Zoover

5,3

Matig

• Activiteiten1,9
  • Onderkomen4,3

Wij hebben in de huisjes gezeten

Ali
6-9-2006

Wij hebben in de huisjes gezeten. Schoonmaak is matig tot slecht, ligging prachtig. De receptie is heel behulpzaam. Inderdaad heeft 1 zwembad onderhoud nodig, losse tegels. Ons terras en dat van de andere huisjes was overdekt. Sommige huisjes hebben geen zon op het balkom, jammer.Waar ons huisje lag, bij tennisveld geen lawaai van de camping alleen's avonds tot 11 uur van naast gelegen camping overlast, harde muziek.

erg leuk animatie team (chico, simon, katrien en serena)

debbie
14-8-2006

erg leuk animatie team (chico, simon, katrien en serena) zowel voor jong en oud schone zwembaden maar inderdaad wat losse tegels sanitair matig

strand niet echt prettig door de kiezels maar een stuk verderop goed te begaan verder een heerlijke camping met een heerlijk restaurant met geweldige mensen (pepe)wij gaan volgens echt weer terug

Gereisd Anders in augustus 2006

Goed animatieteam maar dat hield zelf van feesten tot in 3

Bianca
8-9-2005

Goed animatieteam maar dat hield zelf van feesten tot in de late uurtjes, vrij veel lawaai vanaf het strand. 3 goede zwembaden maar die hadden dringend behoefte aan onderhoud.

Niet alle huisjes hebben een overkapt terras waardoor het soms erg warm werd en buiten zitten niet goed mogelijk is, je hebt een paar goede parasols nodig.

Gereisd Anders in september 2005

Wij zaten in appartement erg mooi met leuke tuin de zijn

Ell
31-8-2005

Wij zaten in appartement erg mooi met leuke tuin de zwembaden zijn erg mooi het strand minder door de keien.

Vriendelijk personeel de omgeving is prachtig

Muziek ging toen wij er waren door tot 11.00 uur.

Gereisd Anders in augustus 2005

Betreft camping Sanghen: Kleinschalige camping met 3 grote

Fam. Gros
13-8-2005

Betreft camping Sanghen: Kleinschalige camping met 3 grote zwembaden wel achterstallig onderhoud evenals sanitairgebouw. Sanitairgebouw werd ook niet goed schoongemaakt.

Animatieteam aanwezig voor groot en klein maar wij vonden vooral in onze eerste week dat men tot in de nacht doorging met muziek, redelijk veel overlast, tweede week was beter.

Goede, niet al te toeristische ligging aan het Gardameer waar ondanks de (kiezel)stenen onze jongens (2 en 5 jaar) het goed naar hun zin hebben gehad.

17/7-1/8