Zoover

Vakantiepark
6,9

• Onderkomen5,9
  • Activiteiten6,6

heerlijke plek om je vakantie te vieren!

Fam van Dreven
16-8-2010
  • Activiteiten8

Echt een heerlijke plek om je vakantie door te brengen, ook wij waren wat benauwd na wat eerdere beoordelingen maar niets van dat. Mensen moeten niet zo snel zeuren, je kan natuurlijk een keer pech hebben maar realiseer je dan wat je met je bericht kan aanrichten. Wij zaten direct aan het meer dus dat was heerlijk maar ook boven (ik heb 65 trappen gesteld ipv 81) was het erg leuk en mooi, veel olijfbomen veel oleanders mooi begroeid!. rondom de zwembaden leuke olijfbomen tuin. geen hutje mutje maar lekker de ruimte. kortom heerlijke week gehad!

fantstische plek!!!!!!

timmer
9-8-2010
  • Onderkomen9
  • Activiteiten9

wij zagen er erg tegenop,door wat wij gelezen hadden.maar daar aangekomen,bleek het een giga plek te zijn mooi uitzicht en een mooi huis.

zwembad en tennisbaan bij ons huisje,super.

traplopen was minder,maar daardoor hadden wij een mooi uitzicht!!!

zeker een plek om nog eens naar toe te gaan.

fam timmer putten

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2010

Prima appartement met mooi uitzicht op Garda Meer

arianne reijnders
3-8-2010
  • Activiteiten8

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Het appartement was keurig schoon en

als iets niet in orde was, werd dit direkt geregeld. Er is toezicht bij de zwembaden,

behalve tussen 13.00 en 15.00 uur, maar dit wordt wel vermeld. Het traplopen naar

het meer valt reuze mee en de terrasjes daar zijn erg gezellig. Verder een pluim voor het animatieteam. Wij zullen zeker terugkomen.

nooit meer

T. Barendsen
30-8-2009
  • Onderkomen1
  • Activiteiten1

camping sanghen: ronduit schandalig! Toen wij de campingbeheerder, die de eigenaar bleek te zijn, vertelden dat ons onderkomen vies was, de gordijnen/vitrage stonken enorm en er bleken vlooien in te zitten, kregen we een enorme grote mond. De eigenaar viel ons bijna aan en deelde ons mee, dat we de camping dienden te verlaten! Terwijl we gewoon alles betaald hadden, na tussenkomst van de reisorganisatie kregen we een iets minder vuil, het was nog steeds smerig onderkomen. Uiteindelijk hebben we 25% retour ontvangen van de reissom. We zijn eerder teruggegaan naar huis. Dit nooit meer, ook geen compliment voor onze touroperator; dit is absoluut geen 4 sterren camping.

Heerlijk relaxed!

Monique
23-8-2009
  • Onderkomen7
  • Activiteiten7

Onze eerste indruk is heel positief, vooral na alle slechte recensies die wij op deze site hadden gelezen. Ons huisje was schoon en zag er goed uit.

Wij misten wel behoorlijk wat materialen in de keuken, te weinig messen, geen koffiepotje, etc. Direct na aankomst zijn wij naar de receptie gelopen en een vriendelijk, Engels sprekend, meisje liep gelijk met ons mee. Zij controleerde de keuken en een half uur later kwam ze terug met al het benodigde materiaal.

Elke dag/avond werden er activiteiten georganiseerd voor jong en oud. Er zijn 3 zwembaden en 1 ervan is inderdaad tussen 13u en 15u dicht. De anderen blijven wel open, alleen is er dan geen toezicht.

Direct langs het meer zitten veel eetgelegenheden en in de zijstraatjes zitten er nog veel meer. Hier zitten ook de wat exclusievere restaurantjes.

