Zoover

6,9

• Onderkomen5,9
  • Activiteiten6,6
2007

Deze zomer hebben we voor het eerst (na 25 jaar kamperen)

L. Soeters
18-8-2007

Deze zomer hebben we voor het eerst (na 25 jaar kamperen) een huisje gehuurd. T.o.v. kamperen vonden wij het een luxe vakantie. De service (Paul) vanuit de receptie was bijzonder goed. De huisjes staan op een gezellige manier gesitueerd. Het park ligt in het rustige gedeelte rond het Gardameer en dat beviel ons goed. Het strand bestaat -helaas- alleen uit kiezelstenen; maar voor de ligstoelen geen bezwaar. Het enige minpunt is de steile weg en trappen met vele treden. Vermoeiend om weer naar het huisje te gaan. Verder een prachtig park met huisjes voorzien van een schitterend uitzicht over het meer.

Huisjes ronduit smerig, en zeer verouderd

rook
6-1-2007

Huisjes ronduit smerig, en zeer verouderd. Bedden waren nog te vies om op te liggen. Geen fatsoenlijke spullen in het huis om mee te koken en te braden. Personeel heeft alles aan- gevuld en weer schoongemaakt, wat geen verbetering gaf trouwens. En niet alleen wij, ook de mensen naast ons hadden het beddegoed beschimmeld in de kast liggen en hadden ook om hun schone spullen moeten smeken. Sterrenaanduiding in de gidsen kloppen niet, ze plakken ze zelf bij op de borden. Animatieteam, leuk!!

Om naar het strand te komen, veel steile trappetjes vanaf de camping en vies tunneltje(ratten regelmatig gezien daar, bleeh).

Kiezelstrand is bekend bij het Gardameer, dus daar valt niets over te zeggen, en wat wel lekker was dat het een rustig stukje strand is. Verder ons na een grote eigen schoonmaakbeurt door het huisje ons prima vermaakt hoor, maar dat moet je toch zelf doen!!

Wij hebben anderhalve week in appartement Lago gezeten en

Jeroen en Rebecca
20-9-2006

Wij hebben anderhalve week in appartement Lago gezeten en dat viel ons erg tegen. Ligging was goed(nog geen minuut van het meer), maar appartement was vies en verouderd.

Wij hebben op 1 avond ook overlast gehad van een disco. Doordat wij aan het meer zaten weten we niet precies waar dit vandaan kwam. Wij hadden een overdekt terras en gelukkig een hoekwoning(raam in slaapkamer).

Wij hebben in de huisjes gezeten

Ali
6-9-2006

Wij hebben in de huisjes gezeten. Schoonmaak is matig tot slecht, ligging prachtig. De receptie is heel behulpzaam. Inderdaad heeft 1 zwembad onderhoud nodig, losse tegels. Ons terras en dat van de andere huisjes was overdekt. Sommige huisjes hebben geen zon op het balkom, jammer.Waar ons huisje lag, bij tennisveld geen lawaai van de camping alleen's avonds tot 11 uur van naast gelegen camping overlast, harde muziek.

erg leuk animatie team (chico, simon, katrien en serena)

debbie
14-8-2006

erg leuk animatie team (chico, simon, katrien en serena) zowel voor jong en oud schone zwembaden maar inderdaad wat losse tegels sanitair matig

strand niet echt prettig door de kiezels maar een stuk verderop goed te begaan verder een heerlijke camping met een heerlijk restaurant met geweldige mensen (pepe)wij gaan volgens echt weer terug

Gereisd Anders in augustus 2006

Goed animatieteam maar dat hield zelf van feesten tot in 3

Bianca
8-9-2005

Goed animatieteam maar dat hield zelf van feesten tot in de late uurtjes, vrij veel lawaai vanaf het strand. 3 goede zwembaden maar die hadden dringend behoefte aan onderhoud.

Niet alle huisjes hebben een overkapt terras waardoor het soms erg warm werd en buiten zitten niet goed mogelijk is, je hebt een paar goede parasols nodig.

Gereisd Anders in september 2005

Wij zaten in appartement erg mooi met leuke tuin de zijn

Ell
31-8-2005

Wij zaten in appartement erg mooi met leuke tuin de zwembaden zijn erg mooi het strand minder door de keien.

Vriendelijk personeel de omgeving is prachtig

Muziek ging toen wij er waren door tot 11.00 uur.

Gereisd Anders in augustus 2005

Betreft camping Sanghen: Kleinschalige camping met 3 grote

Fam. Gros
13-8-2005

Betreft camping Sanghen: Kleinschalige camping met 3 grote zwembaden wel achterstallig onderhoud evenals sanitairgebouw. Sanitairgebouw werd ook niet goed schoongemaakt.

Animatieteam aanwezig voor groot en klein maar wij vonden vooral in onze eerste week dat men tot in de nacht doorging met muziek, redelijk veel overlast, tweede week was beter.

Goede, niet al te toeristische ligging aan het Gardameer waar ondanks de (kiezel)stenen onze jongens (2 en 5 jaar) het goed naar hun zin hebben gehad.

17/7-1/8