Zoover

8,8

Zeker een aanrader

Wijnanda
11-9-2019

Prima hotel. goede locatie bij het centrum. uitstekend uitgebreid ontbijt/buffet. vriendelijk personeel. ruime nette kamer (vijfde etage).

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

goed hotel op een super locatie

marloes
7-1-2015

het hotel ligt een ideale locatie aan het eind van o'connoll street. je kon alles makkelijk op loopafstand bereiken, maar de haltes voor de hop on/hop off bus waren ook dichtbij.

het is een rustig hotel met vriendelijk personeel. de lift was alleen te gebruiken met je sleutelkaart!! de kamer zelf was groot en netjes, ook was er een waterkoker aanwezig, zodat je zelf thee of koffie kon zetten.

het was alleen wel warm op de kamer. grote badkamer met (laag) bad/douche.

de kamer werd ook elke dag schoongemaakt en voorzien van schone handdoeken.

Prima hotel om Dublin vanuit te verkennen

Elles
22-8-2012

Dit was het "eindhotel" van onze Ierland-rondreis juni 2011. We hebben er niet gegeten, alleen drie dagen gelogeerd. Net, schoon hotel, prima bedden, ruime badkamer. Wel beetje gehorig, maar dat is met de meeste stadshotels naar mijn ervaring.

Gereisd Met vrienden in juni 2011

net hotel

Marion
7-10-2008

Net hotel op loopafstand van centrum e.d. Aan de overkant kun je ontbijten, dus dat hoef je niet persé bij te boeken. In het hotel is een bar. Het restaurant is niet bijzonder, maar ook niet slecht. Wij hebben hier op goede vrijdag gegeten; dan is in Dublin veel gesloten en kun je alleen in je hotel alcohol kopen, mits je er ook gegeten had.

Gereisd Met vrienden in april 2008

Een weekend in het hotel geweest in nov

Ries
6-8-2007

Een weekend in het hotel geweest in nov. 2006. Prima verzorgd, mooie ruime én schone kamers en prima uitvalsbasis voor een (lang) weekend Dublin.

Ontbijt in bufetvorm, voldoende keus. Diner hadden we in 3 keuzemnenu vanwege groepsreis, maar van de kaart ook mogelijk. Ook dit was keurig verzorgd. Personeel vriendelijk en behulpzaam (op eentje na, leek wel een bouwvakster).

Voor herhaling vatbaar voor ons volgende tripje.