De trappen zijn inderdaad goed voor de conditie, maar dit weet je al als je gaat boeken. Wij hebben een goede vakantie gehad. Veel gelezen en geluierd!

gezellige familie camping

fam Bruin
13-8-2009
  • Activiteiten8

ons appartement was schoon en voorzien van alle gemakkenWij waren met twee kinderen van 1 en 6 en we hebben het prima naar ons zin gehad. het lopen naar het meer was voor ons een sprortieve oefening en dit was het enige minpuntje aan de camping verder echt super!!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2009

Mooie lokatie wel gedateerd en aan renovatie toe.

Mirjam
8-8-2009
  • Onderkomen2
  • Activiteiten7

Goede vakantie gehad.

Het is inderdaad deels oud en deels onverzorgd wat niet hoeft.

Die Italianen maken zich niet te druk.

Ze zijn er erg aardig en met een vriendelijke lach bereik je veel.

erg relaxed allemaal. super met kinderen ivm veel andere kinderen.

Helaas moet je wat geluk hebben of je een gerenoveerd app krijgt of een oud.

Ze hebben niet allemaal een mooi uitzicht en zeker geen eigen parkeerplaats.

Zwembad heeft zeer vreemde regels zoals dicht tussen 1300 en 1500 en na 1900

En in naseizoen helemaal dicht (30C)??

Het is er voor slecht ter been mensen ongeschikt.

Je moet 81 trappen af en een tunnel door om bij het strand te komen.

Kiezelstrand is smal en druk en manerba baai is louter campings en geen boulevard.

Daarvoor moet je naar salo 15 min. rijden.

Veel aanbieders maken de situatie mooier dan het is.

Keuken is niet voorzien van magnetron of goed keukengerei.

het is een allegaartje.

mooie lokatie wel onverzorgd en oud

Freddy
8-8-2009

Huisjes zijn ruim maar leeg, ongezellig en oud.sommige zijn opgefrist en het is dus een kwestie van geluk of je die treft. Maargoed je leeft meer op het terras. Ligging is perfect en sommige huisjes hebben erg mooi uitzicht.niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn ivm vele trappen.

tuin is eigenlijk een paradijs (als er wat aan gedaan wordt.)

Beneden (manerba)is het strand met alleen campings rond het meer (zeer druk)

Geen boulevard of iets te doen.

Stadje Salo is geweldig en 6 KM (15min)hiervandaan.

Dat is dan ook duidelijk de volgende bestemming. totaal omgeving is prachtig en mooie vakantie gehad.

Waardeloos! Vieze bende!

Lou
20-1-2009
  • Onderkomen1

Wij zaten in het hoogseizoen in een huisje. Met een kind van 2 jaar erg kindonvriendelijk gezien de trap aan het balkon! Huisje: 1 vieze bende; schimmelvlekken, in de douche, toilet smerig, overal spinrag, enz... Prijs kwaliteit verhouding klopt voor geen meter! Het zwembad slecht onderhouden; stukken tegels uit de mure, schimmel, schimmel en nog eens schimmel! Alleen het restaurant niet anders dan hulde, aardige mensen en lekker eten.

Ondanks dat, voor ons nooit meer, zou u ook moeten doen!

tot zomer 2009

karin en john
26-12-2008

wij waren met 3 kinderen in de leeftijd 11, 4, en zes jaar en een geweldige vakantie gehad.

Je hebt alles wat je nodig moet hebben.

wij hadden een huisje langs de in en uitgang en hebben totaal geen last gehad van de weg die er achter liep.

De kinderen hebben zich prima vermaakt en het eten was goed. Leuk personeel en de animatie voor de kinderen was ook goed.

Er waren mensen die klaagden over de huisjes die niet zuiver waren maar dat van ons zag er keurig uit. We hebben bij centerparcs wel anders mee gemaakt. En het toilet en bad doe ik toch zelf altijd nog een keer.

Dus al met al een zeer geslaagde vakantie, zo geslaagd dat de kinderen er weer naar toe wilden.

Dus laat het maar snel zomer worden