Zoover

Kok
10-8-2013
  • Onderkomen8
  • Activiteiten7

Wij zaten dicht bij het meer. Ideaal met een boot. Zwembad even wat trapjes op maar goed te doen en hierdoor een prachtig uitzicht. We hadden een vrijstaand huisje wel dat ouder maar veel ruimte zowel binnen als buiten. Kinderen wel in de kamer laten slapen ipv in stapelbed. Hier was zoon (8jaar) nl. Uitgevallen met als gevolg ziekenhuis opname. Hier zitten dus geen hekjes voor zoals vaak in Nederland. Ja dan is het even echt Italiaans, dan zullen de vorige gebruikers deze wel hebben meegenomen. Maar volgens buren, kwamen er al jaren, hebben deze er nooit gezeten.

Maar toch een heerlijke vakantie gehad.

Zeer gedateerd park aan renovatie toe

nee
7-8-2011
  • Onderkomen4
  • Activiteiten6

Het park is 'vergane glorie', het uitzicht en het terras zijn mooi maar de rest kan zeker een opknap-beurt gebruiken. Alles is oud (huisjes/zwembaden/tennisbanen). Ons huisje was smoezelig/vies. Personeel is welwillend om dingen aan te vullen. Zeker geen 4 sterren waard (20 jaar geleden waarschijnlijk wel nu zeker niet meer).

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2011

Niet meer voor ons

R. Mulder
4-7-2011
  • Onderkomen5
  • Activiteiten5

Wij zaten in een zogenaamde 'Viletta', met vrienden naast ons, dat gelukkig wel.

De indeling hiervan is erg ongelukkig, er zit een tweepersoons kamer met douche en toilet op de begane grond met een trap buiten om. Niet erg handig als je niet gescheiden van je kinderen (jongetje van 4 en baby van 9 maanden) wilt slapen .

Tweede optie is om je kinderen in het woongedeelte van de eerste verdieping (wel met fijn groot balkon) te leggen, waar je telkens zelf moet zijn, of in de tweepersoons slaapkamer, maar dan lig je dus weer gescheiden, boven en beneden.

Huisje erg verouderd, lastige of niet bruikbare stopcontacten en zeer verouderde (lees; viezige) inventaris. Douche boven heel klein en verouderd.

Zwembad op camping stelt niets voor, wel kinderbadje, maar is even diep als het zwembad zelf. Geen smaak of kraak aan, geen parasollen, geen glijbaantje etc.

Voor het meer moet je veel trapjes af en geen schaduw aan het strandje voor kids.

Positief; aardig eettentje, vriendelijk personeel

fantstische plek!!!!!!

timmer
9-8-2010
  • Onderkomen9
  • Activiteiten9

wij zagen er erg tegenop,door wat wij gelezen hadden.maar daar aangekomen,bleek het een giga plek te zijn mooi uitzicht en een mooi huis.

zwembad en tennisbaan bij ons huisje,super.

traplopen was minder,maar daardoor hadden wij een mooi uitzicht!!!

zeker een plek om nog eens naar toe te gaan.

fam timmer putten

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2010

nooit meer

T. Barendsen
30-8-2009
  • Onderkomen1
  • Activiteiten1

camping sanghen: ronduit schandalig! Toen wij de campingbeheerder, die de eigenaar bleek te zijn, vertelden dat ons onderkomen vies was, de gordijnen/vitrage stonken enorm en er bleken vlooien in te zitten, kregen we een enorme grote mond. De eigenaar viel ons bijna aan en deelde ons mee, dat we de camping dienden te verlaten! Terwijl we gewoon alles betaald hadden, na tussenkomst van de reisorganisatie kregen we een iets minder vuil, het was nog steeds smerig onderkomen. Uiteindelijk hebben we 25% retour ontvangen van de reissom. We zijn eerder teruggegaan naar huis. Dit nooit meer, ook geen compliment voor onze touroperator; dit is absoluut geen 4 sterren camping.

gezellige familie camping

fam Bruin
13-8-2009
  • Onderkomen8
  • Activiteiten8

ons appartement was schoon en voorzien van alle gemakkenWij waren met twee kinderen van 1 en 6 en we hebben het prima naar ons zin gehad. het lopen naar het meer was voor ons een sprortieve oefening en dit was het enige minpuntje aan de camping verder echt super!!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2009

Mooie lokatie wel gedateerd en aan renovatie toe.

