Zoover

Leuk voor één keer

Nicole
8-8-2017
  • Onderkomen5

Er zijn 3 zwembaden, alledrie verschillende dieptes, dus voor ieder wat. Géén glijbanen.

Wij hadden een 4 persoonsappartement met bedbank. Te klein voor gezin met 2 tieners.

Mooie keuken, maar geen stopcontact bij het aanrecht. Niet handig.

Wifi is gratis, maar zéér slecht!

Wij hadden bij een touroperator geboekt, hierbij stond niet vermeld dat je moest betalen voor de airconditioning (6 euro per dag).

Restaurant op het park stelt niet heel veel voor, maar prima om 1 of 2 keer te eten.

Wij zullen niet nog eens terugkomen op dit park.

Om bij het Gardameer te komen moet je eerst een aantal trappen af (en op), niet handig als je slecht ter been bent.

Perfect

Familie
11-8-2016
  • Activiteiten7

Werkelijk perfect. Heerlijk rustig park zonder schreeuwerige animatie en rumoer tot laat. 3 zwembaden en het Gardameer om in te zwemmen. De park ligt direct aan het meer dus lekker dichtbij. Als je vertier zoekt moet je hier niet heen gaan, dat is er niet.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016

Niet goed niet slecht!

André
18-8-2015
  • Onderkomen6
  • Activiteiten2

Mooi parkachtige omgeving. Prima zwembaden, gelegen aan een relatief drukke rumoerige weg. Wij hadden een 6 persoons appartement, bestaande uit een slaap-badkamer op de begane grond en een woonkeuken met slaap- en badkamer op de 1e. Het geheel is niet geschikt voor 6 personen! Badkamers missen planchet, handdoekrek en wc-rol houder. Het keukenblok is in slechte staat. De uitrusting is erg beperkt, zelfs voor 4 pers.

De slaapkamer boven is gevuld met kast en een bed, echt ruimte om er om heen te lopen is er niet. Wij zijn begonnen met een grondige schoonmaak!

De appartementen kunnen bereikt worden via een trap aan de buitenzijde waarboven de druppelende afvoer van de airco zit. Om bij de trap te komen moet je door een gat in de gevel, niet bukken is hoofd stoten. Er is goede parkeergelegenheid, in en uit parkeren is krap.

Op het terrein is een Mini Markt en een Restaurant, zeer mini en een restaurant kun je het niet noemen. Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Gewoon goed

Jaap Kant
13-9-2013
  • Onderkomen8

Ondanks alle azijn recensies die we hier hadden gelezen hebben we toch de boeking gedaan, omdat we al laat waren met boeken. Met enige angst zijn we afgereisd naar dit park. Bij aankomst werden we keurig ontvangen bij de receptie. De receptie zag er wel verouderd uit, maar het gaat om het personeel nietwaar! Na duidelijke uitleg en de overhandiging van onze sleutels en papieren kregen we van de eigenaar een flesje plaatselijke olijfolie aangeboden. Eenmaal in ons huisje was alles gewoonweg schoon en ruim van opzet. Interieur was aan de oude kant, maar alles was heel en functioneel. Ook de zwembaden waren keurig. Alles in zijn eenvoud is dit een locatie die gewoonweg goed te noemen is. Het eenvoudige restaurant heeft een goede keuken tegen een lage prijs. Je kan hier met een 4-koppig gezin voor 50 euro lekker eten. Voor de high society kun je langs het meer (10 minuten lopen) voor het 3-voudige gaan eten en dan betaal je puur meer voor het uitzicht. Ik zou hier zeker terug willen komen!

Prachtige vakantie, heerlijk!

Rita
21-8-2011
  • Onderkomen7
  • Activiteiten3

Wij zijn net terug van Villapark Sanghen. Het was een heerlijke vakantie. Ons appartement was prima!!! Nieuwe douche en keuken. Het appartement was keurig schoon. Groot balkon. Weinig privacy doordat balkons half zijn gescheiden. Dat was het enige minpunt. De zwembaden waren heerlijk, veel ruimte en veel ligbedden. Kon inderdaad wel een opknapbeurtje gebruiken maar dat stoorde verder niet. Het park werd keurig onderhouden. Wij hadden twee meisjes van dertien bij ons, daarvoor werd niets georganiseerd. Alleen voor heel jonge kinderen. Dat was jammer maar de dames zelf hebben zich uitstekend vermaakt bij het zwembad en het meer. De omgeving is echt prachtig, het meer ook en de leuke stadjes zijn erg gezellig. Een aanrader is s'avonds naar Gardaland. Niet duur en leuk voor de kinderen. 2 Weken zijn te kort maar volgend jaar gaan we weer.

heerlijke plek om je vakantie te vieren!

Fam van Dreven
16-8-2010
  • Activiteiten8

Echt een heerlijke plek om je vakantie door te brengen, ook wij waren wat benauwd na wat eerdere beoordelingen maar niets van dat. Mensen moeten niet zo snel zeuren, je kan natuurlijk een keer pech hebben maar realiseer je dan wat je met je bericht kan aanrichten. Wij zaten direct aan het meer dus dat was heerlijk maar ook boven (ik heb 65 trappen gesteld ipv 81) was het erg leuk en mooi, veel olijfbomen veel oleanders mooi begroeid!. rondom de zwembaden leuke olijfbomen tuin. geen hutje mutje maar lekker de ruimte. kortom heerlijke week gehad!

Prima appartement met mooi uitzicht op Garda Meer

arianne reijnders
3-8-2010
  • Activiteiten8

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Het appartement was keurig schoon en

als iets niet in orde was, werd dit direkt geregeld. Er is toezicht bij de zwembaden,

behalve tussen 13.00 en 15.00 uur, maar dit wordt wel vermeld. Het traplopen naar

het meer valt reuze mee en de terrasjes daar zijn erg gezellig. Verder een pluim voor het animatieteam. Wij zullen zeker terugkomen.

Heerlijk relaxed!

Monique
23-8-2009
  • Onderkomen7
  • Activiteiten7

Onze eerste indruk is heel positief, vooral na alle slechte recensies die wij op deze site hadden gelezen. Ons huisje was schoon en zag er goed uit.

Wij misten wel behoorlijk wat materialen in de keuken, te weinig messen, geen koffiepotje, etc. Direct na aankomst zijn wij naar de receptie gelopen en een vriendelijk, Engels sprekend, meisje liep gelijk met ons mee. Zij controleerde de keuken en een half uur later kwam ze terug met al het benodigde materiaal.

Elke dag/avond werden er activiteiten georganiseerd voor jong en oud. Er zijn 3 zwembaden en 1 ervan is inderdaad tussen 13u en 15u dicht. De anderen blijven wel open, alleen is er dan geen toezicht.

Direct langs het meer zitten veel eetgelegenheden en in de zijstraatjes zitten er nog veel meer. Hier zitten ook de wat exclusievere restaurantjes.

De trappen zijn inderdaad goed voor de conditie, maar dit weet je al als je gaat boeken. Wij hebben een goede vakantie gehad. Veel gelezen en geluierd!