Zoover

5,3

Matig

• Activiteiten1,9
  • Onderkomen4,3

Gardameer erg mooi en willen terug maar niet hier.

Ingrid de Roos
1-10-2019
  • Activiteiten1
  • Onderkomen4

Bleken achteraf aan het eind van het seizoen te zitten. Erg harde bedden met dunne matrassen. Hadden een 4 persoons huisje met een 2 kamer app beneden. De kamer beneden heeft geen voorzieningen alleen een bed en een badkamer. Broodjes waren lekker vers maar het restaurant had niet veel meer te eten en erg duur.

Gereisd Met vrienden in september 2019

Leuk voor één keer

Nicole
8-8-2017
  • Onderkomen5

Er zijn 3 zwembaden, alledrie verschillende dieptes, dus voor ieder wat. Géén glijbanen.

Wij hadden een 4 persoonsappartement met bedbank. Te klein voor gezin met 2 tieners.

Mooie keuken, maar geen stopcontact bij het aanrecht. Niet handig.

Wifi is gratis, maar zéér slecht!

Wij hadden bij een touroperator geboekt, hierbij stond niet vermeld dat je moest betalen voor de airconditioning (6 euro per dag).

Restaurant op het park stelt niet heel veel voor, maar prima om 1 of 2 keer te eten.

Wij zullen niet nog eens terugkomen op dit park.

Om bij het Gardameer te komen moet je eerst een aantal trappen af (en op), niet handig als je slecht ter been bent.

Perfect

Familie
11-8-2016
  • Activiteiten7

Werkelijk perfect. Heerlijk rustig park zonder schreeuwerige animatie en rumoer tot laat. 3 zwembaden en het Gardameer om in te zwemmen. De park ligt direct aan het meer dus lekker dichtbij. Als je vertier zoekt moet je hier niet heen gaan, dat is er niet.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016

Niet goed niet slecht!

André
18-8-2015
  • Onderkomen6
  • Activiteiten2

Mooi parkachtige omgeving. Prima zwembaden, gelegen aan een relatief drukke rumoerige weg. Wij hadden een 6 persoons appartement, bestaande uit een slaap-badkamer op de begane grond en een woonkeuken met slaap- en badkamer op de 1e. Het geheel is niet geschikt voor 6 personen! Badkamers missen planchet, handdoekrek en wc-rol houder. Het keukenblok is in slechte staat. De uitrusting is erg beperkt, zelfs voor 4 pers.

De slaapkamer boven is gevuld met kast en een bed, echt ruimte om er om heen te lopen is er niet. Wij zijn begonnen met een grondige schoonmaak!

De appartementen kunnen bereikt worden via een trap aan de buitenzijde waarboven de druppelende afvoer van de airco zit. Om bij de trap te komen moet je door een gat in de gevel, niet bukken is hoofd stoten. Er is goede parkeergelegenheid, in en uit parkeren is krap.

Op het terrein is een Mini Markt en een Restaurant, zeer mini en een restaurant kun je het niet noemen. Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Gewoon goed

Jaap Kant
13-9-2013
  • Onderkomen8

Ondanks alle azijn recensies die we hier hadden gelezen hebben we toch de boeking gedaan, omdat we al laat waren met boeken. Met enige angst zijn we afgereisd naar dit park. Bij aankomst werden we keurig ontvangen bij de receptie. De receptie zag er wel verouderd uit, maar het gaat om het personeel nietwaar! Na duidelijke uitleg en de overhandiging van onze sleutels en papieren kregen we van de eigenaar een flesje plaatselijke olijfolie aangeboden. Eenmaal in ons huisje was alles gewoonweg schoon en ruim van opzet. Interieur was aan de oude kant, maar alles was heel en functioneel. Ook de zwembaden waren keurig. Alles in zijn eenvoud is dit een locatie die gewoonweg goed te noemen is. Het eenvoudige restaurant heeft een goede keuken tegen een lage prijs. Je kan hier met een 4-koppig gezin voor 50 euro lekker eten. Voor de high society kun je langs het meer (10 minuten lopen) voor het 3-voudige gaan eten en dan betaal je puur meer voor het uitzicht. Ik zou hier zeker terug willen komen!

Veel ruimte/privacy

Kok
10-8-2013
  • Activiteiten7

Wij zaten dicht bij het meer. Ideaal met een boot. Zwembad even wat trapjes op maar goed te doen en hierdoor een prachtig uitzicht. We hadden een vrijstaand huisje wel dat ouder maar veel ruimte zowel binnen als buiten. Kinderen wel in de kamer laten slapen ipv in stapelbed. Hier was zoon (8jaar) nl. Uitgevallen met als gevolg ziekenhuis opname. Hier zitten dus geen hekjes voor zoals vaak in Nederland. Ja dan is het even echt Italiaans, dan zullen de vorige gebruikers deze wel hebben meegenomen. Maar volgens buren, kwamen er al jaren, hebben deze er nooit gezeten.

Maar toch een heerlijke vakantie gehad.

Mooi uitzicht maar oud en vies park

Eric Kroon
25-9-2011
  • Onderkomen2
  • Activiteiten1

De ligging aan het Gardameer is mooi. Mooi grindstrand alleen erg ver lopen vanaf de huisjes. De huisjes zijn erg karig en oud. Alles is ook erg gehorig. Voor kinderen echt te saai, echt voor rustzoekers die alleen in hun huisje slapen.

Gereisd Met vrienden in augustus 2011

Prachtige vakantie, heerlijk!

Rita
21-8-2011
  • Onderkomen7
  • Activiteiten3

Wij zijn net terug van Villapark Sanghen. Het was een heerlijke vakantie. Ons appartement was prima!!! Nieuwe douche en keuken. Het appartement was keurig schoon. Groot balkon. Weinig privacy doordat balkons half zijn gescheiden. Dat was het enige minpunt. De zwembaden waren heerlijk, veel ruimte en veel ligbedden. Kon inderdaad wel een opknapbeurtje gebruiken maar dat stoorde verder niet. Het park werd keurig onderhouden. Wij hadden twee meisjes van dertien bij ons, daarvoor werd niets georganiseerd. Alleen voor heel jonge kinderen. Dat was jammer maar de dames zelf hebben zich uitstekend vermaakt bij het zwembad en het meer. De omgeving is echt prachtig, het meer ook en de leuke stadjes zijn erg gezellig. Een aanrader is s'avonds naar Gardaland. Niet duur en leuk voor de kinderen. 2 Weken zijn te kort maar volgend jaar gaan we weer.

Weer een heerlijke vakantie gehad.

S v. Z
14-8-2011
  • Activiteiten7

Ben nu voor het 3e jaar naar deze plek op vakantie geweest, en elke keer was het weer even prettig.

Het is een mooi park, gezellig huis en 3 mooie zwembaden.

uitzicht is prachtig, ook de tennisbaan was zeer netjes,

wat mij betreft volgend jaar weer

Alberto (eigenaar) mag trots zijn op dit park.

Gereisd Met partner in juli 2011

Zeer gedateerd park aan renovatie toe

nee
7-8-2011
  • Onderkomen4
  • Activiteiten6

Het park is 'vergane glorie', het uitzicht en het terras zijn mooi maar de rest kan zeker een opknap-beurt gebruiken. Alles is oud (huisjes/zwembaden/tennisbanen). Ons huisje was smoezelig/vies. Personeel is welwillend om dingen aan te vullen. Zeker geen 4 sterren waard (20 jaar geleden waarschijnlijk wel nu zeker niet meer).

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2011