aanrader vooral door het feit dat je gratis fietsen ter beschikking kreeg, hiermee zijn we 2 dagen lang door de hele stad geweest, o.a. de bike tour was prachtig en zeer interessant. De 3e dag waren de fietsen al in gebruik maar konden we vlakbij nog betere fietsen huren.

TOPPER!!!!!!!!!!!!!!

Angela
29-9-2008

Fantastisch, zeeeeerr goede keuken, en de manager van het restaurant verdient alleen maar lof. Goede bedden. Airco was wat koud.

Gereisd Met partner in september 2008

Perfect hotel voor een Florence-bezoek

Hugo Goosens
25-7-2008

De ligging t.o.v. het centrum is prima, circa 500 meter lopen naar de Dom. De vriendelijkheid en de servicebereidheid van het personeel is uitmuntend. Het ontbijt kon uitgebreider zijn voor een vier-sterrenhotel. Het restaurant daarentegen is perfect. Absolute aanbeveling voor dit hotel is de gratis garage; ideaal voor de binnenstad. Het enige wat we wel eens misten was een zwembad(je).

Mooi hotel op goede locatie in Florence, net buiten het en

M. Westdijk
13-5-2008

Mooi hotel op goede locatie in Florence, net buiten het centrum. Zeer vriendelijk en hulpvaardig personeel. Eén aandachtspuntje is het ontbijt. Het personeel is vriendelijk en aanrdig, maar het gaat er een beetje chaotisch aan toe (overigens niet heel erg storend, maar van een hotel van deze klasse verwacht je dat de organisatie klopt).

Gereisd Met partner in mei 2008