Zoover
Baross

Baross

Taal

Sorteren

Heeft zijn voor en nadelen

Maikel
2-3-2017

Hotel vlakbij het centraal station en een metro station, openbaar vervoer is prima geregeld.

Pluspunten: vriendelijk personeel, goed bereikbaar, lekker ontbijt.

Minpunten: kamers slecht, erg gehorig en het mocht allemaal wat schoner.

Al met al is de prijs kwaliteit verhouding goed, maar mocht je een schoon hotel willen raad ik je aan om wat anders te zoeken.

Prima centraal gelegen hotel voor stedentrip

Sandra
28-1-2017

Dit hotel is prima voor een citytrip van 2 tot 3 dagen. Goed gelegen vlakbij centrum met voor de deur een bus- en groot metrostation. Hotel bevindt zich op de 4e en 5e verdieping. Is goed bereikbaar met 2 liften. Bagage achterlaten mogelijk in hotel. Bewaking/concierge van pand bij deur beneden. Keurige receptie en ontbijtzaal. Wij hadden kamer 402 met uitzicht op binnenplein. Rustig, niks gehoord van buren/medebewoners terwijl hotel aardig vol zat. Ontbijt was keurig met buffet, genoeg broodjes, beleg, ei, yogurt etc. Kleine badkamer was netjes. Douchekop was kapot maar werd na melding gelijk gemaakt. Tv op kamer, klein assortiment water en snacks roomservice, verwarming/airco, zeep-

dispensers bij wasbak en douche. Verwarming in badkamer. Bedden keurig. Elke ochtend schone handdoeken en opgemaakte bedden.

Middelmatig

Willen
7-5-2016

Hotel Baross ligt tegenover station Kelety. De metro (lijn 4 en lijn 2) stopt pal voor het hotel. Het hotel is heel eenvoudig. De kamers zijn schoon, maar daarmee is ook alles gezegd. Het geheel doet gedateerd aan. Het oogt ook allemaal wat versleten. De kamers zijn gehorig. Het ontbijt eenvoudig.

De stad is vanuit het hotel goed bereikbaar. In de buurt zijn enkele supermarkten te vinden evenals (fastfood) restaurants. Op loop afstand (kwartiertje) is een groot winkelcentrum

goed hotel

kabreromi
19-6-2015

het hotel ligt aan de weg tegenover het centraal station, de receptie evenals de ontbijtzaal op de 5de etage. De kamers zitten niet aan de wegkant, maar aan de achterkant bij een binnenplaatsje, je hoort hier helemaal niets van de straatgeluiden.

Het was goed toeven, het personeel is vriendelijk, de kamers netjes en worden elke dag opgemaakt, alleen het ontbijt is karig.

Hotel belooft meer dan het geeft

Martin
13-6-2015

Het hotel is ideaal gelegen bij het openbaar vervoer..de bezienswaardigheden zijn tevens te voet te bereiken maar de metro was ideaal met om de 5 minuten een nieuwe metro. Het sanitair was onvoldoende..wel schoon maar de wcbril schoot van zijn plek toen ik ging zitten. De stop van de badkuip was alleen met een tang te verwijderen zodat het badwater weg kon, De twee lampjes op de nachtkastjes waren kapot of er zat geen stroom op de contacten. De safe was opengebroken door of crimineel gedrag of door een eerdere gast die de code was vergeten...ik kon de safe dus ook niet gebruiken. Het hotel heeft op elke kamer een minibar volgens hun informatie..maar niet op kamer 413..het ontbijt was redelijk.

Stads hotel ,gehorig, ontbijt summier

gonnie
31-5-2015

algemene indruk is niet geweldig . stads hotel met kamers die niet fris ruiken.

Eerste kamer stonk als een riool natte plek op vloer bedekking wel andere kamer gekregen naar klacht.

Die erg gehorig was. iedere morgen om 5.45 wakker van wat boven ons zat !!

Om half zeven komt men met de karren met was over de het balkon rammelen. niet erg vriendelijk personeel, op een persoon na.

Simpel maar prima hotel!

ET
2-1-2015

Vanaf de buitenkant leek het hotel in de eerste instantie een tegenvaller. Eenmaal binnen (5e verdieping) is het prima te vertoeven! Sommige kamers kijken uit op een binnenplaats met leuke balkonnetjes. In principe best gehorig maar als je een kamer hebt aan de andere kant valt dit reuze mee. Kamers waren schoon, bedden lagen prima en ook de badkamer was netjes. Uitzicht op het station en metrostation waar je binnen 5 minuten bent. Vanaf daar is het twee haltes naar het centrum en drie haltes naar chain bridge, parlement etc. Goede ligging dus! In de straat van het hotel bevinden zich een aantal eetgelegenheden maar ook de mac, bk en kfc zitten om de hoek. Prima hotel dus voor een stedentrip!

Uitstekende uitvalsbasis

Mense
12-11-2012

Het hotel gaat schuil achter nieuw aan te leggen metrolijn, maar in onmiddellijke nabijheid van treinstation en metrolijn naar centrum. Druk, druk, druk dus. Hotel Baross is een net en schoon hotel, gevestigd op de 5e verdieping van een oud appartementengebouw. Kenmerkend: het uiters vriendelijke en behulpzame personeel. De kamers zijn voorzien van minibar en nieuw bad en toiletvoorziening Het ontbijtbuffet is magertjes, maar niet getreurd: in de nabijheid zijn vele eetgelegenheden. Zoals gezegd: een prima start voor een short stay in Boedapest.

Leuk hotel

Nelly
9-10-2012

Leuk hotel op 5de verdieping van een appartementencomplex. Vlakbij station en metro. Eenvoudige eetgelegenheden en barretjes in de buurt.

Schone kamer en badkamer die ruim genoeg waren.

Enorm achteruit gegaan, niet boeken!

su
29-8-2012

8 jr geleden geweest, goed bevallen, opnieuw geboekt, helaas dit keer erg slecht bevallen!

Ontbijt is tot 11 maar 10u is helft al op en wordt niet bijgevuld, ook is ontbijt erg weinig. Shampoo ed kregen we niet, moesten we dus zelf kopen. Handdoeken waren 4 van de 5 dgn op, gelukkig eigen handdoek mee. Dit is toch wel service die je in een hotel verwacht, maar dit was meer vergelijkbaar met hostel van 1 of 2*. Airco kapot, werd niet gemaakt (was 40 graden).

Een nacht wakker geworden door harde muziek en geschreeuw van buren. Blonde meisje bij receptie weigerde er wat van te zeggen. Doorgezeurd, toen ging ze met collega toch erheen. Buurman was echter niet van plan zacht te doen en dat vond ze prima (!). Dat vind ik niet netjes tegenover ons, wij zijn ook gasten. Ik heb toen andere kamer geeist.

Donker meisje bij receptie weg gevraagd naar Memento Park, stuurde ons totaal verkeerde kant op. Met telefoontje naar NL toch gevonden. Donker meisje boekte taxi naar vliegveld, 2u te laat..