Zoover

Vakantiepark
6,9

• Onderkomen5,9
  • Activiteiten6,6

Deze zomer hebben we voor het eerst (na 25 jaar kamperen)

L. Soeters
18-8-2007

Deze zomer hebben we voor het eerst (na 25 jaar kamperen) een huisje gehuurd. T.o.v. kamperen vonden wij het een luxe vakantie. De service (Paul) vanuit de receptie was bijzonder goed. De huisjes staan op een gezellige manier gesitueerd. Het park ligt in het rustige gedeelte rond het Gardameer en dat beviel ons goed. Het strand bestaat -helaas- alleen uit kiezelstenen; maar voor de ligstoelen geen bezwaar. Het enige minpunt is de steile weg en trappen met vele treden. Vermoeiend om weer naar het huisje te gaan. Verder een prachtig park met huisjes voorzien van een schitterend uitzicht over het meer.

verwaarloosd en vies

marjan barten
13-8-2007
  • Onderkomen3

verwaarloosd en vies. slechte inventaris. prijs/kwaliteit verhouding is ver beneden peil.

huisjes slecht schoongemaakt. Zeer gehorig. Weing privacy door "gedeeld"balkon met kleine afscheiding.

Gereisd Familie in augustus 2007

Wij kregen een huisje aangeboden wat niet overeen kwam wat

A. Witbraad Reuver
12-8-2007
  • Onderkomen1

Wij kregen een huisje aangeboden wat niet overeen kwam wat in de reisgids werd vermeld. Wij hebben dit gemeld bij de receptie dat wij niet tevreden waren, en tevens een klacht ingediend .

Pas na 9 dagen kregen wij een ander huisje aangeboden wat wel voldeed aan de beschrijving van de reisgids, wij zijn van mening dat wij 9 dagen in een varkensstal hebben geleefd en zijn helemaal niet tevreden over de accommodatie

Dit alles hebben wij door geven aan onze

we hebben een super vakantie gehad, we moesten wel een we

Jolanda greet, max en britt
9-8-2007
  • Onderkomen5

we hebben een super vakantie gehad, we moesten wel een beetje schoonmaken voor we ons huisje in gingen maar dat mocht de pret niet drukken mensen waren erg aardig veel leuke mensen ontmoet maar zou niet gauw nog een keer daar naar toe gaan . oude zooi allemaal . we hadden veelmensen gesproken hoe vies ze alles vonden wij hadden het getroffen met ons huisje.

Wat een slechte camping

Henk D
8-8-2007

Wat een slechte camping. Een hoop lawaai en elke avond galmt dezelfde muziek over de camping heen. Ontvangst was ronduit slecht, je werd ergens neergezet en red je er maar mee. Voor de beheerder waren alleen de vaste standplaatsen (dus Italianen) belangrijk. Ook in het zwembad mag niets, kinderen mochten niet met een bal gooien of met een grote zwemband spelen. schoonmaak ven de toiletgebouwen maar 1 keer per dag en niet op zondag, terwijl dat de drukste dag van de week was. Ronduit een slechte geleidde camping met onvriendelijke mensen.

Het park ligt prachtig tov Gardameer

Sjaan
24-7-2007

Het park ligt prachtig tov Gardameer. Over het kiezelstrand geen commentaar, dat weet je van tevoren. Maar wat een tegenvaller is dit park qua viesheid en veroudering! Hier moet echt een frisse wind doorheen anders zie ik de toekomst somber in!

ps bij de ijssalon even verderop, in een bocht bij een prachtig pleintje/bij hotel Sylvia (?) GEEN IJS eten, alle 13 personen kregen buikloop!

De villa waar wij in verbleven (Villa 1 app

Nathalie
20-7-2007
  • Onderkomen8

De villa waar wij in verbleven (Villa 1 app.3) was helemaal prima (en overigens ook de duurste locatie die je op het park kunt boeken). Bleek ook net gerenoveerd te zijn. Aan de voorkant hadden we een overdekt balkon met uitzicht over het Gardameer en het zwembad en aan de achterkant een grote tuin. Inrichting: woonkamer met slaapbank, 2 slaapkamers met 2 pers.bed, keukentje (klein, maar alles zit erin) en een badkamer. Wij vonden het er helemaal heerlijk. Hebben echter ook andere verhalen gehoord. Er waren mensen bij die 3x verhuisd waren omdat hun huisje heel vies was. De appartementen hebben maar 1 slaapkamer en dat ik minder handig als je met een kind reist. En minder mooi uitzicht. Animatie is aardig; wel elke avond dezelfde muziek. Onze dochter vond de kinderdisco geweldig. Ook het eten in het restaurantje is prima. Prima vakantie gehad dus!!

Huisjes ronduit smerig, en zeer verouderd

rook
6-1-2007

Huisjes ronduit smerig, en zeer verouderd. Bedden waren nog te vies om op te liggen. Geen fatsoenlijke spullen in het huis om mee te koken en te braden. Personeel heeft alles aan- gevuld en weer schoongemaakt, wat geen verbetering gaf trouwens. En niet alleen wij, ook de mensen naast ons hadden het beddegoed beschimmeld in de kast liggen en hadden ook om hun schone spullen moeten smeken. Sterrenaanduiding in de gidsen kloppen niet, ze plakken ze zelf bij op de borden. Animatieteam, leuk!!

Om naar het strand te komen, veel steile trappetjes vanaf de camping en vies tunneltje(ratten regelmatig gezien daar, bleeh).

Kiezelstrand is bekend bij het Gardameer, dus daar valt niets over te zeggen, en wat wel lekker was dat het een rustig stukje strand is. Verder ons na een grote eigen schoonmaakbeurt door het huisje ons prima vermaakt hoor, maar dat moet je toch zelf doen!!

Wij hebben anderhalve week in appartement Lago gezeten en

Jeroen en Rebecca
20-9-2006

Wij hebben anderhalve week in appartement Lago gezeten en dat viel ons erg tegen. Ligging was goed(nog geen minuut van het meer), maar appartement was vies en verouderd.

Wij hebben op 1 avond ook overlast gehad van een disco. Doordat wij aan het meer zaten weten we niet precies waar dit vandaan kwam. Wij hadden een overdekt terras en gelukkig een hoekwoning(raam in slaapkamer).

Wij hebben in de huisjes gezeten

Ali
6-9-2006

Wij hebben in de huisjes gezeten. Schoonmaak is matig tot slecht, ligging prachtig. De receptie is heel behulpzaam. Inderdaad heeft 1 zwembad onderhoud nodig, losse tegels. Ons terras en dat van de andere huisjes was overdekt. Sommige huisjes hebben geen zon op het balkom, jammer.Waar ons huisje lag, bij tennisveld geen lawaai van de camping alleen's avonds tot 11 uur van naast gelegen camping overlast, harde muziek.