Zoover

6,5

Helemaal te gek

VR Ozinga
24-4-2019

Heerlijk verblijf en prachtig eiland

Gereisd Met partner in juli 2017

Fantastisch Hotel we komen ieder jaar terug

25-8-2017

De ligging van het hotel is werkelijk heel goed er is een vlak strand maar ook een prachtig strand tussen de rotsen en in de avond erg gezellig in het levendige Baja Sardinia. Het personeel is erg vriendelijk niets is te veel het eten is subliem en iedere dag iets anders .wij komen hier al enkele jaren.Dank ook aan Gulio de manager van de restaurants hij heeft zijn personeel een goede training gegeven.

De kamers zijn verschilllend en goed schoon de junior suites zijn heerlijk ruim.

Weer terug in dit fantastische hotel

27-7-2016

Dit jaar hadden we weer gekozen voor het Club hotel omdat iedere keer als we daar zijn je echt het ultieme vakantie gevoel krijgt.

Van receptie waar het personeel je met veel warmte begroet, het personeel in het restaurant waar niets te veel is en het eten verrukkelijk.

Ook de kamers worden zeer goed schoongemaakt .

De lobby van het hotel is zeer charmant ,geheel in Sardijnse style en savonds is er

gezellige Italiaanse muziek

Het prive strand is fantastisch en savonds op het plein van Baia Sardinia met de winkeltjes is het enorm gezellig.

Voor ons dus zeker om volgend jaar weer Club Hotel Baia Sardinia te boeken.

Geweldig hotel, lekker eten, vriendelijk personeel

Mir
12-7-2016

Alles is goed aan dit hotel, behalve de drankjes. Vijf euro voor een biertje. Acht euro voor een tosti. Als je iets wil eten of drinken ga dan naar het pleintje voor het hotel.

Gereisd Met partner in juni 2016

Meer dan een Fantastisch Hotel

12-7-2015

Zeer Romantisch hotel geheel gebouwd in Sardijnse stijl,

het hotel ligt aan een prachtige baai met werkelijk helder groen water

Baia Sardinia is een schattig dorpje met veel modische winkeltjes en terrasjes.

Wij komen net terug van onze 2 weken in dit hotel waar het personeel zeer goed is getraind ,behulpzaam en erg aardig is.

De kwaliteit van het hotel wat betreft het eten is erg goed evenals de hygiene in de kamers en in het gehele hotel.

het hotel heeft 3 restaurants het miramare restaurant is op de 2e verdieping en kijkt uit op zee wanneer je een junior suite boekt kan je daar savonds dineren voor het ontbijt is iedereen hier welcom .Het Cassablanca Restaurant waar iedere avond live muziek is heeft een zeer uitgebreide en cullinaire keuken.

Voor ons de reden om hier ieder jaar terug te komen

Authentiek hotel met goede service

Hedwig
15-5-2015

Super mooi authentiek hotel. Hele goede professionele service.

Het eten was geweldig en personeel in restaurant zorgde dat je niks tekort kwam. Op de dag dat we uitcheckten was er een hotelkamer gereserveerd waar we ons konden douchen en opfrissen.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2015

Mooie lokatie

À. Oranje
25-6-2014

Hotel ligt mooi gelegen met een eigen privé strand welke voor mindervalide niet goed toegankelijk is en het water helemaal niet. Verder is er een openbare strand maar het huren van 2 bedjes en parasol betaal je €22,00 Het hotel is erg gehorig en helaas zijn de meeste trappen niet voorzien van leuningen. Het plaatsje Baja Sardinië ben je snel op uitgekeken buiten de restaurantjes zijn er wat winkels en en enkele bar. Het personeel is vriendelijk maar tijdens het eten moet je ze afremmen anders ben je met het eerste gerecht nog niet klaar of het volgende komt er al aan.

Uitstekend hotel

susanne
17-9-2012

De ligging is super: aan het strand én aan de boulevard dichtbij alle voorzieningen. De kamer was groot en schoon. Goed balkon. Het eten was prima. Iedere avond een nieuwe kaart met keuzes uit diverse gerechten. Ontbijt was uitgebreid. Service is vriendelijk en professioneel.

Minpuntje: onduidelijkheid over wie wel of niet boven op het terras mag dineren. Wij zaten er wel iedere avond. Maar het leek wat willekeurig.

Heerlijk verwend!

Sandra
12-7-2012

Hele mooie ligging. We hadden een junior suite op de bovenste verdieping met een groot balkon en 2 badkamers. 2x Daags worden de handdoeken verschoond. In het restaurant is alles mogelijk. We hebben 2 kleine kinderen (2 en 5 jaar) en ze werden tot in de puntjes verwend door het personeel.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2012

fantastische plek

liz maaswinkel
2-10-2011

Club Hotel Baja Sardinia heeft nog een geweldig voordeel, namelijk als je een junior suite boekt of luxe andere kamer, mag je dineren in het restaurant boven vanwaar je uitzicht hebt op de baai, de ondergaande zon en de geweldige bediening van het alleraardigste personeel. Echt een aanrader dus.

Gereisd Met partner in januari 2011