Zoover
Hotel Poseidon Beach

Hotel Poseidon Beach

Hotelstersterster
6,7

Fijn hotel overal dichtbij en toch rustig gelegen

Jacqueline
3-9-2014

Poseidon is een fijn hotel direct aan het strand en slechts 5 tot 10 minuten van de echt toeristische drukte af. Het hotel ligt in een rustiger buurtje, maar er zijn op 50m al restaurants en winkeltjes. Recht tegenover het hotel is er een supermarkt met buiten een pinautomaat. Via het strand (wat een soort boulevard wordt in de avond) kom je lopend richting de Mainstreet veel fijne restaurants tegen. De combinatie van rust en dichtbij de drukte maakt dit hotel een prima keuze. Kleine kritische punten zijn het feit dat je als hotelgast betaald voor je strandbedjes. Het licht in onze hotelkamer was drama. In het half schemer onder de douche en opmaken was een uitdaging. De muren zijn wel van karton, hadden we een Slavische taal gesproken dan hadden we de buren verstaan. Onze nachtrust heeft het echter niet beïnvloed, de oordoppen waren mee :-) Highlights: ruime kamer, koelkast en fijn balkon.Lieve kamerdames, nette receptionistes. Een aanrader, hele fijne vakantie gehad in dit hotel!

Prima verblijfplaats! Erg genoten.

StephanieVM
8-6-2013

Goed hotel. We hadden een hele mooie kamer met geweldig uitzicht.

Vriendelijk personeel, ze helpen je snel. Prachtige kamers, goed schoongemaakt. Prima ontbijt.

Gereisd Anders in januari 2010

Van 16 juli t/m 28 juli in Poseidon Beach gebleven

Sam en Nicholas
2-10-2007

Van 16 juli t/m 28 juli in Poseidon Beach gebleven. Hotel ziet er netjes en verzorgd uit. Wij hadden een goede kamer (misschien geluk mee gehad?)Airco deed het prima en schoonmaak was prima. Het enige minpunt vinden wij de gehorigheid van het hotel. Superslecht geisoleerd, als de buurman een scheet laat hoor je 't al. En de plavuizen is een minpunt want dat kaatst echt door. Als er nou fatsoendelijke mensen in het hotel verbleven maar 70% is Engels en die maken heel veel leven met muziek, schreeuwen enz enz. Had het idee dat de meeste Engelsen aan het zwembad zaten. Zakynthos is supermooi maar wij gaan niet meer terug naar Poseidon

Van 20/08/2007 tot 27/08/2007 zijn wij te gast geweest in

Stefanie Pruis en Moniek Kiewik
31-8-2007

Van 20/08/2007 tot 27/08/2007 zijn wij te gast geweest in Poseidon beach

Echt Top!.Nette kamer met Airco, koelkast en bad.Onze kamer lag gelijk op de begaande grond bij het zwembad en het stand was op nog minder dan 1min lopen! het centrum is op 500m. waar je leuk kan winkelen en coctails kan drinken. Aanrader is om een boottocht te doen die gaat langs de blauwegrotten, scheepswrak(super blauwwater)en stopt in verschillende baaien om te zwemmen/snorkelen.wij hadden het geluk om de caretta caretta schippad te zien echt super!!.

Echt een aanrader er is genoeg te doen in Zakynthos.Wij komen zeker terug.

Prima hotel, alleen stikt het in het hoogseizoen van de is

Tessa en Jimmy
29-7-2007

Prima hotel, alleen stikt het in het hoogseizoen van de Engelse jongeren die veel lawaai maken.Het hotel is erg gehorig, zeker met die plavuizen.Ontbijt was redelijk, met wat stokbrood en jam of kaas kom je al een heel eind.Wel een paar x beschimmeld brood gezien dus uitkijken! Schoonmaak was goed, handdoeken kregen we wanneer nodig. Het zwambad is 1 Engelse kolonie. Wel schandalig dat als je om 4 uur op het strand komt nog steeds 7,50 moet betalen voor de bedjes! Aanrader om te eten is Tasos (tegenover hotel Blue waves) Lekker eten, leuke bediening en niet duur. Garden of eden viel tegen, snap niet al die positieve reacties. De propper van Hermion = vreselijke man! Doorlopen!

In de hoofdstraat 1x geweest, 1x en nooit meer. Alleen maar walgelijke Engelsen die om 11 uur 's ochtends al met bier lopen.

Zakynthos zelf prachtig eiland met veel groen en mooie baaien, rotsen.

Hotel is qua ligging super, mooi zwembad en je loopt echt

Karin
18-6-2007

Hotel is qua ligging super, mooi zwembad en je loopt echt zo het strand op. Ook de hoofdstraat is op loop afstand. Wij vonden het wel een erg gehorig hotel. Laganas is een super toeristisch plaatsje (en erg veel engelsen ). Het is heerlijk om over het strand te wandelen, zowel naar links als naar rechts, beide kanten hebben we schildpadden zien zwemmen!

Prima hotel goede service lekker dicht bij het strand als

Stel
15-6-2007

Prima hotel goede service lekker dicht bij het strand als je naar de hoofdstraat wil lopen dan van uit de tuin en het strand rechtsaf dan kom je van zelf de hoofdstraat tegen.

Als je uit eten ga controleer goed je bonnetje want men wil nog wel eens de prijzen verhogen met een paar euro verhogen.

Men kan lekker eten in Laganas maar zijn zelf erg ziek geweest van het eten in de Country tegenover de Garden of Eden en ook 2 dames uit ons hotel die een tafel naast ons zaten werden erg ziek van het avondje eten.

Poseidon Beach is een mooie locatie om vakantie te houden maar met buiten de deur eten hebben we geen goede ervaringen.

Lekker centraal gelegen, even zoeken welke kant de is, te

Ankie
20-5-2007

Lekker centraal gelegen, even zoeken welke kant de hoofdstraat is, maar eenmaal gevonden, goed te lopen vanaf hotel. Hotel is netjes, vriendelijk personeel, kamer is goed verzorgd. Strand voor de deur. Ontbijtbuffet stelt niet veel voor, droog brood wat je kunt roosteren, aangelengd sap, geen fruit. Diner uitsluitend gebruikt buiten het hotel, daar het centrum vele leuke restaurantjes heeft.

Wij zijn vandaag terug gekomen van het prachtige eiland we

Annelie
12-5-2007

Wij zijn vandaag terug gekomen van het prachtige eiland zakynthos,, het hotel vonden we toen we er aan kwamen een beetje oud,, maar daarna was het gewoon een super hotel,,het is maximaal 10 min lopen naar de hoofdstraat,, als je teminsten niet verkeerd loopt zoals wij deden,,Het hotel was school en netjes,, lekker groot balkon,, ontbijt was ook goed,, vooral als je niet zo'n grote eter bent is het een top ontbijt,, Aanraders om te savonds te eten : Garden of Eden harstikke leuke mensen die daar werken,, we werden door een van de medewerkers naar Hermion gestuurd,, daar is het ook super gezellig we hebben er zelfs mee afgelosten,, We gaan zeker nog een keertje terug,

Ramona ik vond het hier geweldig ik ben zelf in twee is

ramona dallie
31-8-2006

Ramona

ik vond het hier geweldig ik ben zelf in twee maanden tijd twee keer geweest,het is hier echt super en zeker aan te raden,aardige mensen en alles wat je nodig hebt dat heb je hier gewoon,ik ga zeker weer terug,echt waar iedereen moet hier geweest zijn,ik kan niet anders zeggen super vooral de mensen die ik ontmoet heb.........

Gereisd Anders in augustus 2006