Zoover

2019

prima vakantie gehad

riet
17-5-2019

weekje met zoon en neef we waren vroeg in het seizoen weer was niet zo geweldig al was dat plaatselijk verschillend hotel goed verwacht geen hoogstandje eten goed soms eentonig veel Engelse veel oudere en Russen handjevol Nederlanders zwembad en zee ijskoud Aandachtspunt let op de opstappen en trappen ze zijn niet gemankeerd vooral bij zwembad zijn er menige onderuit gegaan veel klachten ingediend hoop dat ze er wat aan doen!! tripjes geboekt bij lokaal bureau Nederlandse goedkoop geef goede informatie zeker 'n auto huren eiland is niet zo groot maar heel mooi boottochtje carata carata prachtig tocht bij lokaal bureau € 15 bij de reisorganisator €35 Zakatos leuk stad winkelstraat soort pc Hooftstraat lan ganas zelf veel souvernieswinkels bars mensen zijn erg vriendelijk niet op dringend ze komen wel naar je toe maar als je zeg kijk even is prima lokaalbureau zit kleine 10min van hotel links aan houden dan rechts

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2019

Vreselijk hotel! Ga niet!

Litza Moulakis
9-6-2018

Nog nooit zo'n slecht hotel gehad. 4 sterren van touroperator zijn volkomen onterecht. Oude smerige kamers met smoezelig badkamertje. Eten is echt niet te doen en ik ben echt niet moeilijk! Alle drankjes zelf tappen in plastic bekertjes (water was zout!) Schoonmakers beginnen om 7:00 uur hard pratend met de deuren te slaan. Snacks tussen de maaltijden geef je nog niet aan een hond! Totaal geen contact met personeel, nog geen goedemorgen! Alleen dames achter receptie geven de indruk dat ze je willen helpen maar erg 'nagemaakt' en ze kunnen je niks bieden omdat het allemaal niks is!!

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2018

fantastisch!

Judith
4-9-2017

Een geweldige vakantie gehad! Vriendelijk, en behulpzaam personeel. Schoon. Heerlijk, gevarieerd eten iedere dag. De kamer was klein voor 3 personen maar oké. De ligging van dit hotel is prachtig. Alles op loopafstand.

Ondanks dat er op aanplakbiljetten in het hotel stond dat er geen handdoeken gelegd mogen worden werd dit massaal gedaan, en daar werd niet op gecontroleerd dus dat was jammer.

In de tuin van het hotel was het prima zonnen alleen jammer dat de muziek van de beachclub ernaast de hele dag hoorbaar was.

Ondanks deze kleine minpuntjes een aanrader!

gewoon goed hotel

patger
30-8-2017

locatie is super aan het strand ,en binnen 5 minuten in het uitgaansgebied

eten niet heel uitgebreid ,maar wel lekker

kamers een beetje gedateerd en vooral de douche erg klein,maar dat went snel

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

goed hotel

vivi
12-8-2017

vriendelijke mensen, lekker eten maar wel veel lawaai door luidruchtige klanten(vooral engelse jongeren)

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Wil niet naar huis!

Vd Voorde
10-8-2017

Bij vroege aankomst, kamer was nog niet vrij, vriendelijk ontvangst gekregen. We kregen een all in bandje. Wezen ons de weg waar we de spullen konden laten en omkleden. En waar we konden eten. 13.00 uur kregen we de sleutel van de kamer met het allermooiste uitzicht. Kamer was prima. Badkamer is klein, maar functioneert prima. Het is wel wat gehorig, maar wij doen altjjd oordopjes in, dan heb je nergens last van.Drankjes, hapjes, ijs, snacks in overvloed, avondeten was prima met elke avond een Grieks gerecht. Elke middag en avond was er animatie. Ook voor kinderen. Ook een paar keer uit eten geweest. Eilandtour, schilpaddentocht, zwavel zee, bleu caves geweldig, zoveel te zien en te beleven. Maar je moet het wel zelf leuk maken. Met hittegolf Lucifer was je het beste af op een luchtbedje in het water. Bij de buren heerlijke koffie gedronken. Kortom, wij hebben het heerlijk gehad en wilden niet naar huis.

Gezellig hotel aan het strand

Fay
27-7-2016

Goed hotel met prima bedden en elke dag schone handdoek. Eten ook prima, er was genoeg afwisseling. Direct aan het strand gelegen. Ligbedje aan het strand 6 euro per dag. ( 2 bedjes en parasol ) Bedjes aan het strand waren wel aan vervanging toe. Wifi echt bagger, schandalig dat je er ook nog voor moet betalen.

Naast het strand zit een gezellig Bar\eettent Drifdwood. Hier prima wifi.

Leuk eiland om op de fiets te verkennen. Tegenover het hotel fietsen verhuur, 5 euro per dag. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

matig hotel

Eefje
20-8-2015

De ligging van het hotel is mooi, direct aan een prachtig strand en aan de voorkant loop je zo de drukte in. De kamers zijn op zich prima, bedden goed maar de lattenbodem wil er nog wel eens uitvallen. De badkamer is heel erg krap, als je de deur opendoet moet je eerst langs de wastafel schuifelen en naast de wc gaan staan om de deur weer dicht te kunnen doen. Het ziet er ook heel gedateerd uit met slechte kitranden en verkleurde voegen. Het ontbijt is prima maar de rest van het eten is erg eenzijdig, wat er ligt smaakt op zich wel maar is telkens hetzelfde. Wij zijn een aantal keren uit eten geweest,2 x bij het steakhouse vlakbij het hotel dat was echt heerlijk. Ook voor de animatie hoef je hier niet heen te gaan, de Griekse avond was nog wel leuk maar de rest was slecht. We zullen dit dan ook niet aan anderen aanraden.

Zakynthos is een prachtig eiland en schuin tegenover het hotel zit een autoverhuur waar je voor 50 euro per dag een auto kunt huren, echt de moeite waard.

Nooit meer

Johan
11-8-2015

Op eerste plaats lang moeten wachten voordat de kamer konden betrekken, in de kamer aangekomen bleek het de verkeerde kamer te zijn. Koelkast defect, wateroverlast tijdens het douchen in de veel te kleine badkamer, door het bed gezakt, sluitwerk van de deur defect, zwembadwater van slechte kwaliteit (oorontsteking opgelopen) Het hotel is niet gereed voor All-inclusive formule (eten zeer eenzijdig) 6 euro per dag betalen voor strandbedje, hotel is zeer gehorig, geen animatie. Het enige positieve was de ligging van het hotel en de vriendelijkheid van het personeel. Hier gaan we nooit meer heen.

Prima hotel met geweldig eten

Gerrit
5-8-2015

Super hotel op een schitterende locatie, zeer vriendelijk personeel

een dikke 10 voor de schoonmaak

het eten was bijzonder goed, veel keus en variatie

een aanrader!!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2015