Zoover
Camping Norcenni Girasole Club (Glamping)

Camping Norcenni Girasole Club (Glamping)

7,9

Fantastische camping, klantonvriendelijk managemen

rob
13-5-2019

Absoluut een mooie luxe camping en alles is super goed verzorgd en ook aardig personeel. Echter de klant gerichtheid bij het management is ver te zoeken. Wij hadden van te voren geboekt op een " gold plek" echter deze stond pal naast de hoofdweg door de camping en ons kind heeft slaapproblemen, dus we verzochten om andere plaats. De jongen die ons hielp verplaatsen was super vriendelijk en we kregen een andere goedkopere maar betere plaats. Geen probleem want er was heel veel plek nog in de mei vakantie, echter toen we het verschil terug vroegen (EUR 8,- per nacht), toen kon dat niet, want het was onze keuze om te wisselen. We vertrokken ook een nacht eerder omdat onze dochter dezelfde slaapproblemen had en het ons beter leek om een hotel voor 1 nacht te nemen zodat ze kon bijkomen. We vroegen wederom aan het management of ze iets konden doen. Antwoord was wederom Negatie, het was onze keuze namelijk om eerder te vertrekken. Jammer...

top animatieteam

ilse
10-5-2019

we vonden het animatieteam geweldig vooral chaima en eline! ook de trein viel goed in de smaak bij onze kids

Onze vakantie in Toscane

Chantal Cornet
9-5-2019

Het zwembad is erg leuk, helaas nog te koud. Mooie camping. Leuke activiteiten worden er verzorgd door het annimatie team. leuk voor alle kinderen. Het annimatieteam heeft er voor gezorgd dat onze kinderen zich meer dan welkom voelen. ze waren heel lief en zorgzaam.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019

mei vakantie op norcenni girasole

elize van den berg
9-5-2019

grote camping met veel activiteiten, leuke dingen voor de kinderen en mooie zwembaden. eet en drink facilieteiten in overvloed.. goed producten voor goede prijs

geweldig

hilda
9-5-2019

mooie zwembaden, prachtige omgeving, hele leuke enthousiaste miniclub en disco

gezellig

maxime
8-5-2019

animatie team is erg creatief en enthousiast en weet de kinderen goed te vermaken.

leuke camping

Snarfje
6-5-2019

het is gewoon goed, we waren hier maar kort. de camping is goed verzorgd, redelijk luxe.

Voorjaarsvacantie!!

Buuts
5-5-2019

voor de kleine kinderen de miniclub en de minidisco. en als het weer goed is de fantastische zwembaden!

geweldig

stef
3-5-2019

mini club brak de dag, maar mag de hele dag zijn

leuke camping

jay
3-5-2019

verblijf in een fiji in het bovenste gedeelte van de camping met mooi uitzicht. veel verschillende zwemmogelijkheden op de camping. leuke animatie heel de dag, voor alle leeftijden.