Zoover

7,2

Been there, done that

Fokje Modder
25-7-2018

Bijzonder hotel met appartementen in een rustige omgeving. Ideaal als je de drukke campings rond het garda-meer wel gezien hebt. Prima uitvalbasis op steden te bezoeken. Appartement is prima, zeker in de zomer erg fijn met een werkende airco. Wifi is van mindere kwaliteit. Krijgt 2 code's. Je kan er geen extra bijkopen... Personeel is bij de appartementen aardig arrogant. Hotel personeel is daarentegen vele malen vriendelijker. Broodjes zijn om 8 uur uitverkocht. Prima bakker op loopafstand. Zwembad is prima, maar voor glijbanen met je toch elders zijn. Hadden het na een week wel gezien. Been there, done that

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Heerlijk!

Petra
9-8-2017

Wat een heerlijke groene oase van rust.

Fijn zwembad, leuke animatie.

Wij hadden een fijn appartement met hotel faciliteiten. Fris en schoon.

Goed werkende airco.

Fijn dat er een shuttle service rijd. Garda is dichtbij dus ook met de auto goed te doen. Leuke uitvalsbasis.

Receptie hotel heel vriendelijk, receptie Appartement kan beter. Spreken ook slecht Engels.

Eten poolbar heerlijk, avond buffet matig. Ontbijtbuffet super.

Maar wij komen zeker terug.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

erg slechte ervaring

Y.Hanna
30-4-2017

Wij zijn vandaag 30 april terug van een zeer slechte vakantie.

Erg misleidende tekst. Wij hebben via de website van touroperator geboekt.en voor dit hotel gekozen omdat op de site van touroperator staat heel duidelijk dat ze een binnen zwembad hebben, maar dat is helemaal niet waar.

En deze hotel/appartementen zijn echter niet aanrader voor families en mensen die in april/mei even weg willen. is vol met voetbal teams en erg vervelende tieners.

Schone schijn,internaat versus mooie website

terry horckmans
19-4-2014

Op hotel, net, junior suite goed, met auto 10 min rijden naar Garda (weinig te beleven).Mooi domein tegen de heuvels. Niet als je moeilijk te been bent, trap op en af. Hfdz. Duitse toeristen. Binnenzwembad VERBODEN voor kids/volw.12€pp, WIFI/2€/per toestel/dag+werkt zelden, vaste plaats aan tafel.Vooral heel erg pover eten en dat in Italië! Reizen al 30 jaar (half pension) maar hier écht bedroevend. Salad bar=droge salade, tomaten, wortelen in plastic kom,dessert buffet altijd uitgeput, avondmalen(keuze uit 2)dag voordien doorgeven. NIET voor kids. Zeer kleine porties &wisselende kwaliteit, meestal smakeloos en ondermaats. Ontbijt nog droeviger: hardbakken pistoles/ 'plastic' kaas,hesp,salami/fruit uit blik/geen enkel streekproduct (It.kazen, vlees)of vers product. Kan er nog steeds niet van over. 4 sterren wrsch. door mooie domein, tennisbanen, zwembad, fitness en SPA. Niet voor Bourgondiërs. Vanaf 21 uur zelfs geen muziekje, geen deftige bar, nooit iets te beleven. Nooit meer!

Mooie appartementen

arcin
13-3-2014

Goede accommodatie, wel een eindje van het centrum.

Gereisd Met partner in januari 2005

leuk hotel, een aanrader!

Isabelle Arys
27-8-2013

wij kozen voor een appartement ipv hotelkamer, met onze kinderen van 3 & 5. Heel leuk gelegen, met een grote tuin rond zodat we heerlijk konden BBQ'en met onze vrienden 's avonds. Animatie was ook in orde, de animatoren waren gemotiveerd en niet alleen de kids, ook wij deden graag mee. Ontvangst aan de receptie was wel zéér onvriendelijk! Het was duidelijk het uur om een siësta te doen. Maar dat was dan ook het enige minpunt. Ook leuk is de gratis shuttlebus naar Garda. Het zwembad ziet er gigantisch en druk uit, maar wij hadden altijd een goede plaats en de drukte valt niet zo op omdat het zwembad zo groot is. Ik zou er zeker teruggaan!

Tophotel op groot domein

Bart Bex
25-8-2013

Tophotel,ruime familiekamer met airco.Gelegen in apart gebouw (rustig).Groot zwembad,steeds genoeg ligstoelen.Zeer vriendelijk personeel.Uitgebreid ontbijtbuffet (halfpension = keuzemenu , 2/week=buffet)in restaurant met zicht op meer).Kamers,hoofdgebouw en domein zeer proper.Drankjes aan zwembad en bar normale prijzen(flesje water =1 euro).Garda op 3km (gratis hotelbusje ,rijdt wel niet tussen 12u30 en 17u)

leuk

boons
22-7-2013

zeer mooi hotel vriendelijk personeel rustige ligging.

Eten in hotel is heel goed.

Jammer is dat het zwembad al om 19.00 uur dicht is en als er zwemploegen zijn je zo op het heetst van de dag uit het zwembad word gehaald omdat de ploegen een wedstrijd hebben of moet trainen.Zwembadpersoneel vind het ook niet kunnen maar naar herhaaldelijke keren gebeld te hebben naar de manager kwam hij niet opdagen en mochten ze het zelf oplossen.

Dus meneer de manager neem maar eens een voorbeeld aan je personeel die zijn wel klantvriendelijk.

Voor herhaling vatbaar!!

De Vos Wendy
28-7-2012

Hotel Poiano te Garda is een aanrader!

Hebben net een gezinsvakantie met 2 kids (5 en 8 jaar) van 10 dagen achter de rug.Het was er leuk ,mooi en hadden een uitzicht op het Gardameer zowel vanaan het zwembad, restaurant, kamer .Het resort is volledig opgebouwd met uitzicht op het gardameer.MOOI !!

Ook het personeel was zeer vriendelijk,je kon er zowat alles aanvragen. In het restaurant, we hadden halfpension waardoor we s'morgens van een ontbijtbuffet konden genieten,voldoende keuze.S'avonds moesten we kiezen uit 4 voorgerechten en 4 hoofdgerechten.Allemaal zeer lekker ,voor een grootkeuken zeer zeker zijn 4 sterren waard. En vond je niks voor de kids dan kon je gerust iets anders vragen.Prijs/kwaliteit TOP.

De kamers waren ruim genoeg voor 4 personen.Alles was proper en de badkamer was ook tiptop in orde.Niks op aan te merken.Dagelijks werden ze opgeruimd en gestofzuigd. De accomodatie in het hotel was ook zeer ruim,voetbal ,volleybal,pingpong,waterpolo, s'avonds dansen a/h zwembad.

Een heerlijk verblijf

Bas
19-4-2012

We hebben samen met onze dochter van 2 jaar een heerlijk verblijf gehad in het appartement. Bij al onze vragen en verzoeken werden we prima geholpen door de vriendelijke staf. We hebben met zijn drieen van het zwembad genoten. Dit alles in een schitterende omgeving! Volgend jaar gaan we weer!

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2011