Zoover

Hotelstersterster
6,7

Anet
10-10-2018

Met onze dochter van 2 jaar hebben wij 11 dagen een top tijd gehad in dit mooie hotel. Wij hadden een kamer met een prive zwembad super gaaf, maar wij vonden dit wel gevaarlijk ivm onze dochter. Eenmaal aangegeven bij de receptie begrepen ze dit meteen en kregen we een andere kamer. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam en heeft zelfs geholpen met de koffers naar de andere kamer te brengen. De kamers werden dagelijks schoongemaakt en iedere dag ook nieuwe handdoeken. Het eten was iedere dag net wat anders, kortom hebben wij een top tijd gehad hier. Wij komen zeker terug!!

Gereisd Met jonge kinderen in september 2018

Niet doen!

Anoniem
29-5-2018

Ik dacht na het lezen van de recensies dat het niet zo erg kon zijn aangezien dit hotel met 4 sterren op de website van touroperator staat. Al snel bleek dat dit hotel dat absoluut niet waard is, op een aantal andere sites staan dan ook maar 3 sterren vermeld. Maar ook dat was het niet waard. De kamer was veel te klein voor 2 volwassenen en een baby. Mini badkamertje met bad maar zonder stop. (Die krijg je ook niet als je erom vraagt) Het was er viezig en heel erg gehorig. Mijn vriend hield er een leuk souverniertje aan over, rode bulten over zijn hele lichaam, bedwantsen! Het eten was helemaal te erg, niet gaar, brood hard, zout water uit de postmix, geen vers fruit, koud! Er waren zelfs mensen die hun eten gingen opwarmen in de (vieze) magnetron. Het personeel moest hierom lachen. Het zwembad is best lekker maar veel te klein voor het aantal gasten en een berg opblaasbedden en mega unicorns waardoor zwemmen onmogelijk is.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2018

leuke vakantie

Sheila
3-9-2017

Minder goed: wij kregen met vier personen een piepkleine kamer. Er waren drie slaapplaatsen en er kon echt met geen mogelijkheid nog een babybedje bij. Mini badkamer en balkon. Ik klaag niet snel maar dit kon echt niet. Bij de receptie zei men eerst dat er geen groteren kamers waren in het hotel maar de touroperator biedt wel grotere kamers aan dus dat leek mij niet kloppen. Na enig soebatten toch de volgende dag in het gebouw tegenover het hotel een grote kamer gekregen.

Schoonmaak: zeer matig. Buffet: eenzijdig, lauw eten en smakeloos. Animatie: nauwelijks. Vind ik niet erg maar als je er van houdt dan moet je niet hier zijn. Ligbedden bij het zwembad: geen gebruik van kunnen maken want er zijn er weinig en allemaal bezet door "handdoekje leggen". Tegen betaling ligstoelen verkrijgbaar op het strand.

Wel goed: de ligging, vriendelijk personeel, veel handdoeken per dag, veel supermarkten om de hoek en restaurantjes, clubs en bars, tegen het strand aan.

Heerlijke vakantie gehad!!

Claudia
1-9-2017

Wat een gemoedelijk hotel, vriendelijk personeel, prachtige ligging, heerlijk eten en voor herhaling vatbaar!!!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

Relaxte vakantie met zwembad en strand

C. van der Veen
2-9-2012

Prima hotel met elke dag schoonmaak op de kamer. We hadden met ontbijt geboekt en dit was goed voor elkaar. Wel misten we hier wat meer variatie in. Vanuit je hotelkamer zo naar het strand zonder gesleur met tassen. Vanuit het strand ook net zo snel weer in het zwembad. Restaurant bij hotel vrij uitgebreid en goed. Vriendelijk personeel. Belangrijk om te weten: familiekamers hebben geen uitzicht op zwembad.

Strand loopt heel geleidelijk af. Ideaal voor met kinderen.

Erg fijne vakantie gehad

Meijer
14-8-2011

Zeer mooi hotel met prima ontbijt. Maar let wel op dat je bij het boeken van een familiekamer met 4 personen op één kamer ligt en daar ook het keukentje bevindt. Wij hebben veel last gehad van herrie, wij zaten aan de straatkant en daarbij is het hotel erg gehorig. We zaten tussen de "jeugd" en die vieren feest op de hotelkamer. Gelukkig na één week een andere kamer gekregen waar geen herrie was. Dit was perfect. Groot minpunt zijn de bedden. Verder is het personeel super lief voor kinderen.

heerlijke vakantie

Dyana
7-8-2011

Het hotel ziet er echt mooi en schoon uit. De kamers zijn prima, soms wat krap als je met z'n 4en bent. De badkamer is zeker niet groot, maar prima. Het zwembad ligt heerlijk in de zon en rondom genoeg bedden. Het strand is direct voor het hotel en zeer kindvriendelijk. Je kan in de omgeving echt goed eten. Restaurant Horizon is leuk en gezellig, maar eigenlijk is het het leukst om verschillende restaurants te proberen. Schildpadden hebben wij niet gezien. Alleen eenmaal met een boottocht was er 1 die even adem kwam halen aan de oppervlakte, maar zo weer weg. Watervillage is echt een aanrader. Kortom een heerlijke Griekse vakantie!

Goede ligging

Diana
29-9-2010

Twee weken in Poseidon Beach geweest. Uitstekende ligging. Direct aan het strand. Op loopafstand van veel eettentjes en de 'main street'. Het centrum van Laganas vonden wij niet veel voorstellen. Eén lange straat met discotheken, barretjes en souvenirswinkeltjes. De eerste week was goed vertoeven. De tweede week 's avonds en 's nachts heel veel overlast gehad van Sloweense en Poolse jongeren. Hard schreeuwen, eigen muziekinstallatie mee, met deuren bonken... Verder vonden wij de familiekamers niet erg rustig liggen. Ze liggen aan de voorkant van het hotel aan een redelijk lawaaierige weg. Veel bussen en vrachtauto's komen voorbij.

Badkamer zeer klein. Goed gegeten bij: Horizon, Tasos en Marabou (aan het strand) en Midos (direct rechts als je hotel uit komt).

Kortom: genoten van het mooie weer en het eiland, maar niet gecharmeerd van het hotel