Zoover

8,1

Centraal gelegen

Juliette
23-2-2018

Schoon en netjes, prima ontbijtbuffet.

Wel zeer gedateerd, wie heeft er nog lichtbruine lakens? Maar schoon en netjes en het grote voordeel is dat het heel centraal gelegen is, zijstraat van O Connell street.

Gereisd Met partner in januari 2018

Geweldig

Melissa
14-1-2018

Ligging is top, personeel hulpzaam en aardig, goed schoon en voor een goede prijs

Gereisd Met partner in januari 2018

Prima Hotel om Dublin te ontdekken

wyfotografie
19-4-2016

Heerlijk, goed en servicegericht Hotel. Goeie locatie om van daaruit Dublin te ontdekken. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel en heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet.

Gereisd Met partner in april 2016

Geweldig weekend!

Jansen
23-10-2014

We hebben bij touroperator geboekt bij een ander hotel, deze boekten ons geheel echt vriendelijk en op tijd over naar dit geweldige hotel. Het was mijn verjaardag op de tweede dag en kregen daarvoor een upgrade. Tevens heeft mijn vriend me ten huwelijk gevraagd in Howth op de cliffs! De receptie was net zo enthousiast als ik en hebben een geweldig restaurant voor ons gereserveerd met super plaatsen. Ook bij de bar waren ze behulpzaam en vriendelijk. En schoon! Wauw. Hier komen we terug!!

Goed hotel op zeer goede locatie

Jozef
9-5-2013

Vriendelijk personeel. Zeer goed gelegen om het belangrijkste deel van de stad te voet te kunnen verkennen.

Bus van de luchthaven stopt voor de deur. Hop on hop off bus stopt vlakbij.

Prijs kwaliteit zeer goed. Ontbijt kost 11€. In de omgeving verschillende restaurants voor minder dan 6€ ontbijt.

Gereisd Met vrienden in april 2013

Hotel goed voor herhaling

corry
27-5-2010

Best Western Academy Plaza is een goed hotel in een rustig zijstraatje gelegen ,maar toch ook weer direct in de buurt van alle drukte van O'Connelstreet.

Kamer was prima ,netjes met elke dag schoonmaak en nieuwe handdoeken.

Personeel was vriendelijk en behulpzaam.

Kamer was niet groot maar perfect voor paar nachtjes/daagjes Dublin.

Je kan de air-coatch nemen vanaf vliegveld ,deze bus stopt bij 1e halte op O'Connelstreet ,ga je het straatje in en sta je direct voor het hotel makkelijker kan het niet.

Dit hotel heeft 2 sterren maar persoonlijk vind ik het 3 waard ( ondanks geen koelkastje op kamer).

Airco op kamer en geen geluids hinder van verkeer enz.

Prima hotel op ideale lokatie

mrloes
6-9-2009

Net terug v 4 nachten in dit hotel en 'n prima verblijf gehad.

Geboekt via internetaanbieder en nog 'n paar x met het hotel perslk gemaild omdat ik vragen had: iedere x netjes en snel antwoord.

Vanaf 't vliegveld neem je de AirCoach, koop meteen een retourtje voor 12 E p/p. Stap uit bij 't Gresham Hotel en je bent meteen, om de hoek, bij 't Best Western. De lokatie is heel ideaal ten opzichte van allerlei leuke/bekende dingen in Dublin.

We hadden een 'twin room' met 2 losse bedden. Iedere dag schoonmaak en handdoeken. Helaas had ik met de laptop geen constante draadloze verbinding. De ene x was 't bereik zeer laag, soms was er helemaal geen verbinding mogelijk. Dit was jammer maar meteen ook 't enige (kleine) nadeel van ons hele verblijf.

We hebben geen gebruik gemaakt van ontbijt/lunch/diner in 't hotel, we vonden 't in de stad leuker. Er is ook 'n koffiehoek met fruit, sandwiches, juices etc.

Receptie nam laptop in bewaring op dag v vertrek tot eind vd middag.

Een aanrader

Absolute aanrader!

24-7-2009

Dit hotel is pas opgeknapt en is geweldig geworden: 3 restaurants en moderne kamers met een heerlijk king size bed. Helaas gaat dat wel ten kosten van enige loopruimte. Maar ach, je slaapt er alleen maar. Het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam. Desgevraagd is er een verlengde uitcheck gratis mogelijk!

De restaurants zijn: het ontbijtrestaurant met een buffet Ierse stijl, een 'pub'en een Aziatisch restaurant. Vooral dat laatste is de moeite meer dan waard.

Hotel ligt net off O'Connel street, met de Airlink bus om de hoek en centrum op loopafstand

Zeer net en schoon hotel. Super service

m en p
5-6-2009

Ideaal hotel voor een lang weekend Dublin. Ligt perfect. Kamers zijn zeer netjes en superschoon en bovendien van alle gemakken voorzien. (koffiezetter en fohn op kamer)

Service is super. Wij hadden een adapter geleend (voor iers stopcontact) bij receptie tegen een borg van vijf euro. Bij uitchecken waren we deze vergeten. Krijgen we toch thuis een brief van het hotel met een briefje van vijf erin!!

We hebben niet gegeten in het hotel, dus weet hier niets over te zeggen.

Kan het iedereen aanbevelen!

GROTE AANRADER!!!!!!

Claudio N.
18-12-2008

Wij kunnen alleen maar lof spreken over deze hotel,als u verder leest weet u waarom.

Als jong echtpaar trokken we afgelopen week op citytrip naar dublin.

Na lang zoeken en vergelijken besliste wij om dit hotel te boeken via booking.com,er was een actie op het moment 3 nachten(2perskamer) voor 198 euro,wetende dat dit een superprijs is voor een hotel in deze categorie en in het oh zo dure dublin.

Ik had de receptie via mail laten weten dat we een pasgehuwd echtpaar waren,en als verrasing kregen we aan de balie te horen dat ons kamer kostenloos van standard naar superior werd geupgrade.

Dit was een zeer ruime fantastisch mooie kamer,en een mooi gebaar van de receptie.

Het hotel is van de ingang tot de kamer zeer modern en netjes ingericht,de staff is zeer vriendelijk en doen er alles aan om je te helpen met al je vragen,en de ligging tov van het centrum is optimaal ,5 min wandelen van temple bar en op paar passen van O'connel street ,waar ook alle bussen stoppen,16a=airport.