Zoover

Hotel Poseidon Beach

Hotelstersterster
6,7

2019

Opzich oké hotel, maar niet te veel van verwachten

Sanne
8-1-2019

Opzich een prima hotel. Hadden vooraf wat reviews gelezen met negatieve punten zoals het eten en luidruchtige Engelse jeugd, maar nemen die vaak met een korreltje zout. Echter bleek hier wel een kern van waarheid in te zitten. Ontbijt en lunch was prima, maar het avondeten was vaak koud, zag er onsmakelijk uit en was ook vaak niet erg lekker. We zijn geen moeilijke eters, maar zijn toch vaak ergens anders wezen eten vanwege het karige aanbod van het hotel zelf. Inderdaad ook veel luidruchtige Engelse jeugd die 's avonds/'s nachts uit gaan in Laganas. Het zwembad is eigenlijk te klein voor de hoeveelheid gasten. Kamers waren prima en worden goed schoongehouden. Er ligt op Zakynthos helaas veel afval (in ieder geval in de omgeving van het hotel), maar als je een boottocht doet of een jeepsafari ontdek je wel dat het een mooi eiland is. Ligging van het hotel is erg mooi, aan het strand en uitzicht op ''turtle island''.

Gereisd Met vrienden in juli 2018

Perfecte vakantie!

Jessica de Cloe
27-11-2018

Het verblijf was heerlijk! We zaten in hotel Poseidon Beach, en wat een top hotel was dat. In de ochtend een heerlijk ontbijt, middag en avond eten vrijwel hetzelfde. Overdag heerlijk luieren aan de zee die in de bijna in de achtertuin lag, en in de avond entertainment bij ons hotel. En daarna natuurlijk de stad in!

Perfecte vakantie!

Gereisd Met vrienden in juli 2018

Nooit meer

Diana de Haas
    25-6-2018

Op dit moment is het vuilnis op zakynthos een groot probleem overal op straat ligt vuilnis wat stankoverlast geeft. Het hotel zelf heeft een prachtige ligging direct aan het strand. Ook de kamers zijn netjes en schoon. Helaas waren er veel Engelse jongeren die de nodige overlast gaven. S'nachts hierdoor slecht geslapen door knallende kamer deuren en nachtelijke zwempartijen (wij zaten aan de zwembadkant) . Ook namen ze hun drankjes mee het zwembad in wat mij de nodige ergenis heeft bezorgd. Er wordt geen enkele toezicht op gehouden. Dit hotel kan beter aangemerkt worden als jongere hotel. Voor mij nooit meer ik wil meer als 4 uurtjes nachtrust kunnen genieten

Gereisd Met vrienden in juni 2018

Super awesome

Anoniem
    18-10-2017

Het avond progamma was erg leuk en je kan er erg goed en leuk uitgaan.

Gereisd Met vrienden in mei 2017

Nooit meer

Jeannet
    13-9-2017

Animatie team deed hun best maar was in de avonduren onvoldoende aanwezig.

Het eten vonden wij ronduit slecht, brood altijd uitgedroogd, vlees, vis of kip lag altijd in onherkenbare saus, geen variatie in salade's, meloen komt na 13 dagen je oren uit.

Douche te klein.

Veel geluidsoverlast in de nacht door buurt hotels. Te harde muziek bij het zwembad.

Ondanks betaling zeer slechte wifi ontvangst.

Al het personeel was uitermate vriendelijk en behulpzaam.

Kamers werden elke dag verzorgt en we kregen voldoende handdoeken.

Prima vakantie gehad

Y.Jensma
    16-7-2017

Erg vriendelijk personeel.Eten was prima en overvloedig,was er iets leeg,dan werd er meteen een nieuwe schaal neergezet.Dat van eentonigheid in het eten( in voorgaande reviews) snap ik niet er waren juiste erg veel verschillende soorten en veel keuze.

Enige minpuntje voeding was het brood,dat was erg droog,maar kon geroosterd woorden dus ook geen probleem.

Bedje en parasol op het strand moet je betalen voor 6 euro per dag(dat is jammer)

Verder wat luidruchtige jongeren maar daar hebben wij niet veel last van gehad.

Kortom een aanrader.

Prima hotel, goede locatie

Maria
    11-3-2017

Zeer uitgebreid buffet, kleine kamers met klein balkon. Alles is wel goed schoon

Gereisd Met vrienden in juli 2016

smerig

Kimberley
    27-9-2016

We hebben een leuke vakantie gehad.De omgeving en de ligging van het hotel is mooi De badkamer was daar integen klein.Je kan niet op de wc zitten met de deur dicht. Het is er heel stoffig en een grote zand bende Er hangt een smerig douche gordijntje die je liever niet aan wil raken de kamer word niet schoon gemaakt.Het eten in het hotel is gebasseerd op de engelse gasten. Het ontbijt was oke het middag eten was pasta, kip en rijst, en de avond het zelfde Niks is vers en alles word lauw neergezet echt smerig. We zijn elke avond uiteten geweest wat erg lekker was en goedkoop in de mainstreet genoeg leuke tentjes.De excursies op Zakynthos waren geweldig.

Redelijk maar nooit meer naar dit hotel.

Willem
    26-9-2016

Kamers worden slecht schoon gemaakt

badkamer was heel smerig ,poep achter het toilet vies en goor.

Ontbijt met oud brood.

Eten is redelijk.

In dit hotel is weinig te beleven.

De ligging van het hotel is goed.

Gereisd Met vrienden in september 2016

Smerige kamers en vies eten

Maaike Jeannette
    24-9-2016

Vanmiddag zijn wij terug gekomen.We hebben een leuke vakantie gehad.De omgeving en de ligging van het hotel is prima.De hotelkamer viel mee je kon er met 3 personen slapen. De badkamer was daar integen klein.Je kan niet op de toilet zitten met de deur dicht. De badkuip is klein en het is er erg vochtig. Er hangt een smerig douche gordijntje die je liever niet aan wil raken. Het is een klein muf en vochtig hok waar niet schoon word gemaakt.Beneden in het hotel zijn er twee ruime douches waar je lekker kan douchen.Tijdens je verblijf word je kamer niet schoon gemaakt.Het eten in het hotel is gebasseerd op de engelse gasten. Het ontbijt was oke het middag eten en diner was elke dag hetzelfde en smerig en niet warm. Het vlees was half gebakken en nog rood van binnen. Niks is vers en alles word lauw neergezet echt smerig. We zijn elke avond uiteten geweest wat erg lekker was en goedkoop in de mainstreet genoeg leuke tentjes.De excursies op Zakynthos waren geweldig.