Zoover

6,4

Veel te druk.

Fam. Stockman
9-8-2019

Eerst de positieve zaken. We hadden een mooie ruime kamer met terras en een kleine praktische badkamer. Wanneer je een huurwagen hebt is er voldoende parking boven- of ondergronds. Het avondeten was Italiaans en lekker. Het ontbijt was uitgebreid en een mengeling van Italiaans en Engels. De bediening aan de bar gaat vlot, maar de dranken (indien je in half pension bent) zijn niet goedkoop. Er is enkel mogelijk om met de kaart van het Hotel te betalen en iedere keer een ticketje af te tekenen.

De mindere punten van het Hotel. In de periode dat wij er waren (eind juli) was het er zeer druk. Daardoor was er te weinig plaats aan het zwembad waardoor er handdoeken gelegd werden. 's Avonds was er te onvoldoend plaats op het buitenterras om iedereen buiten iets te laten drinken. Het restaurant zat 's avonds afgelaten vol en het was het er zeer luidruchtig. Je kon drank bestellen bij het eten, maar je had geen idee wat het koste.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Nooit meer

Weiss
4-11-2018

Slecht eten, volle prijs voor kind van 7 en 9 jaar,maar geen kids club wat wel vermeld stond. 1 kind op stretcher en 1 kind op slaap stoel. Personeel niet vriendelijk en in de bar drinken uit plastic glazen of water uit plastic flesje

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2018

Wij zouden hier nooit meer naar toe gaan

Astrid Diels
1-10-2018

Net terug van een vakantie in sicielle.De kamer was netjes en werd goed schoongemaakt .Vervoer met busje naar het strand en centrum was goed ,alleen

tijdens onze vakantie wel de tijden gewijzigd en ritten teruggebracht naar minder .Jammer dat je in deze tijd moet betalen om wifi te hebben enige kaartjes gekocht en die waren zo leeg.Bij het ontbijt waren er spiegeleitjes maar die waren keihard lagen in een warmhoudbak .Smiddags waren de pizza's en friet vaak koud,ik ging zitten wachten tot er warme pizza en friet kwam.Savonds geen friet en eten ook vaak koud een keer koude snitzel gehad..zijn een paar keer in het dorp gaan eten ondanks onze all in daar kon je goed eten voor weinig geld,jammer maar noodgedwongen.Het ondiepe kleine zwembad was de bodem erg bobbelig.In de nabije omgeving erg vervallen. Allin niet alles inbegrepen pas vanaf 18.00 uur de wat sterkere drankjes,voor ons niet zo erg want wij hebben veel cappucino op die was ok

Gereisd Met partner in september 2018

Fantastisch hotel met zeker goed ontbijt

Ed
9-7-2018

Vriendelijk personeel en zeer goed ontbijt. Kamers waren netjes en schoon.Lekker zwembad en ligbedden zat. Als we weer naar Sicilie gaan zullen we hier zeker weer verblijven.

Gereisd Met vrienden in juni 2018

Plussen en minnen

Verwegistan
26-10-2017

Positief: mooi park, schoonmaak, ruime parkeergelegenheid, goede bedden, prima douche, ruim balkon, prijs/kwaliteit in laagseizoen, champagne en vers fruit bij aankomst.

Negatief: afstandelijk personeel bij de receptie, ligging ten opzichte van het strand (circa 2 kilometer), ijskoud water in het zwembad, matige kindvriendelijkheid (vervallen kinderzwembad, geen kinderstoelen in het restaurant, geen simpele patatjes bij het buffet), pislucht in de gedateerde badkamer, buffet van wisselende kwaliteit.

Caesar Palace is een prima uitvalsbasis voor leuke uitstapjes in de omgeving en Giardini-Naxos heeft een mooi strand.

een oase ...

NiMa
10-10-2017

positief : rust die het hotel aanbiedt - mooie tuin met zwembad - buffetten - all inclusive - parking - altijd warm water in douche - locatie lunchbuffet - shuttle service richting strand

negatief : ligging (iets te afgelegen) - (bad)kamers verouderd - vrij trage bediening aan de bar - avondanimatie (live muziek stelde echt niks voor)

Gereisd Met partner in september 2017

Betsy
24-6-2017

Mooie accommodatie : ruime kamer: goed ontbijt: schoon: mooie parkeergarage;

Gereisd Met partner in juni 2017

Gereisd Met partner in juni 2015

fijn hotel gast vrij

gfbos
12-5-2015

fijn hotel met een gast vrij onthaal in een mooie bloemen tuin .we werden alleen verrast dat er nog toeriste belasting moesten betalen 1 week 28 euro we hadden geboekt bij touroperator all inclusief .ze bieden rondreizen aan ,we hebben er een gedaan ,zelf entre betalen ,let op dat komt er nog boven op ,en eten ook .was het niet waard .taormina was de moeite waard met stadsbus 6 euro retour . kaartjes bij de bali van het kluis huren kost niks sleutel kost borg 50 euro wat je weer terug krijgt in de kluis kan alleen papieren en passen is erg weinig ruimte in

Zeer goed !!!

didierverstraete
10-9-2013

Voor de tweede maal in dit hotel gelogeerd. Alles was perfect, lekker eten, prachtig zwembad en vriendelijk en beleefd personeel. Ook blijf je hier gespaard van vervelende en ongemanierde Oostblok toeristen. Gelukkig hebben ze deze plek nog niet ontdekt :-)

Gereisd Met partner in juli 2013