Mirjam
8-8-2009
  • Onderkomen2
  • Activiteiten7

Goede vakantie gehad.

Het is inderdaad deels oud en deels onverzorgd wat niet hoeft.

Die Italianen maken zich niet te druk.

Ze zijn er erg aardig en met een vriendelijke lach bereik je veel.

erg relaxed allemaal. super met kinderen ivm veel andere kinderen.

Helaas moet je wat geluk hebben of je een gerenoveerd app krijgt of een oud.

Ze hebben niet allemaal een mooi uitzicht en zeker geen eigen parkeerplaats.

Zwembad heeft zeer vreemde regels zoals dicht tussen 1300 en 1500 en na 1900

En in naseizoen helemaal dicht (30C)??

Het is er voor slecht ter been mensen ongeschikt.

Je moet 81 trappen af en een tunnel door om bij het strand te komen.

Kiezelstrand is smal en druk en manerba baai is louter campings en geen boulevard.

Daarvoor moet je naar salo 15 min. rijden.

Veel aanbieders maken de situatie mooier dan het is.

Keuken is niet voorzien van magnetron of goed keukengerei.

het is een allegaartje.

mooie lokatie wel onverzorgd en oud

Freddy
8-8-2009

Huisjes zijn ruim maar leeg, ongezellig en oud.sommige zijn opgefrist en het is dus een kwestie van geluk of je die treft. Maargoed je leeft meer op het terras. Ligging is perfect en sommige huisjes hebben erg mooi uitzicht.niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn ivm vele trappen.

tuin is eigenlijk een paradijs (als er wat aan gedaan wordt.)

Beneden (manerba)is het strand met alleen campings rond het meer (zeer druk)

Geen boulevard of iets te doen.

Stadje Salo is geweldig en 6 KM (15min)hiervandaan.

Dat is dan ook duidelijk de volgende bestemming. totaal omgeving is prachtig en mooie vakantie gehad.

Waardeloos! Vieze bende!

Lou
20-1-2009
  • Onderkomen1

Wij zaten in het hoogseizoen in een huisje. Met een kind van 2 jaar erg kindonvriendelijk gezien de trap aan het balkon! Huisje: 1 vieze bende; schimmelvlekken, in de douche, toilet smerig, overal spinrag, enz... Prijs kwaliteit verhouding klopt voor geen meter! Het zwembad slecht onderhouden; stukken tegels uit de mure, schimmel, schimmel en nog eens schimmel! Alleen het restaurant niet anders dan hulde, aardige mensen en lekker eten.

Ondanks dat, voor ons nooit meer, zou u ook moeten doen!

tot zomer 2009

karin en john
26-12-2008

wij waren met 3 kinderen in de leeftijd 11, 4, en zes jaar en een geweldige vakantie gehad.

Je hebt alles wat je nodig moet hebben.

wij hadden een huisje langs de in en uitgang en hebben totaal geen last gehad van de weg die er achter liep.

De kinderen hebben zich prima vermaakt en het eten was goed. Leuk personeel en de animatie voor de kinderen was ook goed.

Er waren mensen die klaagden over de huisjes die niet zuiver waren maar dat van ons zag er keurig uit. We hebben bij centerparcs wel anders mee gemaakt. En het toilet en bad doe ik toch zelf altijd nog een keer.

Dus al met al een zeer geslaagde vakantie, zo geslaagd dat de kinderen er weer naar toe wilden.

Dus laat het maar snel zomer worden