Zoover

heerlijke camping

debbie de jong
23-11-2008
  • Onderkomen8

wij zijn dit jaar voor de 3de keer geweest en weer was het heerlijk zelf hebben we een caravan maar we hebben nu toch al meerdere huisjes gezien tis inderdaad allemaal wel wat oud en anders dan we thuis gewend zijn maar daar is een vakantie toch voor .... anders te zijn dan thuis

Gereisd Familie in augustus 2008

Goede prijs/kwaliteitsverhouding

Lok L.G.
8-9-2008
  • Onderkomen7

Wat ons tegenviel: het diepste zwembad (van de 3 zwembaden het meeste gunstige bad) kon slechts tot 1 september 2008 worden gebruikt. Dit ivm het aflopende seizoen. Ondanks 30 graden in de eerste week van september werd dit bad gesloten omdat er geen (bad)personeel meer voldoende was. En dat werd in de reisbrochure niet aangegeven !

Gereisd Familie in september 2008

Prachtige ligging, huisjes toe aan vernieuwing.

Mascha
14-8-2008

Wij verbleven 10 dagen in appartement Salice. De eerste nacht regende het en toen lekte het dak in de slaapkamer. De volgende ochtend verhuisd naar appartement ernaast. We hadden een prachtig uitzicht daar en veel privacy. Het is een mooi, rustig park, leuk voor kinderen ook. Lekker eten in het restaurant. Het was echt een fijne vakantie. Maar de huisjes zijn inderdaad oud en niet schoon. In de wc zat aanslag, soms geen warm water in de douche. Schimmel op sommige muren. Maar goed, je leeft toch voornamelijk buiten. Maar je moet het huisje eerst even zelf schoonmaken.

super leuke camping

iris de roos
30-7-2008

Het was niet zo'n massale camping, dus vrij rustig.Wij hadden een speedboot mee en hebben leuke plaatsjes bezocht. De service en het personeel was goed en heel vriendelijk.Het eten op de camping was heel betaalbaar en lekker. De kamers waren niet super de luxe, maar er was alles wat je nodig had voor een lekkere vakantie. En het was schoon.Buiten die villas, waren er ook grote huisjes met 2 slaapkamers op de begane grond met grote tuinen erbij. Die hadden wij, superhuisjes. De animatie was gezellig en er werd daarin ook veel voor kinderen gedaan. Dat begon laat, maar dat is gewoon in italie, zo leven ze. Dus gewoon ook onze tijden wat aangepast, de kinderen feesten mee en slapen lekker uit!Dat er kiezelstranden waren wisten we vooraf, gewoon waterschoenen aan. En die trap naar het meer was wel lang inderdaad,maar dat was dan zo'n beetje het enige "minpuntje". Wij gaan weer!

Wij zijn hier een paar jaar geleden geweest

Jolanthe
24-6-2008

Wij zijn hier een paar jaar geleden geweest. Wij hebben zelf de speedboot meegenomen en ons prima vermaakt. Wat wel erg tegenviel was het huisje. Wij zaten in een 2 onder 1 kap en op de benedenverdieping hebben wij de hele vakantie last gehad van een mierenplaag, die zelfs in de badkamer woedde. Erg vies dus.

Gereisd Familie in juni 2008

Het ziet er aanvankelijk armoedig uit en de huisjes zijn

A.E.Schreurs
19-3-2008
  • Onderkomen6

Het ziet er aanvankelijk armoedig uit en de huisjes zijn niet top schoon, maar verder niets dan lof.

Altijd wat te doen, kineren geen omkijken naar.

Echt een plaats voor vakantie, voor jonge en oud.

Gereisd Familie in augustus 2007

Ga je hier met tieners na toe dan heb je als ouders echt

A.Schreurs
24-10-2007
  • Onderkomen6

Ga je hier met tieners na toe dan heb je als ouders echt vakantie. Het mag dan allemaal niet schoon zijn, maar de gemoedelijke sfeer maakt dat allemaal goed.

Hier kom je echt voor ontspanning en rust.

Triest

philomene klomp
9-9-2007
  • Onderkomen1

Triest. Vieze, oude huisjes, absoluut kindonvriendelijk door het moeten leven op de 1e etage van de huisjes. Personeel onbeschoft. Strand zo goed als ontoegankelijk voor kinderwagens. Deze camping zou uit alle gidsen verwijderd moeten worden; een verblijf op deze camping is een garantie voor een verpeste vakantie. ABSOLUUT NIET DOEN.

ik ben dit jaar voor de 2de keer geweest en het is ons heb

debbie
27-8-2007

ik ben dit jaar voor de 2de keer geweest en het is ons weer uitstekend bevallen

ik heb zelf op de camping gezeten maar heb wel wat huisjes bekeken en ik moet zeggen naar wat mensen zeggen valt het me met de viezigheid erg mee somiige huisjes zijn erg oud dat wel en het is nooit zoals bij je thuis

het animatieteam viel dit jaar wat tegen ten eerste omdat ze geen andere talen spraken en ze niet zoveel met de kinderen overdag deden

maar voor de rest hebben we ons prima vermaakt op naar het volgende jaar en dan komen we zeker hier weer terug

verwaarloosd en vies

marjan barten
13-8-2007
  • Onderkomen3

verwaarloosd en vies. slechte inventaris. prijs/kwaliteit verhouding is ver beneden peil.

huisjes slecht schoongemaakt. Zeer gehorig. Weing privacy door "gedeeld"balkon met kleine afscheiding.